Stránka 114 z 233

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 10:38
od glider
Plachti to, ked vypne motor.
Ked stupis na brzdu by to malo zacat spomalovat resp. nahodi motor a brzdi motorom (to uz zalezi ako to ma Toy nastavene).

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 10:45
od yndezit
Ok dikes. A vnutit mu plachtění za jízdy sám můžu, třeba přeřazením na N?

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 11:22
od evlo
me teda chcipani a startovani motor neva, kdyz to nepoznam ze chcipl a nastartoval, coz jsem zazil jen v nissanu, teda tam to furt slo poznat, ale neobtezovalo to

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 12:37
od PeTr7650
plachtí to vždy. frčís po hwy 140, dáš nohu z plynu, motor off a pomalinku rekuperuje.

jedeš po okresce, blíží se dědina, noha z plynu. motor autooff, pomalá rekuperace. Stiskneš brzdu, začne rekuperovat víc, víc brzdy, víc rekuperace. dojedeš do obce, zpomalíš na 50, ťukneš plyn, jede to jen na ele.
Když jedeš obcí z kopce, rekuperace je ti málo a nechceš mačkat brzdu, tak máš pádla pod volantem. Podřadíš si na CVT na virtuální rychlost, jakou chceš a motor rekuperuje jakoby na trojku nebo dvojku u benzíňáku.

Chcípání nepoznáš, absolutně ne. Startování ano, ale jen podle hluku

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 13:05
od yndezit
Ok, fajn dík, ale to že rekuperuje znamená tedy, že vždycky brzdí dynamem, byť tu energii ukládá.
Jen plachtit, bez jakéhokoliv brždění, nějak neumí?

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 13:13
od PeTr7650
ne, to neumí. po povolení plynu vždy slaboučce rekuperuje

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 14:34
od podikk
Vyrazenim na N se nerekuperuje a baterie se nenabiji v N ani motorem, ale nikdy jsem to nedelal. Pak je taky možnost lehtat plyn tak, aby to bylo sul nul. Nerekuperuje, ani nejrychluje. Ale je to voser.

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 15:11
od yndezit
A máš B na řadičce? To by prý mělo rekuperovat víc než při D, aspoň u Priusů.

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 15:18
od evlo
PeTr7650 píše:plachtí to vždy. frčís po hwy 140, dáš nohu z plynu, motor off a pomalinku rekuperuje.

jedeš po okresce, blíží se dědina, noha z plynu. motor autooff, pomalá rekuperace. Stiskneš brzdu, začne rekuperovat víc, víc brzdy, víc rekuperace. dojedeš do obce, zpomalíš na 50, ťukneš plyn, jede to jen na ele.
Když jedeš obcí z kopce, rekuperace je ti málo a nechceš mačkat brzdu, tak máš pádla pod volantem. Podřadíš si na CVT na virtuální rychlost, jakou chceš a motor rekuperuje jakoby na trojku nebo dvojku u benzíňáku.

Chcípání nepoznáš, absolutně ne. Startování ano, ale jen podle hluku

to zni podobne jak nissan, ale tam je navic B a nemusis pouzivat brzdu

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 15:56
od PeTr7650
nn, nemá to "B" na řadičce

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 17:44
od yndezit
Tyhle hybridy by potřebovaly páčku 'retardéru' jako mají kamčáky. 4 stupně brždění, 5 a 6 i s motorovkou. Prý Kona už to tak má.

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 18:41
od podikk
To B prave nerekuperuje vic, je to jen brzdeni motorem

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2021 18:49
od yndezit
Tak to je škoda

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 5. 2021 15:58
od Arnie J

Re: Toyota koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 5. 2021 20:28
od Lukas063
masakr krutej na kolech