Toyota GT-86 / Subaru BRZ

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod D1.8T 8. 2. 2013 14:58

No přiškrcená, spíš dojebaná. Máš nějaký info o softech nonEU verzí?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 8. 2. 2013 15:05

Mně by stačila u eu verze, video od čoboláků je hezký. Myslíte, že třeba bude problém sehnat us verzi řj a hodit ji na eu?
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Toyota GT86 28. 2. 2013 14:03

Maly blogisek o Toyotě GT86 - http://www.toyotagt86.cz
Toyota GT86
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod palmexman 31. 3. 2013 14:05

Josef Vrtal testuje BRZ
\______
/__|___\___
[(O)_____(O)\
_________________
mám: Rapid Monte Carlo 1.2TSi 81kW
jezdil jsem: Golf mkV ,Twingo,Octavia2, Civic G8 1.8iVtec, Rapid Spaceback 1.2TSi 81kW
palmexman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 7. 2013 03:28

Odbržděny obě varianty. Ten lavor mezi 3-4,5k rpm je dost o ničem. Předpokládám eko ladění. 8-S

Diskuze pod článkem dost výživná.
http://www.autorevue.cz/na-brzde-toyota ... subaru-brz

Obrázek
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 23. 7. 2013 06:27

No a když propojíš levou část hrbu s jeho pravou částí, tak vyjde krásně lineární nárůst výkonu. Ta díra není ve skutečnosti díra, ale ta boule je nárůst výkonu v rozmezí 2-3t rpm, kde se na našich běžných komunikacích jezdí nejčastěji.
I takto lze interpretovat graf :-) Konstruktéři prostě vyšli vstříc zákazníkům, aby měli pár Nm navíc právě v nejvíce používané oblasti:-)))
Motor má tak evidentně dva jízdní režimy: normál - do 3t rpm a pak ten horní (nechhci říct, že přímo sport, ale dejme tomu někdo to tak bude nazývat, s otáčkami nad 5000rpm.

Jinak k té diskuzi - myslím, že jde o běžný kolorit - tlavhartna kydačů od pípy, kteří nejen, že v autě ani neseděli, ale ani ho neviděli, ale jsou chytří jak naši politici. A 95% z těch tlachalů, kteří o nocích sní své mokré sny o načipovaným TDI 66kW v praletité Oktávce, se staví do pozic iberzávodníků, kteří před každou zatáčkou hamují, až kotouče rudnou a mají sevřeno, že by ani párátko neprolezlo. Ale kydta, to umí dobře. Ostatně, co lze také čekat? Tím se vyznačuje dnešní doba - plná odborníků na všechno. Takoví Matové a Patové.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 7. 2013 07:02

Ne, motor má schozený střední otáčky. Otázka je proč? Asi ekologie, měření emisí v určitém rozsahu, atd. Tipuju, že ten lavor bude z velký části příčina stížností na malý moment. Určitě to jde udělat lépe, aby se Mt držel nad 190Nm v celém spektru 2,5-6,5k rpm, jen nevim, jestli by to splnilo všechny zákoný euronormy.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 23. 7. 2013 07:29

Já to říkám furt, dejte Toyobaru nějaký normální výfuk a laditelnou jednotku a najednou ten motor nebude působit dojmem podvyživeného Somálce...
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 7. 2013 07:34

O tom netřeba pochybovat.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod runner42 23. 7. 2013 07:39

To je nesmysl, tento motor není kam ladit. Veškeré ladění spolehlivě zabije kompresní poměr 12,5:1 a převodovka, která nesnese víc než 220Nm. Teda pokud pod pojmem ladění nemyslíš kompletní přestavbu.

Je to prostě šmejd.
Naposledy upravil runner42 dne 23. 7. 2013 07:40, celkově upraveno 1
runner42
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 23. 7. 2013 07:39

Emise, ekologie - to je všechno hezký. Bohužel, už nejednu se ukázalo, že uškrcený maloobjemový motor dokáže produkovat více emisí CO2, než řada velkoobjemových motorů.

Ale i tak si myslím, že tento motor se předpokládal používat ve vyšších otáčkách a kdo ho tam dokáže držet, tak vyloženě zklamán asi nebude. Horší bude, dostat ho tam přes to propadlo.

Naštěstí existuje řada turbo kitů nebo kompresrokitů, které z tohoto motoru uděljí zcela něco jiného. A kdo ví, jak na to, bude pak s autem jako celkem asi velmi spokojen.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 7. 2013 08:08

Těžko říct, jak je to s emisema. Každopádně ten lavor je na ***** a na udržení nad 5000tis. někde v kopcích neni postavená převodovka.

Přeplňování bych neviděl jako plnohodnotnou zážitkovou variantu, když víme, že atmo motor jde naladit líp, než se jim doteď podařilo.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 23. 7. 2013 08:10

runner: Bavíme se o té samé převodovce, která přenáší cca 260-280Nm v kompresorovaných Toyobaru? A co má kompresní poměr společného s tím, že motor je uškrcený na výfuku kvůli emisím?
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod runner42 23. 7. 2013 08:46

Bavíme se o standardně dodávané převodovce Aisin AZ6, jejíž maximum je mezi 220 a 230Nm. Co se stane, až přes ni začneš honit 280Nm, nemusím snad popisovat.

A to je jen jeden z mnoha důkazů, že o nějakém tuning friendly přástupu Toyoty nemůže být vůbec řeč.
runner42
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 7. 2013 09:09

Nebral jsem to nijak podrobně, ale majitelé o tom dost diskutujou a podle všeho existuje sériová aplikace AZ6 s motorem o Mt 202lb/ft, tedy něco přes 270Nm.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků