Toyota koutek

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 19. 4. 2019 10:27

tak tiez by som cakal nieco pod 6s, za taky biedny cas to dava 2l s napikacu prevodovkou na dany interval
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 4. 2019 11:12

Ja se o hybridy zatim nezajimam takže v tomhle směru jsem lama a nevim jak to funguje. Ale pokud neni elektromotor plně nabit tak jde vykon do kopru :hm
Jsem schvalně udělal vysek 80-120 u mojeho kusu a je to cca 5s
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KarelHa 19. 4. 2019 12:46

... a jak může být elektromotor nabit? Myslím že na motoru není co nabíjet, nebo se pletu?
KarelHa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 19. 4. 2019 15:04

Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 19. 4. 2019 15:20

to bolo ine sci-fi :)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod jurajec 19. 4. 2019 19:37

blbost, baterie se vzdy drzi mezi cca. 20 - 80% kapacity
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod miromen4 20. 4. 2019 13:57

FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 20. 4. 2019 14:03

Garáž zrychlení na plnej céres to má stejně, jako litrová dodávka na 4rs.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 20. 4. 2019 14:09

Hmm tak uz ma pozavodi aj nudna Tojota.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 20. 4. 2019 14:12

garážmistr píše:Garáž zrychlení na plnej céres to má stejně, jako litrová dodávka na 4rs.

Ale zase u předchoziho videa pišou 80-120 za 6.7s a zde je to cca o 1s lepši. No každopadně tohle "nekončno" a žadne heeen, heeeen je pro mě utrpeni. Jen to zni, alespoň z videa o něco lepe než ta hybridni 1.8.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 20. 4. 2019 14:13

Jj. Asi by mi to vadilo míň, kdyby to nebylo tak utrápený.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 20. 4. 2019 14:31

Mi už se nelibila hondi 1.5T ve spojeni s CVT, ktera navic jede lepe a i zvukově mi to přišlo přijatelnějši. Tohle je na mě zkrze obrazovku ještě odpudivějši, prostě tohle ne.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 20. 4. 2019 15:24

miromen4 píše:
garážmistr píše:Garáž zrychlení na plnej céres to má stejně, jako litrová dodávka na 4rs.

Ale zase u předchoziho videa pišou 80-120 za 6.7s a zde je to cca o 1s lepši. No každopadně tohle "nekončno" a žadne heeen, heeeen je pro mě utrpeni. Jen to zni, alespoň z videa o něco lepe než ta hybridni 1.8.


rav4 hybrid maj manualni rezim razeni takze si lze vybirat zda si podrzis nizke otacky ci nikoli,a manualni rozjezd ve sport modu je do 60km/h fakt sila (na to ze to je jenom 'toyota').
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod podikk 20. 4. 2019 15:27

Zalezi, jak clovek jezdi. Ja treba jezdim tak, ze treba z 80% motor neslysim. Jinak mi ten vytocenej motor taky nelahodi, ale to v mem pripade je fakt jen pri najezdech na dalnici, predjizdeni nebo velky stoupani. Zavodnik nejsem a ani na to nemam auto.

-- 20. 4. 2019 15:44 --

Treba takhle je slyset motor pri takovy bezny moji akceleraci, kdy zrychluju za vesnici, rozjizdim se z krizovatky atd.
https://youtu.be/QnQPUJX-luw
A pro srovnani plyn na podlaze tocenej stejnym mobilem
https://youtu.be/Oy6dy7fawII
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 20. 4. 2019 19:31

glider píše:Hmm tak uz ma pozavodi aj nudna Tojota.


jj, trochu rychlejsie to je, ale zase 40k naviac, cakal by som od 180k trochu viac
MirecBA
Guru

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků