Mazda 3 nebo Auris?

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod malcolm_ 27. 5. 2013 14:30

Jasně, nemusí to mít 200 koní. Jen mi stovka za 12,2 a maximum cca 180 přijde na řidičské auto opravdu slabé a je to marnost, když kvaltuješ jak blbej a s prstem v nose tě předjíždí nějakej Mello s konfekční Fabií. To je dynamika, která by stačila před deseti roky v době Fabií HTP a Octavií TDI 66, ale provoz zrychluje a dnes tak jezdí kdejaká sociálnost za 250 tisíc.
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nerez 27. 5. 2013 14:33

Za mě určitě Mazda 3.
Nerez
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 27. 5. 2013 14:35

malcolm_ píše:Jasně, nemusí to mít 200 koní. Jen mi stovka za 12,2 a maximum cca 180 přijde na řidičské auto opravdu slabé a je to marnost, když kvaltuješ jak blbej a s prstem v nose tě předjíždí nějakej Mello s konfekční Fabií. To je dynamika, která by stačila před deseti roky v době Fabií HTP a Octavií TDI 66, ale provoz zrychluje a dnes tak jezdí kdejaká sociálnost za 250 tisíc.


+1
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 27. 5. 2013 14:38

enthusiastic.driver píše:jediným řešením je samozřejmě Mazda 3 :)

Auris je bezpohlavní věc, která občas bývá označována jako auto ale kupují si jej pouze lidé, kteří řídit nechtějí...


Proč bezpohlavní ? Na svou třidu nabízí nadprůměrný komfort a přitom umí i pěkně jezdit min. je to řekl bych třídní průměr. Dle testu nemá špatně ani řízeni a řazeni.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 5. 2013 15:07

malcolm_ píše:Jasně, nemusí to mít 200 koní. Jen mi stovka za 12,2 a maximum cca 180 přijde na řidičské auto opravdu slabé a je to marnost, když kvaltuješ jak blbej a s prstem v nose tě předjíždí nějakej Mello s konfekční Fabií. To je dynamika, která by stačila před deseti roky v době Fabií HTP a Octavií TDI 66, ale provoz zrychluje a dnes tak jezdí kdejaká sociálnost za 250 tisíc.

tak jistě to není žádný trhač... ale osobně mě překvapilo, jak dobře to jede

no prostě pokud se mnou nikdo nezávodí, je takový výkon dostačující, jinak je samo lepší se na to *****, aby to neskončilo nějakým fiaskem :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nerez 27. 5. 2013 15:57

Ale ono to není jen o výkonu, ale o řidiči a o tom, jak s tím autem chce jezdit. Já mám "ubohých" 66kW a většinou předjíždím já než jsem předjížděn. A problém s předjetím nemám.
Tím neříkám, že bych nebral silnější motor, to ne 8-)
Nerez
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 27. 5. 2013 16:00

malcolm_ píše:Jasně, nemusí to mít 200 koní. Jen mi stovka za 12,2 a maximum cca 180 přijde na řidičské auto opravdu slabé a je to marnost, když kvaltuješ jak blbej a s prstem v nose tě předjíždí nějakej Mello s konfekční Fabií. To je dynamika, která by stačila před deseti roky v době Fabií HTP a Octavií TDI 66, ale provoz zrychluje a dnes tak jezdí kdejaká sociálnost za 250 tisíc.


Jj, pravda. V tom případě je M3 o ničem, ptž v každý zatáčce si budeš říkat, že by to molho jet líp.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mira_x 27. 5. 2013 21:23

Řeknu to takhle - nejsem letec - mám rád silná auta, ale zároveň musím konstatovat, že i motor 1.6 benzin v Octavii I. je pro mě dostačující posunovadlo. Smějte se, je mi to fuk. Jasně, že 2.0l v Mazdě, nebo 1.8 TSI je radost ze zrychlení, ale mně to prostě stačí... Až si budu kupovat auto pro rychlou jízdu a užívání si každé zatáčky, bude to Toyota GT 86 :-D za pár let...
mira_x
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 5. 2013 00:59

takže budeš pokračovat v tradici slabých aut :D

teď vážně: malcolm přehání ;-) pokud se vyloženě nenajde nějaký kokot, který ti při předjíždění začne zrychlovat nebo něco podobného, tak i s malým motorem se dá předvést velké divadlo ... viz Mouchoj 50kW Yaris :) a nebo já když si od našich půjčím Bravo II 1.4 66kW, který jede jako by mělo o 10 míň
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 28. 5. 2013 01:07

Ono ale kolik času potřebuješ na to divadlo?
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 5. 2013 01:12

samozřejmě trochu víc :) každopádně mám v tom docela i zálibu (zvrhlou 8-) ), ždímat z těhle slabých strojů maximum
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 28. 5. 2013 01:15

Radši o 30PS víc, než o jednoho míň. Najdeš je, když se budou nejvíc hodit. :))
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 28. 5. 2013 07:50

malcolm_ píše:Auris 1,6 poFl není špatné svezení, žádné extrařidičské auto, ale mnohem lepší než předFL.


Je pravda, že já jezdil v předFL a o znatelném zlepšení poFL jsem slyšel z více stran...

miromen4 píše:
enthusiastic.driver píše:jediným řešením je samozřejmě Mazda 3 :)

Auris je bezpohlavní věc, která občas bývá označována jako auto ale kupují si jej pouze lidé, kteří řídit nechtějí...

Proč bezpohlavní ? Na svou třidu nabízí nadprůměrný komfort a přitom umí i pěkně jezdit min. je to řekl bych třídní průměr. Dle testu nemá špatně ani řízeni a řazeni.


No asi takhle - když jsem z toho vylezl, měl jsem depresi. To auto (přeFL) je tak zoufale nudné a průměrné. Auris je pro mě automobilový ekvivalent amarounu - účel to splní, ale je to dobré jen pro to, abys přežil.
Každý kousek těch divných japonských plastů a plechů na mě volal - ty ještě žiješ? Proč to děláš? Život je na *****... Nebaví tě v tom jezdit, má to hnusný spotřebitelský design, plasty vevnitř jsou jak z hraček pro ukrajinské děti, sedadla tě mučí, ta 1.6 jela sice hezky, ale při každém popohnání plynem demonstrovala své nadšení zoufalým vytím, a když si po tom všem chceš aspoň poslechnout dobrou hudbu, tak zjistíš, že repro je vhodné tak maximálně na přeříkání zpráv z radiožurnálu... objektivně to auto není tak špatné, třeba ta absence drcání na nerovnostech je skvělá, ale subjektivně na mě působí jako návod k sebevraždě.. koupí tohoto auta člověk říká něco jako "však já už ten život nějak doklepu a pak si spokojeně umřu" :D

-- 28. 5. 2013 08:53 --

Arnie J píše:samozřejmě trochu víc :) každopádně mám v tom docela i zálibu (zvrhlou 8-) ), ždímat z těhle slabých strojů maximum


ono je na tom pak strašně zábavné pozorovat reakce okolí :D Třeba moucha na czechringu byl největší atrakce 8-D
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolm_ 28. 5. 2013 07:59

Ja to srovnani s OII nemyslel jako kdovijakou pochvalu, spis ze je to bezny standard a docela chapu, ze majitele mx5 nepotesi. Z myho uhlu pohledu ale dobry, akorat by to chtelo na dva roky parkovat u nejake mazdy, aby to urezlo tak o 150 kg dolu... Je to proste tezky a ten skvely valvematic hmotnost zabiji.

arnie: malcolm az tak neprehani, sam s podobne rychlym autem jezdi a na zavody to proste neni, staci naschvalnicek v uplne obyc aute a uz je to adrenalin. Ty pises, jak to staci, ale sam mas dve auta s trilitrovymi sestivalci...
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 5. 2013 08:06

jo, souhlas, šak jsem 2x psal, že na naschválníčky to není ... na ty se hodí každý kůň :)

myslel jsem to tak, že sám o sobě ten motor na zábavnou jízdu stačí
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků