Mazda CX-5 - jaký motor?

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod El Carlos 15. 2. 2016 22:55

Zdravím,

pořizujeme pro ženu nové auto a tak nějak to vyhrává Mazda CX-5. V cenové relaci kolem 850 tis. Kč se dá najít řada předváděček s automatem a dokonce i ve vyšších výbavách. Hlavou mi ale vrtá motor.

Žena by nejradši výbavu Revolution TOP 4WD A/T, což omezuje výběr na
- G192 - 2,5L benzín (výkon 141 kW / 192 hp, spotřeba 7,2 l/100km)
- CD175 - 2,2L diesel (výkon 129 kW / 175 hp spotřeba 5,5 l/100km)

Takhle - jde o 2. auto do rodiny a denní dojíždění do práce, na nákupy a časem vození dětí. Je mi jasné, že každý soudný člověk by normálně bral benzín. Nicméně v kategorii předváděcích aut lze najít oba motory v totožné cenové relaci a tedy mě zde netrápí otázka "za jak dlouho se ten diesel zaplatí". Spíše mě zajímají zkušenosti s motory. Jestli diesel není enormní klapadlo nebo jestli z benzínu každých 10 tisíc km nevyletí těsnění, které stojí milion apod.

Dodávám, že žena je momentálně zvyklá na 1.6 CRDi v Kia Cee'd, takže diesel jako takový nevadí, ale zatím jsem se nedostal ani ke zkušební jízdě, abych zjistil, jestli to není traktor.
Superb 2.0 TDi 4x4 125 kW DSG
HTC Sensation
ASUS Eee Pad Transformer
El Carlos
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 15. 2. 2016 22:57

Bez debat benzín, japonci s naftou nee
anonym

Odeslat příspěvekod Lubos1 15. 2. 2016 23:08

Skyactiv diesle mali problemy s vackovymi hriadelmi a pilinami v oleji. Malo by to byt vyriesene, ale je nutna casta vymena oleja, co predrazuje prevadzku. Ako druhe auto v rodine bude predpokladam jazdit hlavne mesto a kratke trasy, s cim su spojene problemy s nedokoncenou regeneraciou DPF, co je bezne pri rieseni bez mocoviny. Takze jednoznacne 2,5 benzin.
Spotreba tohto motora je prijatelna a nebude az tak daleko od dieslovej verzie, ktora je dost zrava.
Motor je overeny a spolahlivy. Nie su zname ziadne problemy.
www.autogratis.sk
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod speleo 15. 2. 2016 23:10

Já bych bez jakéhokoli zaváhání vzal benzín.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 15. 2. 2016 23:11

Na tohle použití by mohl stačit i dvoulitr. Pokud je teda k dispozici v patřičný specifikaci.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod El Carlos 16. 2. 2016 00:13

V nižší výbavě jsou i další motorizace, ale zase tam není parkovací kamera nebo nějaká jiná moc důležitá fičurovina, kterou žena potřebuje. :D
Superb 2.0 TDi 4x4 125 kW DSG
HTC Sensation
ASUS Eee Pad Transformer
El Carlos
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 2. 2016 00:16

Začal bych tou zkušební jízdou.
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 2. 2016 00:17

Luboš už to napsal, no
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 16. 2. 2016 00:19

Bych to neviděl tak tragicky s tím dieselem. Než se rozpadne, magda stihne zreznout a je po starostech.
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 16. 2. 2016 00:30

El Carlos píše:V nižší výbavě jsou i další motorizace, ale zase tam není parkovací kamera nebo nějaká jiná moc důležitá fičurovina, kterou žena potřebuje. :D

Aha.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 16. 2. 2016 01:49

benziin
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mercedes27 16. 2. 2016 08:56

Tak Mazda v nacte vydrzi asi tolik, co prumerny TSi.
Takze ja bych radeji sel cestou benzinu, nez jezdit od vymeny motoru do vymeny motoru. Naftaky od Mazdy jsou na spicce poruchovosti. Rekl bych, ze driv odejde motor, nez to staci zreznout.
mercedes27
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 2. 2016 09:01

Lubos1 píše:Skyactiv diesle mali problemy s vackovymi hriadelmi a pilinami v oleji. Malo by to byt vyriesene, ale je nutna casta vymena oleja, co predrazuje prevadzku. Ako druhe auto v rodine bude predpokladam jazdit hlavne mesto a kratke trasy, s cim su spojene problemy s nedokoncenou regeneraciou DPF, co je bezne pri rieseni bez mocoviny. Takze jednoznacne 2,5 benzin.
Spotreba tohto motora je prijatelna a nebude az tak daleko od dieslovej verzie, ktora je dost zrava.
Motor je overeny a spolahlivy. Nie su zname ziadne problemy.

souhlasim 10-12 vs. 6-7 neni az tak daleko.

-- 16. 2. 2016 08:01 --

mercedes27 píše:Tak Mazda v nacte vydrzi asi tolik, co prumerny TSi.
Takze ja bych radeji sel cestou benzinu, nez jezdit od vymeny motoru do vymeny motoru. Naftaky od Mazdy jsou na spicce poruchovosti. Rekl bych, ze driv odejde motor, nez to staci zreznout.


dodej nejaky zdroj teto statistiky. Nebo mas zroje jake mivam ja? :)))
anonymni

Odeslat příspěvekod anonym 16. 2. 2016 09:14

Goesovy zdroje jsou nejlepší, já bych tomu věřil
glider píše:benziin

Tenhle?
anonym

Odeslat příspěvekod mercedes27 16. 2. 2016 11:41

Goes: Mame stejny zdroj informaci :D
Ale tak Mazda 3 byla tusim ve spolehlivosti novych aut na 3. miste (prodavaji se prevazne benziny), zatimco Mazda CX-5 byla hodne dole - prodavaji se i hodne naftaky. Byl to nejaky clanek loni zde na Autorevue.

Ale v satisfaction survey si vede dobre. Urcite je to tim, ze od toho auta se nic neceka.
mercedes27
Poslední varování
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků