Subaru Outback

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 2. 2010 10:15

Subaru vystavělo reputaci na autech, do kterých jste mohli kopat krumpáčem, zmrazit je a pak třeba ještě zapálit a stejně vás odvezla kam ste potřebovali.

Úlitbu trendům v podání Subaru lze sledovat už na Impreze a Foresteru. Nyní došlo i na Outback.

Outback v nové generaci ztratil to, čím byl unikátní. Tah na branku a přímou snahu zaujmout řidiče.

Nyní je honosnější, prostornější a taky mnohem podobnější konkurenci. Ničím však nevynikáa to by ho mělo mrzet.

:hm
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peacefulwarrior 15. 2. 2010 10:16

Jsi se zkouřil už takhle po ránu? :mrgreen:
peacefulwarrior
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 2. 2010 10:18

Je to divný ne?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peacefulwarrior 15. 2. 2010 10:22

Co, že si dáváš po ránu do nosu? :hm
peacefulwarrior
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 15. 2. 2010 10:23

pri rychlosti technologii pokroku a zgrupovani automobiliek do velkych koncernov ( a s tym spojene setrenie nakladov na vyvoj) im nic ine, ako dvihnut predaje, neostava.

"nepriestrelnost" subaru zjavne nestaci na to, aby to bolo masovo predavane auto. Zato pekna palubovka je omnoho lepsim tahakom...

taka je realita.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 2. 2010 10:24

Souhlas.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Motyll 17. 2. 2010 10:14

Na novej OTB je potreba si po strance designu chvili zvykat... Je to holt takova mala Tribeca :oops:

Nechal bych se ale premluvit k upgrade hned :mrgreen:
Kdo neplatí daně, neměl by disponovat volebním právem.
Motyll
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nzg 17. 2. 2010 10:33

Tak to ja se jeste budu tesit z jizdy v tom minulem. Za par let ale urcite zfotrovatim a nejspis pujdu do 3,6. Design se mi zacina pomalu libit :-)
Outback 3.6R, ex Outback 3.0R, ex Legacy 2.0i
nzg
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 17. 2. 2010 11:24

Neco na tom bude.
Predchozi generace legacy se mi bneskutecne libila, hlavne kombi. Horky kandidat na moje dalsi auto az dojezdi fikus. tahle generace je uz moc americka. Bohuzel
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 2. 2010 11:59

MELLO píše: to by ho mělo mrzet.

:hm


Jak to provedeme? ;-)
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 6. 7. 2010 12:04

tak toto auto ma dneska dost ocarilo, rozhodne je to moja salka kavy :love: ...zial generacia ktora sa uz nepredava :-\
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fahrman 7. 7. 2010 09:39

Outback 2008 2,5 AT bude mé příští auto, to vím už dnes ... ale ještě tak 2 roky musím počkat

Pánové, kteří Outama jezdíte - nebudou vám po přesednutí na novém modelu překážet rámy oken? :)
fahrman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 7. 7. 2010 10:00

Outback bylo první Subaru, které jsem řídil. Subaru je opředeno množstvím legend a dohadů těch, kteří ho neznají, takže jsem očekával silný motor, jízdu jako po kolejích a spoustu zábavy. Nic z toho se ovšem nekonalo. :oops:
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 7. 7. 2010 10:09

Tak kdo to napíše první?
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod 3MPS 7. 7. 2010 12:34

stormbringer píše:Outback bylo první Subaru, které jsem řídil. Subaru je opředeno množstvím legend a dohadů těch, kteří ho neznají, takže jsem očekával silný motor, jízdu jako po kolejích a spoustu zábavy. Nic z toho se ovšem nekonalo. :oops:


Asi ses spletl a nejekl jsi v Subaru :-)

Ano, pokud to neblo 3,0R, tak vžýkon motoru 2,5 121kW je na OTB celkem tak na klidné ježdění a rozhodně by mu výkon vyšší aspoň o 25-40kW slušel více. Ale jízda po kolejích - tak tady bych si dovolil nesuhlasit. Když vezmeme fakt, že všechna auta (99,9% na světovém trhu) jsou více či méně nedotáčivá, poslední přetáčivé či nautrální, se kterým byla zábava, je Lancia delta HF, tak Subaru OTB a ještě více Legacy (je nižší a tvrdší) mají opravdu nadprůměrné jízdní vlastnosti.
Už se budu asi 100x opakovat, ale mám dojem, že asi nikdo z nás nevyužije vlastnistí Legacy/OTB na hranu tak, že to prostě už víc nejde a jsem si celkem 100% jist, že nikdo z nás se nedostal na pomyslný vrchol výkonu v zatáčtkovitém terénu, kde by strádal nedostatkem výkonu. A jestli tu tací jsou, tak se divím, proč nejezdí v STI či Evo 10 a kritizují tu rodinné kombi střední třídy, které NEMÁ původně žádné ambince pro sportovní jízdy. To, že se s ním dá jezdit líp než s Oktávkou či Pasátem, je věc druhá, ale ke sporotbnímu zacházení rozhodně Leg/OTB vyroben nikdy nebyl.
3MPS
Štamgast

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků