Honda Accord 2,4 - je traged na silnici

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 11. 2008 13:48

Tedy dokud jsem to neotestoval, tak jsem tomu nechtel veri. Dvou set konovy hyper sport Accord 2,4 je stejne pomala ludra, jako o tricet koni slabsi Mazda6. Rikal sem si, ze stovku maji stejnou, ze se tech +30 koni projevi treba pri vyssich rychlostech, ale vubec ne. Dvoustovku maji s rozdilem cca 1 s, tedy zanedbatelne. A i pak je ta akcelerace v podstate stejna a realny rozdil prichazi okolo 215-220, kdy mazda svym zpusobem konci a acco by se protrapil jeste o neco vyse.

Podobne tragicke je to i v pruznem zrychleni a to i v pripade, ze nedefinujeme predem kvalty, ale kazdemu motoru dovolime akcelerovat z optimalnich otacek.

Proste ja vim, ez je tam 200 kg rozdil ve vaze, ale proste z Acco je nyni tlusta velka krava, co toci a toci a jede zcela prumerne. Mazda v tomto ohledu sice papirove moc vykonu z toho objemu nema, ale jede o poznani lepe a to uz nemluvim o agilnosti tech vozu, kde je tech 200 kg krute znat.

Proste Acco skoncil s G6 pripadne jeste i minula generace je vcelku pouzitelna, ale ta nova to je proste tlustoprdka a vyhonenym motorem, ale jako balik je to pro jakoukoli jen naznakem sportovni jizdu nepouzitelne. Holt 1600 kilo pri tech rozmerech je zcela mimo realitu sportovnosti.

Skoda no.

Neberte to jako nic spatneho, do srovnani sem sel s tim, ez tu Mazdu to vynese v zubech levou zadni, tedy mijimalne v pruznosti a v dynamice nad 100 kmh, ale opak je pravdou, nic takoveho se nekona. navic i pocit je u Acca jako pri rizeni lodi a ne zabavneho auta. Ale to je holt nemoc vetsiny novych vozu.
anonymni

Odeslat příspěvekod Gingles 19. 11. 2008 14:28

:idea: 8-D
Gingles
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod HondaMan 19. 11. 2008 14:35

Testoval jsi model s udržováním vozidla v pruhu??? To je prý jak když řídíš parník :D něco jako kdyby ve volantu byla půl otáčky vůle pro rozhodnutí auta, zdali ti zatočení povolí nebo ne :roll:

Já to tvrdím stále, že Hondy přestaly být Hondami v devadesátých letech... od té doby to jde do ...
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 11. 2008 15:04

ne, byl to acco i bez aktivniho tempomatu. Proste ja si rikal, ez tech 200 kilo bude problem, ale ze takovy to mne dostalo. Kdyz sem v rychlosti a hned po sobe sedl z jednoho do druheho, to byl tak neskutecny rozdil v prospech sportovnosti pro Mazdu, ze se mi tomu ani nechtelo veri. Acco je dobre auto, ale oznacit to auto jako sportovne ladene muze jenom uchyl.
anonymni

Odeslat příspěvekod HondaMan 19. 11. 2008 15:10

A která honda, krome CTR a S2k, je dnes sportovní???

S2k je hustá, ale tím to končí... už ani to CTR není co bývalo...

Ted ještě zbývá, aby udělali S3000 s motorem z legendu a pevnou skládací střechou :D
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 11. 2008 15:17

Honda: no S2K uz je na druhou stranu takovy dedecek,
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 19. 11. 2008 15:18

Ona je otázka kam to auto míří.Každej si pod pojmem sportovnosti představuje něco jiného, někomu dokonce stačí i vzhled.Váha je vždycky problém a 200Kg je moc..Také to může bejt otázka zpřevodování.Jinak až na ortodoxní Hondaře, může více lidem vyhovovat ta "loď".....holt nová doba.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Rasilez 19. 11. 2008 15:30

Goes len tak pre poriadok, definuj svoju predstavu o sportovosti , co si mame pod tym predstavit?

Takych nespokojnych ludi mam najradsej, ak bola Honda do sportova ladena, teda tvrda ale s perfektnymi jazdnymi vlastnostami, tak taki ludia nadavali, ze je malo orientovana na rodinu, komfort... . Teraz je orientovana na komfort, rodinu a uz trosku menej na sportove ladenie/jazdenie a je opat problem.
Rasilez
Nováček

Odeslat příspěvekod Wq1 19. 11. 2008 15:35

Dost zajímavé srovnání. A co takové rozdíly jako řízení, převodovka, podvozek? CO ti vyznělo lépe? A co spotřeba obou vozů?
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gingles 19. 11. 2008 15:40

Mne osobne ta 2,4 v Acco celkom vyhovuje , ale na tej Mazde sa urcite prviezt pojdem kedze je to jedna z alternativ. Asi je to naozaj len o uhle pohladu, pocite a ocakavani. Mna zaujima aj aku ma realnu spotrebu ta lahsia Mazda s nizsim vykonom ;-) , potom celkovy pocit interier/exterier, kvalita znacky, atd atd...Mozno ma Mazda 6 presvedci, no zatial bez mojich osobnych skusenosti to vyzera u mna papierovo skor na Acco

Viem ze sa tu riesi sportovost Acco - ale ja sa na to pozeram komplexne.
Gingles
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 11. 2008 15:45

dulezite je ta auta prostridat bezprostredne a vydat se treba okreskou at clovek citi ty rozdily. Je to neskutecne, jak je to rozdilne.

Wq1: rizeni je u obou pomerne tupe, tedy vuci minule generaci, tam bych rozdily nevidel. Podvozkove zalezi jakou verzi z obou vyberes, maji jak komfortnejsi, tak tvrdsi podvozky a prevodovka u Hondy je klasicky spickova, ale na druhou stranu Mazde neni co vytknout taky. Funguje vyborne, razeni presne, lehke, drahy zcela zretelne.

Rasilez: definovat sportovno nejde, to je blbost. Jde o chovani toho auta, charakter apod. spatne se to definuje v obecne rovine. Jde proste o pocit z jizdy, nejde napr. o absolutni hodnotu zrychleni a ten pocit u Accorda je jako u velkeho tezkeho vozu. Takove plavne, tvrdsi, ale pocitove divne.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 11. 2008 15:46

Gingles: jinak samo, Acco ani M6 neni zadne zavodni nacini, jsou to rodinna auta, ktera miri k podobnym zakaznikum. Obe auta jsou dobra, ale proste ten rozdil mne osobne prekvapil a to jsem mel osobne za favorita Hondu. Proste Honda vykonem nemuze dohnat tu hmotnost. 200 kilo je extremne citelne pri tech vahach co maji. Jde pak o to chovani a projev, kdy u te M6 neni treba zapasit tolik s tou hmotou.
anonymni

Odeslat příspěvekod pětiprdelní opice 19. 11. 2008 15:48

goes píše:Tedy dokud jsem to neotestoval, tak jsem tomu nechtel veri. Dvou set konovy hyper sport ...


teda Goes - ty už to nehul - 1600 kg rodinný auto střední třídy nazvat hypersportem? Tak se holt nediv, že když je to těžký, tak je to těžký....
Arguing on the internet is like competenig on special olympics. Even though you win, you are still retarded.
pětiprdelní opice
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gingles 19. 11. 2008 15:54

goes: hmm, no pojdem si to urcite vyskusat na vlastnej kozi...Z tvojich postrehov som pochopil ze Honda je rychlejsia ale Mazda obratnejsia. Cize tu je to o tom kto si na com viac zaklada...
Co sa tyka kvality tak to vyzera tabulkovo na rovnako. Co do spotreby, zda sa mi ze som niekde videl test kde tu spotrebu tejto verzie M6 zrovna neospevovali / a u Hondy plati skor opak...Nema niekto tieto informacie presne (realne dla testov) ?
Gingles
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 11. 2008 15:57

to ne, rychlostne jsou na tom ta auta uplne stejne. Do 100 kmh rozdil nula, nad 100 opravdu minimalni. Ten acco ujel te M6 do 200kmh asi o 10 metru, takze zcela nepatrny rozdil. I pruzne zrychleni je temer stejne. Na okreskach at jel prvni ten ci onen, tak rozestup porad stejny. Proste rychlostne jsou na tom stejne. Na druhou stranu Mazda byla daleko lepe ovladatelna, lepe umela poslouchat a lepe zvladala technicke pasaze.

Jinak spotrebu nehodnotim, obe auta budou s ohledem na vykon a hmotnost jezdit +- za stejne. Co vim, tak kombinace u Acco jsou okolo 9-10l u Mazda s tim 2,5 motorem to same.
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků