koupě Toyota Auris 1.6 vvti

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Mino 7. 4. 2013 15:32

Z těch japonců bych uvažoval o Civicu 8G 1,8. Tam je šestikvalt, při 130km/h by to mělo dle mých výpočtů točit 3400 rpm, což není tak moc. Jinak, pokud pojedeš s nízkou zátěží, do 3500 rpm může motor běžet v Atkinsonově cyklu (dle toho, zda sepne VTEC, což se řídí také zátěží, pak sepne dříve), takže motor zavírá sací ventily až v průběhu komprese (část komprese jde v podsatě "do háje"), motor tak jakoby dynamicky snižuje svůj zdvihový objem a tím i spotřebu. Pokud jde o cenu, teď jsem vybíral něco na dovoz z Německa a solidní kousky byly tak od 8000-8500EUR za ročník 2007 s plus minus 80-120 tkm.
Auto - Nissan Primera 5D 2.0 SLX (1997), Honda Accord 2.0i Sport (2006)
Mino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzi.vatel 7. 4. 2013 18:20

To ufo jsem taky zvažoval - ale kamarád co ho má doma nedoporučuje na naše rozbitý silnice, navíc je z toho prý špatně vidět při parkování a bezpečnost o dost horší než Auris, ale ten motor je určitě parádní. Ideální by byl Auris v 1.8 benzinu, ale ten se tady vyskytuje spíš zázrakem....
uzi.vatel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mino 7. 4. 2013 18:49

No je pravda, že díky jednodušší zadní nápravě to na rozbité cesty není ideální a palubka se pak rozvrže. Na dálnici by ta náprava ale tolik vadit nemusela. Co se týče výhledu při parkování, nedovedu posoudit, nejel jsem s tím (chtěl jsem ho sice koupit, ale než jsem se k tomu dostal, už jsem skončil jinde :-)). Myslím, že kvůli tomu prosklenému spodku by to nemuselo být až tak špatné, ono obecně s hatchabacky a liftbacky (např. mou Primerou) parkuje docela snadno. Nedávno jsem parkoval s Accordem a tam jsou parkovací senzory nutností. U Primery vím, že za hranou skla je tak cca 20 cm, což se odhadne velmi snadno, ale u sedanu to odhadnout nejde. Myslím, že bezpečnost by u Civica a Aurise mohla být na podobné úrovni, ale ruku do ohně bych za to nedal. Jen mi přijde, že pro tvé požadavky je i přes pár negativ ten Civic lepší volba než Auris. Aurise 1,8 jsem našel v Německu snad tři a ty ceny jsou brutální...
Auto - Nissan Primera 5D 2.0 SLX (1997), Honda Accord 2.0i Sport (2006)
Mino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 7. 4. 2013 19:34

uzi.vatel píše:To ufo jsem taky zvažoval - ale kamarád co ho má doma nedoporučuje na naše rozbitý silnice, navíc je z toho prý špatně vidět při parkování a bezpečnost o dost horší než Auris, ale ten motor je určitě parádní. Ideální by byl Auris v 1.8 benzinu, ale ten se tady vyskytuje spíš zázrakem....



Když zběžně proběhneš ncap, tak Auris je na tom v globálu asi líp, ale do r. 2009, tj. do fl. Předtím byly testy 2006 a 2007 s tím, že modelu 2006 byla vytýkána horší funkčnost před. airbagů. S těma rozbitejma silnicema je to o tom, že stačí nazout i na léta 16´´ kola.

-- 7. 4. 2013 19:40 --

Mino píše:No je pravda, že díky jednodušší zadní nápravě to na rozbité cesty není ideální a palubka se pak rozvrže. Na dálnici by ta náprava ale tolik vadit nemusela. Co se týče výhledu při parkování, nedovedu posoudit, nejel jsem s tím (chtěl jsem ho sice koupit, ale než jsem se k tomu dostal, už jsem skončil jinde :-)). Myslím, že kvůli tomu prosklenému spodku by to nemuselo být až tak špatné...


Civic i Auris mají oba vzadu jednoduchou nápravu a plaubka nám nevrže ani po 100kkm šerednejch silnic. Ten výhled celkově je opravdu mizernej, ale stačí senzory.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzi.vatel 7. 4. 2013 20:17

třeba toto: http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda ... oFrom=list
je pěkný auto, ale je jich dost málo a nechci veškerý peníze dát do koupě - nechávám si bokem cca. 15 tisíc Kč na prvotní investice, který určitě budou u každýho auta... cenově je ten Auris dostupnější, ale přiznám se, že Civic v 1.8 by se mi taky líbil...
uzi.vatel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jelass 7. 4. 2013 20:23

Osobně nevím jaké jsou rozdíly mezi sdn a hatch. a vše co se týkalo jsem napsal o htb. Nicméně si myslím, že žádné záludnosti krom běžných věcí, které se dají jistě zkontrolovat při koupi ( pneu, brzdy ), tak třeba jediná psaná údržba motoru je kontrola vent. vůlí někde na 1xx kkm.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 4. 2013 20:28

SDN je podle testu komfortnějši.

http://www.auto.cz/honda-civic-sedan-1-8-1361
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 7. 4. 2013 20:35

Sedan má víceprvek. Je to pohodlný a příjemný auto. Teda co jsem mohl ze zadních sedaček jako pasažér v taxi vysledovat.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 4. 2013 20:40

Hodně jsou chvalene zadni sedačky a podle fotek vypadají opravdu dosti komfortně. V textu je uvedeno že se šetřilo na materiálech v interieru protože sedan byl vyvíjen hlavně pro ameriku.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mino 7. 4. 2013 23:28

uzi.vatel píše: nechci veškerý peníze dát do koupě - nechávám si bokem cca. 15 tisíc Kč na prvotní investice, který určitě budou u každýho auta... cenově je ten Auris dostupnější, ale přiznám se, že Civic v 1.8 by se mi taky líbil...


To je rozumné. Osobně bych si však auto nikdy nekoupil, pokud bych neměl našetřený minimálně dvojnásobek :-D
Auto - Nissan Primera 5D 2.0 SLX (1997), Honda Accord 2.0i Sport (2006)
Mino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 8. 4. 2013 19:50

Jelass píše:
uzi.vatel píše:a můžete to porovnat s Mazdou 3? Jaký je rozdíl oproti Aurisu? Koukám, že bych jí mohl pořídit ještě o trochu levněji, než Auris...


Problémy s korozí, horší 1.6 a podle Mazda klubu běžná spotřeba 8, zatímco s Aurisem se dá jezdit o litr míň. Taky má menší kufr s vysokou hranou.



ked Mazdu 3 tak s 2. 150k, tiez to jazdi do 8l podla nohy ako 1.6
MirecBA
Veterán

Odeslat příspěvekod Jelass 8. 4. 2013 20:12

Volil bych stejně.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků