stormbringer píše:Outback bylo první Subaru, které jsem řídil. Subaru je opředeno množstvím legend a dohadů těch, kteří ho neznají, takže jsem očekával silný motor, jízdu jako po kolejích a spoustu zábavy. Nic z toho se ovšem nekonalo.
Asi ses spletl a nejekl jsi v Subaru
Ano, pokud to neblo 3,0R, tak vžýkon motoru 2,5 121kW je na OTB celkem tak na klidné ježdění a rozhodně by mu výkon vyšší aspoň o 25-40kW slušel více. Ale jízda po kolejích - tak tady bych si dovolil nesuhlasit. Když vezmeme fakt, že všechna auta (99,9% na světovém trhu) jsou více či méně nedotáčivá, poslední přetáčivé či nautrální, se kterým byla zábava, je Lancia delta HF, tak Subaru OTB a ještě více Legacy (je nižší a tvrdší) mají opravdu nadprůměrné jízdní vlastnosti.
Už se budu asi 100x opakovat, ale mám dojem, že asi nikdo z nás nevyužije vlastnistí Legacy/OTB na hranu tak, že to prostě už víc nejde a jsem si celkem 100% jist, že nikdo z nás se nedostal na pomyslný vrchol výkonu v zatáčtkovitém terénu, kde by strádal nedostatkem výkonu. A jestli tu tací jsou, tak se divím, proč nejezdí v STI či Evo 10 a kritizují tu rodinné kombi střední třídy, které NEMÁ původně žádné ambince pro sportovní jízdy. To, že se s ním dá jezdit líp než s Oktávkou či Pasátem, je věc druhá, ale ke sporotbnímu zacházení rozhodně Leg/OTB vyroben nikdy nebyl.