Honda Accord 2,4 - je traged na silnici

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod earl365 19. 11. 2008 21:00

goes píše:neresim, ze je Honda tak blba a pod jednim nazvem prodava dva modely je jeji problem :)

ve finale V6 motor ve stredni tride nevidim jako extra vyhodu. Obzvlaste pri systemu "vse vpredu". tezky V6-R6 pred predni napravou je pohroma pro jizdu. Takze budem radi za ty lehci R4 motory.

To je dobrý argument, bohužial momentálne toho výkonu pri honde nejak nazvyš nie je. A keďže turbo pri honde nikto nečaká, potešil by aspoň V6... Aj keď osobne by som tiež privítal radšej lahší 4valec s preplňovaním (hoci aj kompresor...).
earl365
Nováček

Odeslat příspěvekod GEQ 19. 11. 2008 21:02

goes: takze podle popisu by to mohlo byt idelani auto, ten vykon diky prenosu bude asi pocitove slabsi, ale rychle to bude (127kw/1400kg)
nejaka predvadecka
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6713244
benzin user
GEQ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 11. 2008 21:03

mno subaru mne nyni docela zajimalo, ale nakonec sem si rekl, ze jim dam jeste jednu generaci :)
anonymni

Odeslat příspěvekod GEQ 19. 11. 2008 21:04

jen aby to nedopadlo jako u vetsiny ;-)
benzin user
GEQ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod earl365 19. 11. 2008 21:10

GEQ píše:goes: takze podle popisu by to mohlo byt idelani auto, ten vykon diky prenosu bude asi pocitove slabsi, ale rychle to bude (127kw/1400kg)
nejaka predvadecka
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6713244

No neviem, 127kw + štvorkolka k tomu, tá dynamika nejaká úžasná podľa mňa nebude. Ale nešiel som v tom, je to len nekvalifikovaný odhad :)

Inak mne osobne sa legacy dosť páči, jeden čas som chcel ísť do 3.0 kombi, ale tá cena ma odradila.
earl365
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 11. 2008 21:19

earl: no v soucasnosti sly ceny vsech vozu na trhu o 20-30% dolu, takze je vyborna doba pro nakup noveho vozu. Dokonce i znacky, u kterych byla drive sleva v podstate nemyslitelna davaji slevy jako na bezicim pasu.
anonymni

Odeslat příspěvekod earl365 19. 11. 2008 22:19

goes píše:earl: no v soucasnosti sly ceny vsech vozu na trhu o 20-30% dolu, takze je vyborna doba pro nakup noveho vozu. Dokonce i znacky, u kterych byla drive sleva v podstate nemyslitelna davaji slevy jako na bezicim pasu.

Čo mi momentálne nepomôže, keďže leasing mi končí v marci :) A ešte nie som presvedčený že pôjdem hneď do dalšieho auta.
earl365
Nováček

Odeslat příspěvekod vsevedko 9. 12. 2008 14:05

zaujimava diskusia....
Mne konci leasing na avensisa (2.2D) az v septembri ;-( , ale Acco 2.4 s automatom je najhorucejsi kandidat vo vybave executive. Akurat sa bojim, ze budem parkovat viac na benzinke ako pred barakom. Mimochodom, s automatom pisu este o par deci lepsiu spotrebu ako s manualom. Uz som videl rovnake spotreby s automatom a s manualom (tusim u passata M6 vs DSG6 pri 2.0TDI PD), ale nizsiu spotrebu s automatom som este nevidel. Honda je prva...

Siel niekto uz s tym automatom?

Ta aktualna M6 sa mi nejako nepaci. Po tom facelifte sa z nej stala taka siva myska.
vsevedko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Gingles 9. 12. 2008 14:37

V testoch vsade vychvaluju spotrebu 2,4 - no ako je to s tymto vylepsenym obstaroznym automatom som sa zatial nikde v teste nedocital...ale v zasade vsetci odporucaju skvely manual Hondy s touto motorizaciou, tak by som si nechal poradit.
Gingles
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 12. 2008 14:40

tak spotreba je s ohledem na vykon velmi prijatelna, ale proste ma to pres 200 koni a to vyzaduje nejake palivo. S automatem vidim kombinaci okolo 10-11 litru. Jinak tomu, co pisou automobilky se spotrebou nelze verit, to jsou hodne nadsazena cisla.
anonymni

Odeslat příspěvekod 0xf 9. 12. 2008 14:47

aby auto bylo "sportovni" tak na 1600kg potrebuje tak vykon kolem 250-300 koni s kroutakem kolem 400nm... pak uz se da rict ze to jede... tak moc nechapu rozhorceni...

takze 127kw/1400kg je fakt malo na tak tezkou obludu
0xf
Štamgast

Odeslat příspěvekod Gingles 9. 12. 2008 15:12

tam uz by sme boli aj s tou spotrebou zasa niekde inde....Acco v 2,4 by som bral ako celok kde berieme v uvahu cenu,spotrebu, pozitok z jazdy a podobne. Ale iste, zalezi od ocakavani a moznosti kazdeho z nas. Mne 2,4 pri test jazde pripadala (pre mna) dost sportova...ale ako som pisal vyssie, este musim ceknut tu M 170k ci mal goes pravdu.
Gingles
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 12. 2008 15:19

gingles: hodne stesti pri hledani dilera s M6 GTA 2,5 benal :) obvolal sem snad 10 salonu a nikde nikdo .) jenom s tim dizlem.
anonymni

Odeslat příspěvekod HondaMan 9. 12. 2008 15:25

Ad automat: pokud je stejný jako v CRV nebo Legendu, tak je to tragedie na ntou... něco tak pomalého nebylo snad ani v amerikách ze 40. let :roll: určitě si to auto s tím automatem projeď než ho koupíš...

Nevím, o kolik je to lepší v Acco, ale v CRV probíhá potencionální předjíždění stylem: vidíš mezeru, dáš plnej, auto chvíli neví co chceš, pak se začne rozjíždět, v ten okamžik zjistí že to na tenhle kvalt nedá a podřadí. pak zase chvíli nic. auto začne zrychlovat, opět zjistí že ne to nemá a podřadí znovu. to už na předjetí sice má, ale ta tatra, která byla 2km před tebou je najednou velmi blízko, Ty plyn pustíš a čekáš na další mezeru...
Netvrdím, že se na to nedá zvyknout, nebo tyto situace řešit režimem D3, ale pokud při každém předjíždění musím volit režim řazení, pak nechápu, kde je výhoda automatu :)

Netvrdím, že je to špatné auto. to rozhodně není, ale bez vyzkoušení ho koupí jen blázen
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gingles 9. 12. 2008 15:29

nastastie to budem finalne riesit az v 1/2 buduceho roku ked mi konci lease....tak to dovtedy pojde hadam niekde vyskusat - alebo budem mat uz noveho favorita.... :D
vsio dla deneg :hm
Gingles
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků