NEW HONDA CIVIC 9G

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Známka jako ve škole:
1 32 %  42%  [ 32 ]
2 11 %  14%  [ 11 ]
3 12 %  15%  [ 12 ]
4 8 %  10%  [ 8 ]
5 13 %  17%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 76

Odeslat příspěvekod T.E.CH 3. 8. 2011 11:45

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

---------------------------------------------------------------
Tak tu máme první "větší" informaci o dalším Civiku, už 9 generace.To nám to letí...minulá generace byla úspěšná, takže navazuji na minulé "hodně" úspěšné vlákno a můžem to zde probrat. :-D
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod sts_v8 4. 8. 2011 22:19

Bude mít taky trojúhelníkový vejfuky?
brum vruum | za XM nemá lidstvo žádnou rozumnou náhradu
sts_v8
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 8. 8. 2011 21:41

No to se ještě neví....těžko říci, jakej zvolej "dyzajn".Odhaduji že trojúhelníky zmizej kompletně, měli na tom postavený celý auto a myslím že se jim to povedlo, ale imho to budou muset posunout jinam.Mohu se ale mejlit...nakonec na podzim bude jasno.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Lubos1 9. 8. 2011 08:50

Tazko povedat,ci sa bude jednat o vyrazny posun k lepsiemu. Motory ostavaju povodne (samozrejme jemne vylepsene), zadna naprava rovnaka. Skor sa bude jednat o vyraznejsi facelift sucasneho modelu.
Privital by som:
- viacprvok vzadu
- kvalitnejsi a nevrzgajuci interier
- benzinovy turbomotor (pisalo sa o 1.6 cca 200k)
- lepsie odhlucnenie kabiny
- motor posunut trochu dozadu kvoli silnej nedotacavosti sucasneho modelu
www.autogratis.sk
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 8. 2011 17:01

Tak víceprvek nebude a vlastně je to dobře.Magic seats je výborná věc alepší tohle, než tam mít víceprvek + zmenšení kufru.To přenechme Fordařům,Focus má kufr z mého pohledu zcela mimo mísu, ačkoli to někomu vadit nebude.
Turbo nevím zda bude,ale v budoucnu to budou muset řešit.
Jinak ohledně motorů v rámci spekulece je něco zde:
http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=2327
magic seats:
http://auto.honda.cz/modely/civic-5d-20 ... seats.html
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod m4lcolm 10. 8. 2011 18:53

Škoda té 1,8, ten motor má díky většímu objemu přeci jen příjemnější průběh výkonu než třeba jinak výborný toyotí 1,6 valvematic, který bude asi nejpodobnější nové jednotce.

Osobně pořád fandím existenci nějaké sportovní verze Civicu, kdyby se na tento segment Honda vykašlala stejně jako fiat, byla by to velká škoda. Tak nějak jsem očekával použití atmo 2,4 kolem 200 koní, úmrtí K20 jsem čekal.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 8. 2011 19:59

Divil bych se, kdyby 1,8 nezůstala.Ale emise...1,6 jde vyladit imho podobně.Nakonec je to pro "normální" auto.Holt éra speciálně vyladěných motorů skončila.Nevyplatí se to (imho) v EU nabízet.Zavedení výrobci taky nabízejí sportovní laděné typy aut, konkurence je velká, prostě by nevydělali.Svět se změnil.Prostě to skončí jen u sportovního vzhledu....jsem zvědavej na Hondí turbo, to by mohla bejt "pecka", ale to je spíše přání, než brzká skutečnost.No uvidíme...
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod m4lcolm 10. 8. 2011 20:05

Já už se v dnešní době honby za papírovou spotřebou nedivím ničemu, ale osobně té 1,8 hodně fandím a rád bych si ji jednou v příštím civicu pořídil.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 8. 2011 20:16

Jo ta 1,8 je opravdu dobrej motor....já kvůli hodně město, hodně dálnice šel do 2,2 iCTDi, v tom samém autě.Jsem s ním spokojenej, je to dobrej a spolehlivej motor.Ten se jim fakt v dané době povedl, nejsou s ním žádné problémy.To víš ale, jako každa nafta je kapku těžkopádnej....ale to je vlastnost každé nafty, s tím nejde nic dělat.Holt vždy něco za něco a honda ač jinak rozhodně není dokonalá jako celek, tak motory umí, to se musi nechat.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod m4lcolm 10. 8. 2011 20:22

Mně se právě líbí ta 1,8, protože to i při normální jízdě má stejně jako moje TSI dobrou spotřebu, akorát odpadá turbo a neumírá už ve středních otáčkách. Jako i 1,6 může být dobrá, ale mám strach, že to stejně jako v Aurisu zabije vysoká váha vozu.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 8. 2011 20:29

To je bohužel asi pravda.Že by snižovali drasticky váhu vozu nevěřím.Ono by to šlo, ale nikdo by to nezaplatil.IMHO trend hondy je dát lidem vzhledově sportovní auto s dobrou užitnou hodnotou.kufr+magic seats+velice na tuto třídu velký vnitřní prostor, což myslím tak,že auto vypadá "drobně" a uvnitř je opravdu hodně místa.Spousta lidí mi říká že se jim to auto líbí, ale že je malé....a pak se nestačí divit.I já se tehdá divil a půl roku na něj čekal.Ehmm.. a už je to 5 let.Nějak to letí...kuwa.:-)
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod evlo 10. 8. 2011 20:37

Prej maximalniho komfortu, ale na videu prujistotu neprojedou ani jednu diru, to zas bude dalsi tuha plechovka.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sts_v8 10. 8. 2011 20:38

Koukal jsem na ty Magic seats a nic převratnýho mi to teda nepřijde. :hm
brum vruum | za XM nemá lidstvo žádnou rozumnou náhradu
sts_v8
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 8. 2011 20:44

Jo je to běžně v každým autě. :-D
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod sts_v8 10. 8. 2011 20:46

Ale jo, hejblátko je to pěkný, ale když už bych potřeboval něco převýzt, tak je vyndám uplně, nebo sklopím. A paletu cihel tam vozit nebudu, abych potřeboval rovnou plochu. Taky je otázka, jestli to jde udělat i když jsou přední sedačky uplně vzadu.
brum vruum | za XM nemá lidstvo žádnou rozumnou náhradu
sts_v8
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků