Honda Accord 2,4 - je traged na silnici

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 10. 12. 2008 16:59

ja te chapu, ze realne vyuziti toho je velmi male. Ale predstav si, ze jsou lidi, co si zajdou treba jen tak autem projet bez cile. Pobavit se s nim a tam proste abstinence te zabavnosti docela zamrzi. Samo, ze s nudnym a elektronikou prospikovanym autem muzu byt klide 10x rychlejsi, ale proste neni to ten prozitek a zazitek.
anonymni

Odeslat příspěvekod Max9 10. 12. 2008 17:03

HondaMan píše:Max: já ale píšu, že by mohlo být lepší, postavit lepší auto za cenu vyšší ceny, než se hnát po co nejnižší výrobní ceně a znechucení věrných zákazníků...!

Kdyby Honda vyráběla Stejně kvalitní auta jako v 90. letech, určitě bych dnes nejezdil Renaultem. A věřím, že tomu tak je u více lidí než jen u 20 :)

Vždy jde postavit lepší za víc. Je otázka, jestli se to automobilce vyplatí... Posledních 5 let panuje cutting costs ve všech oborech a až na výjimky se nejlépe daří těm nejlevnějším. Protože lidi už nevěří, že co je drahé, to je dobré.. Ono to taky skoro nikde už neplatí.
Max9

Odeslat příspěvekod Vana666 10. 12. 2008 17:04

goes píše:j... Ale predstav si, ze jsou lidi, co si zajdou treba jen tak autem projet bez cile. ....

na tomhle snad může něco být
ale pro mě je taková představa obtížná protože se sám bavím jinak a silnice mi dnes už nijak zábavné nepřijdou
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Max9 10. 12. 2008 17:06

goes píše:u VW je to ale vlastnost od nepameti. Neni to nejaky prirozeny vyvoj.


tohle je hloupost. VW byl vždy marketingově orientovanou automobilkou. Už ten název - lidové vozidlo... on prostě jen dřív pochopil...

Auta se nevyvíjejí protože by automobilka chtěl vyvíjet, ale tak, aby se prodávaly.
Max9

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 10. 12. 2008 17:10

Tak ono je to částečně věkem (tak jak všichni stárneme) a částečně tím, co Ti dneska může auto nabídnout. Když jsem před deseti lety věděl, že další den pojedu k zákazníkům 360km tam a 360km zpátky, tak jsem se na tu cestu těšil a věděl jsem, že v tehdejším Accordu si užiju každý kilometr - dneska se mi to samé začíná pomalu posouvat do kolonky nutné zlo, přitom auto mám 100x pohodlnější, větší, vybavenější a výkonější, ale tam kde začalo pohodlí se vytratila ta radost z jízdy.. :hm
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 10. 12. 2008 17:11

Vana: Pašíka považuji za jedno z těch lepších aut. Má své kupce a pokud bych kupuval svým zaměstnancům střední třídu, tak jim jistě koupím raději pašíka než Acco se zbytky sportovních vlastností...

Sám bych si na 100tkm ročně koupil také něco, co me nebude obtěžovat. Ale pokud mám doma 2 auta, která po mě nic nechtějí, tak od toho třetího chci něco víc...
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 10. 12. 2008 17:17

Max9 píše:
goes píše:u VW je to ale vlastnost od nepameti. Neni to nejaky prirozeny vyvoj.


tohle je hloupost. VW byl vždy marketingově orientovanou automobilkou. Už ten název - lidové vozidlo... on prostě jen dřív pochopil...

Auta se nevyvíjejí protože by automobilka chtěl vyvíjet, ale tak, aby se prodávaly.


Ne, ne, ne.. :pozor

U VW je to dlouhodobá z nouze cnost..

Mohli by si z toho udělat klidně i heslo - Das Auto - naše cesta k úspěchu - konzervativní a nudný design a odzoušená řešení. Žádné revoluce, žádné převratné novinky v designu nebo technice, tak to mají naši postarší zákazníci rádi. Na druhou stranu výhodou tohoto přístupu je, že když neexperimentuješ a nezavádíš žádné novosti, tak se ti taky nezvyšuje riziko, že se něco z toho pokazí.. :D
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 10. 12. 2008 17:21

Tak ono se toho kazí už ted dost (viz dlouhodobý test snad jen nepovedeného kousku Passatu) :D ještě aby si hráli s novinkama :D
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vsevedko 10. 12. 2008 17:21

goes píše: Finale bude stejne, ale to mezi tim dela ty rozdily ;)

Sam by som to lepsie neokomentoval ;-)
Mal som Passata 2.0 TDI PD 103kW. Ano, slo to, bolo to prijemne, ale stale som sa citil ako v rychlej obyvacke. Extremne prisne ESP nedovolilo absolutne nic. Hned to s autom sklbalo. Jedine, co mi robilo radost boli tie natacacie xenony - tie boli fakt dobre.
Teraz mam Avensisa 2.2 110kW a na tych letnych nizkoprofilovych je to docela aj zabava.
vsevedko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vana666 10. 12. 2008 17:25

Mr.Semtex píše:Tak ono je to částečně věkem (tak jak všichni stárneme) a částečně tím, co Ti dneska může auto nabídnout. Když jsem před deseti lety věděl, že další den pojedu k zákazníkům 360km tam a 360km zpátky, tak jsem se na tu cestu těšil ...


snad i věkem
ale já mám pocit znechucení hlavně z příšerného provozu, přecpaných silnic, kamiónů tam i zpátky...
na prázdné cestě se taky cítím docela příjemně
a když je klikatá a zasypaná sněhem tak je to úplně super

ale ty hlavní tahy to nakonec zase úplně znechutí a myslím mi tomhle nepomůže ani to nejlepší auto .. :-l
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 10. 12. 2008 17:30

HondaMan píše:Tak ono se toho kazí už ted dost (viz dlouhodobý test snad jen nepovedeného kousku Passatu) :D ještě aby si hráli s novinkama :D


No na tom testu je právě nejlépe vidět o čem mluvím.. Dokud byl Pašík k dostání jen s vyzkoušeným 1.9 TDI PD, tak to bylo v klidu - teď se najednou poptávka tlačí na TDI CR, když tak alespoň filtr DPF, převodovku DSG a další el. hovadinky, kterým se Passat celkem úspěšně a dlouho bránil (např. el. ruční brzda).. ..no a tohle už není ta pořád stejná deset let stará technologie jen v jiném nudném kabátě, to už jsou nepříjemné novinky a kazí se (stejně jako u konkurence)..
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 10. 12. 2008 17:32

Vana666 píše:
Mr.Semtex píše:Tak ono je to částečně věkem (tak jak všichni stárneme) a částečně tím, co Ti dneska může auto nabídnout. Když jsem před deseti lety věděl, že další den pojedu k zákazníkům 360km tam a 360km zpátky, tak jsem se na tu cestu těšil ...


snad i věkem
ale já mám pocit znechucení hlavně z příšerného provozu, přecpaných silnic, kamiónů tam i zpátky...
na prázdné cestě se taky cítím docela příjemně
a když je klikatá a zasypaná sněhem tak je to úplně super

ale ty hlavní tahy to nakonec zase úplně znechutí a myslím mi tomhle nepomůže ani to nejlepší auto .. :-l


No jo - taky pamatuju prázdné okrsky a skoro poloprázdnou D1 i přes den.. Sakra už tu vzpomínáme jak důchodci.. :D
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 10. 12. 2008 17:36

Vana666 píše:
Mr.Semtex píše:Tak ono je to částečně věkem (tak jak všichni stárneme) a částečně tím, co Ti dneska může auto nabídnout. Když jsem před deseti lety věděl, že další den pojedu k zákazníkům 360km tam a 360km zpátky, tak jsem se na tu cestu těšil ...


snad i věkem
ale já mám pocit znechucení hlavně z příšerného provozu, přecpaných silnic, kamiónů tam i zpátky...
na prázdné cestě se taky cítím docela příjemně
a když je klikatá a zasypaná sněhem tak je to úplně super

ale ty hlavní tahy to nakonec zase úplně znechutí a myslím mi tomhle nepomůže ani to nejlepší auto .. :-l


mne to prestalo taky bavit, proto mne netrapi, ze mam nyni antiridicskou lagunu. takze te chapu a to je taky duvod, proc me nove auto nejake extra zabavne nebude. Proste mne to netrapi. Chci neco, co se mi bude libit, bude pro mne komfortni, bude pro mne odpovidajicim zpusobem vybavene, bude to mit pro mne prijatelnou dynamiku a co na to okoli, nebo co to zvladne v zatackach je mi putna.
anonymni

Odeslat příspěvekod Max9 10. 12. 2008 17:37

Mr.Semtex píše:
Ne, ne, ne.. :pozor

U VW je to dlouhodobá z nouze cnost..

Mohli by si z toho udělat klidně i heslo - Das Auto - naše cesta k úspěchu - konzervativní a nudný design a odzoušená řešení. Žádné revoluce, žádné převratné novinky v designu nebo technice, tak to mají naši postarší zákazníci rádi. Na druhou stranu výhodou tohoto přístupu je, že když neexperimentuješ a nezavádíš žádné novosti, tak se ti taky nezvyšuje riziko, že se něco z toho pokazí.. :D


Zajisté - např. TDI, TDI PD, DSG,maloobjemová turba, lane assist současně s Hondou. VW invouje jako každý jiný.

Není to žádná z nouze ctnost, ale jejich strategie. Nic víc, nic míň.
Uvědomte si, že úplně každá automobilka je schopna v nějakém čase postavit jakékoliv auto. Jediné, čím se automobilky liší jsou kapitálové zdroje a to, co chtějí za auta stavět. Co chtějí stavět mají ve své strategii, kterou zpětně verifikují s tržními daty.
Max9

Odeslat příspěvekod Max9 10. 12. 2008 17:39

Nebo úplně jednoduše - o tom, co se bude vyrábět nerozhodují technici, ale ekonomové s kalkulačkama v rukou a rozvahou a výsledovkou na stole :)
Max9

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků