startovani honda civic

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tiberi 27. 7. 2011 20:32

mam to auto jen chvily ale uz sem resil problem ze startovanim -myslel sem ze to bude rele protoze jsme po urcite ceste nekam prijeli a po 20 min jsem uz nebyl schopny nastartovat ale po hodine uz jo -tak sem preventivne vymenil rele /mel sem nove v zaloze-byva to casty problem u hond co jsem se docetl/ nasledne ocistil vsechny mozne kontakty . ale dnes mi to udelalo znovu a po premereni u servisu mi rekli ze baterka je kaput -zkusili jsme nasledne nastartovat pres startovaci kabeli na zalozni baterii na prodejne coz se nepodarilo, ale na startovaci kabeli naprimo z dodavky to chytlo hned . starter vypada v pohode ale je mozne ze pres zalozni baterii nedostane palivove cerpadlo spravnych 12v jak ma ? protoze pres dodavku to bylo nastartovano hned -takze doufam ze je to fakt ta baterie a ne palivove cerpadlo ci cokoliv jineho. baterii mam objednanou -bohuzel takovou malou ani normalne nevedou na prodejne -tak budu mit bosch za nejakch 1800kc uz zitra. dekuji za nejake pripadne nazory.
jo ta stara baterie je asi 4 roky stara a posledniho pul roku s tim jezdime jen jednou za tyden do supermarketu coz ji asi dorazilo i kdyz sem ji v zime nabijel.
i53470,asus p8z77-m,Arctic Cooling Freezer 13,1xRAM Kingston 8GB DDR3 1600MHz,sapphire7850,Seasonic M12II-520 520W,CoolerMaster Elite 311,2x af f12pwm
tiberi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kokosacek 27. 7. 2011 21:10

A co chces jako slyset ? Proste nejaky problem v elektrice, auto stoji furt, nejezdi se s tim, baterka sla do kytek. Dej novou a kdyz to nepomuze, dej to odbornikum.
I was there when they landed on the moon,in a studio in Kentucky in June.
I've got Kennedy's brain in a jar,If you knew what I knew, you wouldn't laugh so hard.
Kokosacek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tiberi 27. 7. 2011 21:16

ne v pohode zitra menim novou -jen me zaujalo ze to neslo ani nastartovat pres zalozni baterii.
i53470,asus p8z77-m,Arctic Cooling Freezer 13,1xRAM Kingston 8GB DDR3 1600MHz,sapphire7850,Seasonic M12II-520 520W,CoolerMaster Elite 311,2x af f12pwm
tiberi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 3MPS 28. 7. 2011 08:58

tiberi píše:mam to auto jen chvily ale uz sem resil problem ze startovanim -myslel sem ze to bude rele protoze jsme po urcite ceste nekam prijeli a po 20 min jsem uz nebyl schopny nastartovat ale po hodine uz jo -tak sem preventivne vymenil rele /mel sem nove v zaloze-byva to casty problem u hond co jsem se docetl/ nasledne ocistil vsechny mozne kontakty . ale dnes mi to udelalo znovu a po premereni u servisu mi rekli ze baterka je kaput -zkusili jsme nasledne nastartovat pres startovaci kabeli na zalozni baterii na prodejne coz se nepodarilo, ale na startovaci kabeli naprimo z dodavky to chytlo hned . starter vypada v pohode ale je mozne ze pres zalozni baterii nedostane palivove cerpadlo spravnych 12v jak ma ? protoze pres dodavku to bylo nastartovano hned -takze doufam ze je to fakt ta baterie a ne palivove cerpadlo ci cokoliv jineho. baterii mam objednanou -bohuzel takovou malou ani normalne nevedou na prodejne -tak budu mit bosch za nejakch 1800kc uz zitra. dekuji za nejake pripadne nazory.
jo ta stara baterie je asi 4 roky stara a posledniho pul roku s tim jezdime jen jednou za tyden do supermarketu coz ji asi dorazilo i kdyz sem ji v zime nabijel.


Podobný problém jsem řešil před páre lety na P407SW.

Nastrtoval jsem, odjel, vypnul motor a už nenastartioval. Po chvíli nastartoval. A takhle náhodně to šlo do okamžiku, kdy s autem ojdela moje žena. Telefon, že prý nemůže nastartovat, že asi baterka. prý nesvítí ani palubovka. Nic. Ale centrál odemkal. Divné, si říkám, protože i totálně vybitý AKB je schopen rozsvítit aspoň kontrolky, když nic. Prý ani ty ne.

Takže jsme přes telefon dohodli, ať zalarmuje chlapy z díly od nich, vezmou kabely, co vozím pořád v kufru a natočí to přes cizí zdroj. Jak jsem řekl, tak udělali. Dojela domů OK. Druhý den jedu já do práce a odpoledn to samé. Nic. Takže potupný odtah do Pežot servisu a začalo zkoumání. Prý, že stratér. Jasně, ten stojí desítku a to, že nesvítí palubovka, to Pány mechaniky netankuje, hlavně, že zákazník vymázne desítku za startér. Tak jsem se nedohodli, oni s další jobovkou nepřišli a já sednul do auta A!!! Normálně nastartoval. S tím jsem se rozešli, já zaplatil 2 litry za nic odjel jsem.
Další den jedu do práce. Ráno na drb, paráda. Odpoledne ani ťukj!
Chytly mě trošku nervy, protože jsem někam spěchal a trochu větší silou jsem rafnul za klíček. A ejhle, zmetek! Na drb!!

Vypnu, zkouším znovu jemně vzít za klíček. Nic. Rafnu víc-na drb. Opkuji pokus asi 5 se stejným průběhem.

Závada: kontakt ve spínací skříňce. Jakmile byla ráno zima, bylo to na konci léta, na drb nastrtoval. Odpoledne, když to celý den stálo na slunic, se zřejmě teplem projevil špatný kontakt kabelu a auto nešlo natočit. "opravil" jsem to tak, že jsem sundal plasty pod volnatem, zarajbloval jsem za ty kabely a od té doby v léte/zimě auto chytalo na první otočení..
Takže - nemlže to být podbná závada - blbý kontakt někde u spínací skříňkly a pod?? Jinak si proměř baterii zátěžákem, hned uvidíš, jestli je OK či KO.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod tiberi 28. 7. 2011 11:59

tak sem dnes hodil novou baterii a nastartoval -po ujeti 10km - po chvilce uz zase nenastartuji /motor toci a nic -takze pokud toci motor prece nemuze byt problem ve spinaci skrince?/
uz sem bezradny -vecer cekam cloveka ktery je mechanik a zamereny na hondy.
jakmile budu vedet duvod -tak to sem napisi.
i53470,asus p8z77-m,Arctic Cooling Freezer 13,1xRAM Kingston 8GB DDR3 1600MHz,sapphire7850,Seasonic M12II-520 520W,CoolerMaster Elite 311,2x af f12pwm
tiberi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 3MPS 28. 7. 2011 15:21

V tom přípdaě jasně, že tam problém není. Hoď to na diagnostiku a máš klid. Viděl bych to na problém s palivovou soustavou -čerpadlo, nějaký solenoid, který se má otevřít q neotvírá a nebo imobilizer, který blokuje dodávku paliva?

Schválně, co mechoš zjistí.

PS: teď si vzpomínám, kdysi jsem měl půjčenou P106 s 1,0 benzínem a to samé -motor točil jak č***** a ani ťuk. Nakonec ucpaná dírka ve víčku nádrže !!! Propíchnul jsem drátem a od té doby jako lusk - majitelka, od které jsem to měl, mi poté říkala, že se jí to ani jednou nestalo. Podtlak v nádrži. Ale tohle nevypadá. Nicméně, je to má zkušenost a tak jsem ji sem napsal.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod tiberi 28. 7. 2011 21:01

tak dostal sem na zapujcku nove rele s tim ze se uvidi co to bude delat /pokud nastane problem tak uz to budu muset zavest do servisu. /vypada to spis na problem v elektrice -evropske verze cerpadel hond se prakticky nekazi a imobilizer nemam/
i53470,asus p8z77-m,Arctic Cooling Freezer 13,1xRAM Kingston 8GB DDR3 1600MHz,sapphire7850,Seasonic M12II-520 520W,CoolerMaster Elite 311,2x af f12pwm
tiberi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dj-bobr 12. 10. 2011 01:05

Jak se to nakonec vyřešilo?

Tohle je většinou opravdu závada palivového relé, je u řidiče poblíž otevírátka kapoty. Někdy i nové nebo jiné blbne - musí se prostě rozdělat a propájet všechny kontakty. Příznaky přesně odpovídají. Otázka pár minut práce, nejvíc zabere hledání klíče (desítka) na povolení šroubu držícího relé.
Jinak nové relé stojí ranec, radši bych ho sháněl na honda-club.cz bazaru - ale skoro vždycky pomůže to propájení.

P106 a podtlak v nádrži - mě k tomu tak napadá - Civicy mají odvětrání řešené přes nádobku s aktivním uhlím, pro neutralizaci smradu z benzínu, je v prostoru motoru dole u přepážky s kabinou pod palivovým filtrem (jestli se teda jedná o 5generaci Civica).
Naposledy upravil dj-bobr dne 12. 10. 2011 04:37, celkově upraveno 1
dj-bobr
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fahrer 12. 10. 2011 01:41

JJ, taky tipuju relé. Přesně tenhle problém jsem měl s Hondou taky.
fahrer
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod dj-bobr 12. 10. 2011 02:47

Případným zájemcům jsem schopný v Praze a okolí ono relé opravit, pájku a měnič do auta mám, takže klidně i v terénu :) jen si zájemce musí toto relé z auta vymontovat, ten šroub bývá značně zkorodovaný.
dj-bobr
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 12. 10. 2011 21:41

Úplně stejně se projevuje taky špatné čidlo teploty vody. Studené auto nastartuješ v pohodě, s teplým motorem ani ťuk - ŘJ si myslí, že je -20°C a motor přechlastá.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj-bobr 13. 10. 2011 02:09

Což je u Hondy zrovna taky (nouzově) řešitelné - vypnout zapalování, sešlápnout plyn na podlahu, zkusit startovat - nechat startér točit dlouho. (tzv. flooded engine starting) - řídící jednotka při plynu na podlaze používá jiný režim startování, tuším že používá daleko menší dávku paliva - a dlouhé točení startéru motor jakoby vyvětrá, takže chytne.

Přirozeně je to jen nouzovka, asi to pak hodně žere (bohatá směs, permanentně v "sytiči"). A taky nesmí být vadný TPS - snímač polohy plynového pedálu, jinak ŘJ nepozná, že je plyn na podlaze :)
dj-bobr
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 13. 10. 2011 19:18

Takhle se startuje u všech přechlastaných aut (hlavně karburátorů), rozhodně bych to neviděl jako výsadu Hondy.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tiberi 30. 12. 2011 22:01

tak od vymeny rele je vse ok.
i53470,asus p8z77-m,Arctic Cooling Freezer 13,1xRAM Kingston 8GB DDR3 1600MHz,sapphire7850,Seasonic M12II-520 520W,CoolerMaster Elite 311,2x af f12pwm
tiberi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod roosttylor 4. 4. 2015 09:33

Jinak mám prej v pondělí brnknout chlápkovi, co se nám stará o Toyoty (odveze do servisu, přiveze náhradní apod.), jestli by se nenašlo "nějaký pohozený ve skladu". Takže se uvidí
roosttylor
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků