Toyota GT-86 / Subaru BRZ

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 5. 2015 22:02

cca 175 koní od 6000 do 7500 v tunovém autě, to je vážně slabota :roll:
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 18. 5. 2015 22:03

To ji hodne fandis s tou tunou.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 5. 2015 22:06

no jo, 1090 kg
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 18. 5. 2015 22:06

Pohotovostni cca 1100, porad velmi slusne.
Kurt Heimreich
Inventář

Odeslat příspěvekod evlo 18. 5. 2015 22:07

kazadopadne to rovne hyundai pojede a ujede a zrychleni taky lepsi
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 5. 2015 22:08

tak to je snad jasný, ale tohle je miata, woe ;-)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 18. 5. 2015 22:17

tvl to musim vyskusat....170k na tonu, to uz zavana zabavnym zvezenim

a evlo sam hovoris, ze na zabavu je lepsie mat menej vykonu
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 18. 5. 2015 22:30

samozrejme, vsak to planuji vymenit, doufam, ze budu mit aspon o kone vic teda

ale seriova nc me teda prijde fakt na predjizdene nedostatecna
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 5. 2015 22:40

evlo neser
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 19. 5. 2015 05:27

Já bych se dokonce opovažoval tvrdit, že NC je i v sérii srovnatelně rychlé a pocitově příjemnější než Toyobaru... s výfukem a jednotkou už bych si nestěžoval vůbec :D Ale to vlastně ani u Toyobaru... :-P
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 19. 5. 2015 05:38

Ale idea toho historickýho článku je imo pořád platná. Problém Toyobaru není 200k, ale průběh jakým se k nim motor dostane. Graf od vorw to pěkně porovnal.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 5. 2015 12:48

Jop
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 19. 5. 2015 12:51

Tak ja mam furt zalusk na kamaradku te mx-5, ale tak uvidime jak to dopadne.

Ale uz jsem alespon nalozil na prezuti https://dl.dropboxusercontent.com/u/165 ... M00670.jpg akorat stejne jdu do 18" na jezdeni a ne do 19", ktere by byli spis na prodej, takze proste takovy je muj pristup k prodeji ... a jako kolik lidi fakt asi v CR chce takove auto na jezdeni, ze spis oceni kola ze Z nez 19".

Nicmene kdyz bych tu jeji kamaradku chodil a furt na garaz chodil, tak bych to snad taky nechal odbrzdit, jetli t toho pul kone navic ma nebo ne.

Mx-5 me dava smysl, gene taky, ale gt86 moc ne, ale chapu, ze nekdo proste nema uchylku na roadstery, takze tomu to smysl dava.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 23. 12. 2015 10:09

Tak, je to už pár let, co tady runner42 tvrdil, že Toyobaru nepůjde přeplňovat, protože drivetrain to nevydrží.

A hle, ono to drží a funguje. Tak by mě zajímalo, co na to runner42 říká :D
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 12. 2015 10:14

Bude chtít, abychom dali převodovkám ještě trochu času.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků