Stránka 975 z 985

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:02
od maincoonsback
goes píše:Ale jo. Ver a vira tva te uzdravi… 230 tacho kazdou chvili… kor ty

Smiř se s tím, že občas tvá představa nemusí ve všem korelovat s realitou.
A ano.. S Bravem sem fakt tak jezdil. Šlo to a bavilo mne to. Samozřejmě 230 tacho už nebyla stálá cestovní rychlost..., ale dostat se tam dalo.

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:04
od MV_cz
maincoonsback píše:
goes píše:Ja ti to neverim. Kdybys rekl do dvou kil tak mozna jeste jo. Navic ten pribeh jak to jezdilo aj vice jak vmax… to uz je moc. Hele priste v tom uber.

Bravo jezdilo 220 (samo možná to už chtělo trochu lepší profil dálnice). 210 real nebyl žádný problém (samozřejmě už to chvilku trvalo, ale prostě to nebylo nereálné). Vždycky sem tvrdil, že to nejezdilo hůř než 1,8 TSI (se kterou sem taky jezdil) v soudobých autech... Tam není co ubírat.

mno... lehčí a rychlejší alfa se na 200 dostala, ale že by to nebyl žádný problém a nechtělo to delší čas a trať, to bych netvrdil. Vůbec to není pohodlná rychlost pro takové auto, ani to není relevantní rychlost. Pro běžný provoz to chce něco, co umí rychle mezi 60-100. A ano jel jsem tak v Německu (really).

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:08
od maincoonsback
Měl sem T-JEt ve verzi sport... Jezdilo to líp než MA.

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:08
od MV_cz
tak jo :D :D

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:09
od maincoonsback
Jo.
Smilik sis mohl odpustit...
:-)

Ne, podívej, nevím jak si ty jezdil nebo co... Já s tím problém neměl... Ono jsou tyhle debaty těžký, když se silným litrem tady kde kdo lítá přes 200

:D

Na druhou stranu tys měl 140k a nebo 170k MA? Těžko uvěřit, že by 170 koňový motor neuměl jet 200 a potřeboval na to kilometry dálnice... To by tam muselo být něco špatně. A 140 k opravdu jezdil hůř a to celkem znatelně. Tam šlo jen o spotřebu a emise...

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:10
od MV_cz

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:11
od glider
Pohodlna ci pohodova rychlost no, niekto to ma, ze Vmax je pohodova rychlost, ale realne to byva tak minimalne o 20km/h menej ta "pohodova" rychlost.

S podvozkom sa da suhlasit, to Fabia ci Rapid alebo zakladna Octavka s litrom nema sancu.

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:13
od maincoonsback

Jojo, škoda jen že tohle není Bravo sport... Ale jinak dobrý...
:D

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:15
od MV_cz
není a co? je tam jen tlačítko na overboost? to má alfa v D režimu taky (a vyšší krouťák) a přičti si pár desítek kilo za panoramu
maincoonsback píše:Na druhou stranu tys měl 140k a nebo 170k MA? Těžko uvěřit, že by 170 koňový motor neuměl jet 200 a potřeboval na to kilometry dálnice... To by tam muselo být něco špatně. A 140 k opravdu jezdil hůř a to celkem znatelně. Tam šlo jen o spotřebu a emise...

170k a ono je to o subjektivním pohledu, mně se prostě v tom autě při 200 nejelo příjemně, nebyla tam žádná výkonová rezerva, že bych za někym zpomalil a pak potřeboval zase zrychlit.... tak to ne, no
Prostě k tomu ta auta nejsou podle mě stvořená

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:15
od goes
maincoonsback píše:
goes píše:Ale jo. Ver a vira tva te uzdravi… 230 tacho kazdou chvili… kor ty

Smiř se s tím, že občas tvá představa nemusí ve všem korelovat s realitou.
A ano.. S Bravem sem fakt tak jezdil. Šlo to a bavilo mne to. Samozřejmě 230 tacho už nebyla stálá cestovní rychlost..., ale dostat se tam dalo.


Pred chvili jsi psal zes tak jezdil. Najednou ze se tam dalo dostat a to je dost rozdilny stav. Jezdit znamena ze tou rychlosti jezdim souvisle ne ze to z mega kopce vytahnu. Ale takiva klasicka wilfovina. Ono neni moc aut co umi jet v maximalce kor kdyz spousta z nich ji ani na posledni kvalt neudrzi…

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:16
od maincoonsback
glider píše:Pohodlna ci pohodova rychlost no, niekto to ma, ze Vmax je pohodova rychlost, ale realne to byva tak minimalne o 20km/h menej ta "pohodova" rychlost.

S podvozkom sa da suhlasit, to Fabia ci Rapid alebo zakladna Octavka s litrom nema sancu.


Jo tak je jasné, že to auto už se chovalo nějak. Ale nějaká nestabilita tam nebyla. Ale to si myslím, že to už dnes u slušných aut je všude tak. Taky Bravo mělo 225/40/18 pneu Pirelli Rosso, což byla dobrý setup na to aby se to auto chovalo hezky i při vyšších rychlostech. fungovalo to. Dneska už je to běžnější sestava.

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:18
od glider
MV_cz píše:není a co? je tam jen tlačítko na overboost? to má alfa v D režimu taky (a vyšší krouťák) a přičti si pár desítek kilo za panoramu
maincoonsback píše:Na druhou stranu tys měl 140k a nebo 170k MA? Těžko uvěřit, že by 170 koňový motor neuměl jet 200 a potřeboval na to kilometry dálnice... To by tam muselo být něco špatně. A 140 k opravdu jezdil hůř a to celkem znatelně. Tam šlo jen o spotřebu a emise...

170k a ono je to o subjektivním pohledu, mně se prostě v tom autě při 200 nejelo příjemně, nebyla tam žádná výkonová rezerva, že bych za někym zpomalil a pak potřeboval zase zrychlit.... tak to ne, no
Prostě k tomu ta auta nejsou podle mě stvořená


No nejsu.

1,5TSI v Leone sa zacne "prehrievat" (rozumej olej zacne ist cez 125°) okolo 190 tacho, maximalku to ma 220 alebo tak nejak, ale to auto to dlhodobo davat nebude.

Stacilo ubrat na 180 a uz to bolo ok.

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:19
od maincoonsback
goes píše:
maincoonsback píše:
goes píše:Ale jo. Ver a vira tva te uzdravi… 230 tacho kazdou chvili… kor ty

Smiř se s tím, že občas tvá představa nemusí ve všem korelovat s realitou.
A ano.. S Bravem sem fakt tak jezdil. Šlo to a bavilo mne to. Samozřejmě 230 tacho už nebyla stálá cestovní rychlost..., ale dostat se tam dalo.


Pred chvili jsi psal zes tak jezdil. Najednou ze se tam dalo dostat a to je dost rozdilny stav. Jezdit znamena ze tou rychlosti jezdim souvisle ne ze to z mega kopce vytahnu. Ale takiva klasicka wilfovina. Ono neni moc aut co umi jet v maximalce kor kdyz spousta z nich ji ani na posledni kvalt neudrzi…

Tak tohle je jen tvůj výklad. Já píšu furt stejně. Tady si asi neobhájíš, že mi vložíš do klávesnice něco jiného (tedy tvůj výklad), zvlášť když sem to prokazatelně psal ve vztahu k Civavě...
:D ;-)

Pokud samozřejmě výkon nestačil, tk to v táhlém kopci mohlo třeba klesnout na 190 real... Já nevím, to si už nepamatuju... Nikde sem netvrdil že jsem sešlápl plyn a jelo to 230 tacho kopec nekopec.

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:20
od Redlajn
maincoonsback píše:Já na to reagovat nechtěl...

Lháři...

Re: NEW HONDA CIVIC 9G

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 08:31
od Arnie J
maincoonsback píše:Tam fakt u toho Vtecu to prostě cítíš i na plynu na noze, jak kopne dopředu (nevím jak to popsat)... I ručička otáčkoměru se znatelně zrychlí... (při plynulém zrychlování)... Fakt to funguje. Prostě je poznat, že se tam "něco" stane...

:-))

Obrázek