Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
malcolm_ píše:Jasně, nemusí to mít 200 koní. Jen mi stovka za 12,2 a maximum cca 180 přijde na řidičské auto opravdu slabé a je to marnost, když kvaltuješ jak blbej a s prstem v nose tě předjíždí nějakej Mello s konfekční Fabií. To je dynamika, která by stačila před deseti roky v době Fabií HTP a Octavií TDI 66, ale provoz zrychluje a dnes tak jezdí kdejaká sociálnost za 250 tisíc.
enthusiastic.driver píše:jediným řešením je samozřejmě Mazda 3
Auris je bezpohlavní věc, která občas bývá označována jako auto ale kupují si jej pouze lidé, kteří řídit nechtějí...
malcolm_ píše:Jasně, nemusí to mít 200 koní. Jen mi stovka za 12,2 a maximum cca 180 přijde na řidičské auto opravdu slabé a je to marnost, když kvaltuješ jak blbej a s prstem v nose tě předjíždí nějakej Mello s konfekční Fabií. To je dynamika, která by stačila před deseti roky v době Fabií HTP a Octavií TDI 66, ale provoz zrychluje a dnes tak jezdí kdejaká sociálnost za 250 tisíc.
malcolm_ píše:Jasně, nemusí to mít 200 koní. Jen mi stovka za 12,2 a maximum cca 180 přijde na řidičské auto opravdu slabé a je to marnost, když kvaltuješ jak blbej a s prstem v nose tě předjíždí nějakej Mello s konfekční Fabií. To je dynamika, která by stačila před deseti roky v době Fabií HTP a Octavií TDI 66, ale provoz zrychluje a dnes tak jezdí kdejaká sociálnost za 250 tisíc.
malcolm_ píše:Auris 1,6 poFl není špatné svezení, žádné extrařidičské auto, ale mnohem lepší než předFL.
miromen4 píše:enthusiastic.driver píše:jediným řešením je samozřejmě Mazda 3
Auris je bezpohlavní věc, která občas bývá označována jako auto ale kupují si jej pouze lidé, kteří řídit nechtějí...
Proč bezpohlavní ? Na svou třidu nabízí nadprůměrný komfort a přitom umí i pěkně jezdit min. je to řekl bych třídní průměr. Dle testu nemá špatně ani řízeni a řazeni.
Arnie J píše:samozřejmě trochu víc každopádně mám v tom docela i zálibu (zvrhlou ), ždímat z těhle slabých strojů maximum
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků