Lexus koutek

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Marek71 30. 11. 2020 15:37

No právě, bude záležet na tom, jak a kde budu jezdit. Ale dalo by se i s elektrikou na dálnici. Stejně i teď jezdím na tempomat 130. Dobrá elektrika by to teoreticky mohla zvládnout s jednou pauzou na nabití. Zase, je to tak 30-40 minut, no... a teď v zimě nic moc. To obvykle s Lexusem dělám s jednou pauzou na Rozvadově a zpátky pak na jeden zátah :-)
Mazda CX-5 G195 AWD 2023
Lexus GS 450h Premium 2013 (jezdí dál v rodině)
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X3) + CoreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 30. 11. 2020 15:45

Na lexusech mi vždy vadila jediná věc. Toyotí infotainment. Takový peníze za nový auto a ovládání na úrovni dačije. GS-F musí být super kára. Akorát nejsou.
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek71 30. 11. 2020 15:52

Já už jsem si i zvykl na ovládání tou divnou myší. Mohlo by to být lepší, dnešní auta jsou mnohem dál, ale čert to ber. Rádio mám nastavené na Radiožurnál, když chci Spotify, tak si přepnu na BT a z telefonu mi to hraje a ovládání navigace se taky dá.
Mazda CX-5 G195 AWD 2023
Lexus GS 450h Premium 2013 (jezdí dál v rodině)
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X3) + CoreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 30. 11. 2020 16:29

Máš touchpad originál? Lepší je koupit faceliftovanej, má lepší tvar a líp se s ním jezdí, mělo by to být tuším za tři stovky nebo kolik.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Marek71 30. 11. 2020 19:33

Nejaké info o tom touchpadu? Nevím jaký mám, asi původní, auto je z 2013.
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 30. 11. 2020 19:38

Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Marek71 30. 11. 2020 19:50

Díky, zkusím se po něm kouknout.
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 30. 11. 2020 21:30

Modely 2020 uz maju prerobeny infotainment. Okrem dotyku je to uz touchpad, v konkretnych situaciach mi to pride lepsie ako MB-E rocnik 2019 (pred MBUX, ten nemam)

ad GSF: strasne som ho chcel. Famozne auto. Fakt nie su. A ak su, tak po totalkach polepene vraky. Najblizsi pouzitelny bol az niekde pri holandskej hranici.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka (E53AMG + RX450hL)
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod tslany 30. 11. 2020 21:36

eFek je kurevsky málo.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Marek71 30. 11. 2020 21:47

Já mám klasiku, ne F. A ani jsem nechtěl, kvůli spolehlivosti těch vychytávek. A v testech psali, že je to tvrdší. Když jsem kupoval, bolo jedno tuším na prodej. Ale jaký stav, netuším, bylo přes limit.
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 30. 11. 2020 22:22

Ake vychytavky su na atmosferickom osemvalci?

Ano, tmavo modre, povodne novinarske auto, po dost zlej buracke, za nekrestanske prachy.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka (E53AMG + RX450hL)
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod tslany 30. 11. 2020 22:30

F a F-sport je rozdíl, Marek asi myslí druhou variantu, ne? Tehdy fakt jedno 450h F-sport na prodej bylo, bylo dražší, a ten aktivní stabilizátor tam, no.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Marek71 1. 12. 2020 08:38

Jasně, myslel jsem F-sport, verzi F jsem na prodej ani neviděl.
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 17. 4. 2021 21:35

5000km za nami. Nasa RXL je 2.5 tonova krava, ktora travi zivot bud na kratkych cestach po meste, alebo na dialnici, kde +20kmh oproti limitu je moj standard. Od novoty vratane zabehu priemer spotreby 9.2l/100km.

Nie je to auto pre entuziastov. Stvorkolka nestoji za nic, aktivna jazda konci na klasickej predokolkovej nedotacavosti, CVT zenie pri sportovejsej jazde otacky hore - a sice sa V6 dobre pocuva, ale mam pocit, ze klasickym HDM by auto bolo ovela zivsie. Ono 0-100 za 8s nie je zrovna SUV-Lambo. Uplne objektivne to pomale nie je, ale... trhac asfaltu tiez nie.

Ako rodinne auto (a daily pre manzelku) s dokonalym komfortom a obrovskym priestorom ale naozaj vyborna volba. Dokonca aj mna - pretekara - to auto svojim charakterom presviedca skusat hybridny pohon, uzivat si jemne pohupovanie, prepinanie na cisto elektricky pohon a tichucku jazdu po dialnici.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka (E53AMG + RX450hL)
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 10. 2021 13:08

kdyby někomu přišla plugin hybridní RAVka drahá, tak tady to může mít ještě podstatně dráž :D

https://pdf-lexus.eu/lexus_cz_sk/NX_NG+.pdf

jinak v německu vychází NX 450h+ o 300 tisíc levněji, takže české zastoupení Lexusu, běž do ***** (podobně jako zastoupení Cupry třeba)

https://d3rvezpmgp265q.cloudfront.net/l ... 373519.pdf
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků