Mazda Skyactiv nafta v oleji

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod okcak 8. 5. 2017 10:13

Arnie J píše:Měnit olej po 10 tkm, ne-li častěji, nic lepšího poradit neumím. Ten motor je samozřejmě na ***** a neměl se v takové podobě vůbec dostat ven, ale prodejci a importér jsou podle mě krytí těmi větami z návodu citovanými v odkazované diskuzi. Takže nějaké soudní tahanice budou na hodně dlouhé lokty a výsledek nejistý, akorát ztratíš spoustu času a energie.

Tak co s nimi, když už se jich vyrobilo několik tisíc? desítky tisíc? kusů???
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 5. 2017 10:19

Řek bych, že možná i sto tisíc. Pro malou automobilku průser jak mraky. Oni samozřejmě budou mlžit, kroutit se, atd., protože kdyby měli měnit všechny dieselové motory, tak to možná nerozdýchají. Na tvém místě bych byl samozřejmě *****ý na nepřízeň osudu a zkoušel to řešit aspoň těmi častějšími výměnami oleje. Co jsem tak pochopil, tak aspoň na ten jeden problém (přibývání a degradace oleje) by to mělo pomoct.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 5. 2017 10:21

Druhý problém už nějak konstrukčně řešili, jsou tam jiná vahadla a vačky by se neměly tolik brousit.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 8. 5. 2017 10:21

Bohužel HW chyby ani ten nejlepší olej nezachrání
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 8. 5. 2017 10:22

Já se budu opakovat, už jsem to psal u cukajících a zadírajících se 1,4T u Opla: pamatujete, jak jsem psal, že starší 1,2 TSI a jeho řetěz není ani zdaleka ten největší problém, co se může přihodit, protože je celkem snadno a levně řešitelný?
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 8. 5. 2017 10:53

Vagi píše:Bohužel HW chyby ani ten nejlepší olej nezachrání



ASI TAK NĚJAK
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MirecBA 8. 5. 2017 12:43

podobna chyba o rencka a ich 1.5 a 1.9dci a este niekde som take nieco nasiel. A teraz nedavno niekto predal daku benzinovu kio co ma tiez zasadny problem s ojnicou :)

-- 8. 5. 2017 13:44 --

okcak píše:
Vagi píše:Bohužel HW chyby ani ten nejlepší olej nezachrání



ASI TAK NĚJAK


ties si to myslim, ale mozno by castejsia vymena fakt oddiali problem do trochu akceptovatelneho nabehu cez 200tkm

-- 8. 5. 2017 13:48 --

Aštar_Šeran píše:Tohle odpovídá na otázku, proč je na prodej tolik mazd 6 v dieslu a proč jsou obvykle levnější než srovnatelný kousky v benzínu...


to sedi, ale aj tak mi prislo, ze tie ceny su dost vysoko, akoby to bola premiofka, pochybujem ze sa to za to aj preda
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod ace2 8. 5. 2017 13:12

Fascinuje mě myšlení lidí co si koupí japonský diesel.... Subaru, Mazda, Nissan (a jejich Isuzu motory)... Co čekají když to vyrábět neumí...

To je jako koupit si Great Wall a stěžovat si že je to horší jak Hilux.... myslím že by každý měl nést za své rozhodnutí následky a pokud si někdo chytře nasál dieselovou Mazdu tak můžeme pogratulovat a pozastavit se nad faktem zda je nutné aby měl každý občan volební právo :D
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 8. 5. 2017 13:54

Nejde paušalizovat, s diesely od Hondy třeba nejsou problémy a i novináři je řadí k nejspolehlivějším.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 8. 5. 2017 14:01

Ani Mazda diesle pred Skyactiv neboli zle.
www.autogratis.sk
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 8. 5. 2017 14:05

Co se tady vlastně řeší? :D Že chcou všichni dýzl, i když najedou *****, protože malá spotřeba, tah odspodu a potom, když se jim to vysere, tak na to nemaj prachy? :D
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 8. 5. 2017 14:14

jj. Moderní přímovstřikový benzín jezdí za 6.5, diesel za 6 a to se vyplatí :D
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 8. 5. 2017 14:22

Jako fakt. Když dneska koukám, za kolik tu jezděj kluci s benzínovejma dvoulitrama, jednaosmičkama, tak ta úspora paliva je minimální :)
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 8. 5. 2017 14:27

jj mě překvapilo BMW, jsem čekal že to bude jezdít kolem 8-9 a abych se dostal přes 7 tak musí jezdit 160+. Jinak to jezdí hluboko pod 7. Na atmo dvoulitr moc fajn. 320d by měla já nevím jaký význam... možná podstatně vyšší kroutící moment by mohlo být do pružnosti asi zajímavější. Ale benzín se hezky točí a má dobrý zvuk. Těžko najít argument proč diesel.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 8. 5. 2017 14:41

Nissan350Z píše:Jako fakt. Když dneska koukám, za kolik tu jezděj kluci s benzínovejma dvoulitrama, jednaosmičkama, tak ta úspora paliva je minimální :)

Když najedeš na dálnici a nedržíš se v limitu, tak se nafta pořád vyplatí. Ale očividně ne u Mazdy :D

-- 8. 5. 2017 15:43 --

Jinak chce to mít k úspornejm benzínům i ultraúsporný nafty, třeba v kiwiku má benál na SM průměr 7 (což je tak normál na úrovni srovnatelnejch TSI apod.), nafta je na pěti a pořád se může při větších nájezdech vyplatit... U Mazdy o tom vážně pochybuju, tam jsou benzíny super a nafty nesuper :D
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků