Proč Mazdy reznou?

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 10. 2019 20:15

Ne.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 10. 2019 20:15

MELLO píše:Tak to ti nevyšlo.

Podle mě jo
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 10. 2019 20:19

Nebudu se přít.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 10. 2019 20:22

Jsi moudrý
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 10. 2019 20:23

Jsem
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smíchov 19. 10. 2019 09:06

[quote="metyn"]ty mazdy snad sjíždí rezavé už z výroby, to snad bude záměrně, hmhmhm, co tím jenom ti japonští soudruzi sledují? Meta[/quote]
Kdyby to bylo jenom rezem, tak to by ještě šlo, ale oni ještě k tomu navíc prodávají auta s vyrobní konstrukční vadou. :-(
Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98
tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
– vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
– kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
– výměna tyčí
– náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
– výměna filtru olejového čerpadla
– kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, …
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po …
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu …
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru …
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/poza ... 179412?kol s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/poza ... -000-km-17 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2- ... eje-172816
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... start=2700
smíchov
Nováček

Odeslat příspěvekod Vagi 19. 10. 2019 09:13

Neverending story.
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 19. 10. 2019 09:23

som nedavno videl podvozok svojej 6r kocky a ok, jedine co je jemne chytene su podvozkove dielce, matice, vyfukove potrubie a jemne tlmic. Zda sa ze GJ na tom co do korozie nieje zle, teda v mojich podmienkach. Ale nejazdim casto po posolenych cestach
co do karoserie tak som nasiel jednu hlbsiu stopu od kamienka ktora sa uz neleskla, tak som to prelestil a navoskoval, uvidim ci to pomohla alebo to bude treba poriesit lepsie
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 19. 10. 2019 10:11

Vagi píše:Neverending story.

furt dokola :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 19. 10. 2019 10:27

proc smichov plati v dolarech, wtf, to tu pise nejake storky z usa?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 19. 10. 2019 18:14

jj on po celom nete hlada nestastnikov a ked najde, tak to vycapi aj inde
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 10. 2019 18:15

Tady toho teď tapetuje už nějakou dobu
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 19. 10. 2019 18:28

nielen tu tusim aj na auto.cz nieco take lepil , pritom sa zda, ze uz ma svoj vek
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků