nemá to převodovku, jenom spojku, která při různým scénáři připojí/odpojí motor
v podstatě motor slouží většinu času k dobíjení baterie, která pohání elektromotor na kterej to převážně jezdí
není to klasický hybrid, kde jedeš na motor a máš možnost po dobití baterky na ni pár km jet, tady je to v podstatě obráceně (u hondy to tak má poslední jazz, HR-V s 1.5atm a CR-V s civicem s 2.0)
spalovák se připojí na různý režimy (eco, normal, sport) při jiným sešlápnutí pedálu, dá se tomu šlápnout na krk a začne ten "umělý" zvuk s imitací řazení nebo jen lehce přidáváš a odjíždíš skoro nehlučně, přitom celkem razantně
spalovák se startem probouzí vždycky, jen si přede pro něj v optimálních otáčkách, když jedeš v EV modu, proto to po městě umí jet i pod 4
už jsem si to osahal a začalo mě to i bavit