Mazda 323F (BG) - Motor chcipa

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod BrayenPetr 29. 7. 2011 17:35

Mazda 323F 1.6 16V rv. 92 typ BG Mrkačka
Zdravím kluci, mám na Vás odborníky prosbu...
kolega vlastní toto vozidlo, které bylo ještě do nedávna pojízdné, ale cca rok stálo, potom se k němu vrátil s tím, že se na něho krapet podívá, motor nastartoval a dobré. Ale po čase vyměnil stavájící vzduchový filtr za sportovní a byl problém. Od té doby buď auto nedří otáčky, nebo když chce přidat, tak okamžitě chcípne.
Takže jsme zpátky dali původní, ale problém přetrvává. Zkusili jsme vyměnit svíčky, problém pořád přetrvává.
Vyčistili jsem i trysky a palivovou soustavu a je to lepší, ale když člověk přidá plynu, tak má pořád tendenci se zadusit.
Kolega, který pracuje v rádoby servisu povídal, že není slyšet podávací palivové čerpadlo, ale benzín jde, takžeto asi nebude tím...
Zjistili jsme že na volnoběch je chod pravidelný, ale po cca 2-3 minutách zhasne.
Máte s něčím podobným zkušenosti, co by to mohlo dělat chlapi?

Díky předem za odpověď, věřím že na něco příjdete;-)
Petr
BrayenPetr
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BrayenPetr 30. 7. 2011 15:01

chlapi no ták, neříkejte mi, že tady není žádného šikovného servismana:-)
netušíte proč se to dusí, nebo samo od sebe zhasne?
BrayenPetr
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kokosacek 30. 7. 2011 15:39

Otec mel 323 model 94,teda melo to spoustu zavad,ale takovou ne. Takze placnu, nejspis to bude neco skrtici klapkou. Ochozene servo, nebo to ECU upravila podle toho sport filtru, ktery ma v sani mensi odpor a ted na ted stary to neni zvykle. Tohle by mohl resit reset klapku do zakladniho nastaveni, poradne projet,at si to sedne. Zaruku za radu nedavam
I was there when they landed on the moon,in a studio in Kentucky in June.
I've got Kennedy's brain in a jar,If you knew what I knew, you wouldn't laugh so hard.
Kokosacek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BrayenPetr 30. 7. 2011 19:16

no tak to bude zuajimavé, těžko říct kdo přijde ku starému autu s diagnostikou:-D
mně by se osobně nechtělo...
BrayenPetr
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kokosacek 30. 7. 2011 21:53

No, kdyz na diagnostiku lze pripojit felicii 95, tak mazdy, ktere v te dobe byly nejmin 10 let napred, by taky nejake servisni zasahy do ECU mely podporovat.
I was there when they landed on the moon,in a studio in Kentucky in June.
I've got Kennedy's brain in a jar,If you knew what I knew, you wouldn't laugh so hard.
Kokosacek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 31. 7. 2011 01:15

nemotá se tam někde v okolí nějakej volnej kábl? Třeba k váze vzduchu?
A je váha vzduchu vůbec přítomna, resp. celá? Nepovedlo se kolegovi ji při čištění zlikvidovat?
A jakej sportovní filtr se tam dával? Vložka, nebo konus, tj. demontoval se celý airbox?
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BrayenPetr 31. 7. 2011 11:05

no to je právě to, s čím se on bavil...prodal jsem mu svůj sportovní filtr, který nebyl použitý(není to vložka, ale takový klasicky kuželový tvar) udělal spojku, která navazovala na váhu vzduchu a tak to původně mělo finální podobu. Jenomže né díky te předělávce, ale už předtím to dělalo problém, ale tak dal to do původního stavu, ale stav se nemění.
Každopádně ta váha vzduchu byla první věc, která mně napadla. Těžko říct, zda-li je ještě ok, čím se to proměřuje?
Jde proměřit samotná, nebo připojená na autě a za chodu?
BrayenPetr
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků