JAK HLUBOKO JSEM KLESLA?
Vaše Mazda.
Tak on nám pan ředitel běsní? No to teprve bude jestli se rychle neprobere, tak to bude všude i s fotem šmejdů a nepomůže vám ani blokování na Facebooku.
Reklamace neřeší viz. příloha a ještě vyhrožuje. Podvádí už deset let a ještě si k tomu platí ,,mediálního poradce’’ zakladatele ,,nezávislého fóra’’ mazdaklan.cz, hackera Shr3k.
Minule vám Martin Vaculík představil tu správnou specifikaci Škody Octavia. Jenže taková stála 895.800 Kč a byl to vůz s předním pohonem. Co tak za 738.900 dvoulitrovou čtyřkolku Mazda CX-30?
Kolega Vaculík to nemá s Mazdou lehké, ona s ním však také ne. Kdysi jako první upozorňoval na kauzu zadírajících se vačkových hřídelí motorů 2.2 Skyactiv-D (od 2012), což se týkalo zejména prvních dvou ročníků. Výrobce použil systém proměnného zdvihu a časování ventilů IDEVA, přičemž ta častěji používaná vačka ovládala vahadlo ventilu ne přes dnes obvyklou rolnu, ale napřímo třením. Výsledek byl zcela stejný, jako když počátkem tisíciletí použila přesně stejně konstruované ovládání vaček značka Audi na dieselech 2.5 TDI V6 (110 a 114 kW) a 3.3 TDI V8 (165 kW) – ostrouhané vačky a motor plný pilin. Zda Mazda všechna auta zákazníkům opravila stoprocentně, to si netroufáme hodnotit. V každém případě kolegovi Martinovi od té doby na české centrále začali říkat Vačkulík.
Když pak problém připomenul i v reportáži z mezinárodní prezentace CX-5 a zmínil i horentní ředění oleje naftou coby další problém dieselů této značky, padlo rozhodnutí nepůjčovat mu už žádné vozy. Respektive rozhodnul tak pan ředitel. Když si tak Vaculík chce půjčit Mazdu, musíme o ni zastoupení požádat my a jemu jí předáme. A pak trneme, jaký z toho bude zas průšvih. Napjaté očekávání po minulé zápůjčce končí dnešním videem, z nějž snad pan ředitel tolik běsnit nebude. I když u něj člověk nikdy neví. V každém případě Mazda CX-30 musí být fakt dobrá, když redakční šťoural překousl, co všechno si s českým zastoupením japonské automobilky už navzájem provedli. Nakonec i my jsme před časem byli s CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 AWD velmi spokojeni. Kolegu bychom opravili v jediné věci - Mazda není zcela jediná, kdo dnes ještě nabízí atmosférický dvoulitr kombinovaný s pohonem všech kol a manuální převodovkou. Takovou verzi pohonu najdete ještě v Toyotě RAV-4, byť ta rozhodně není laděna sportovně a naprostá většina jejích zákazníků volí hybrid. Tak dost písmenek, pohodlně se posaďte a užijte si dnešní video.
https://www.auto.cz/martin-vaculik-posl ... awd-137757Jenom bych opravil autora v jedině věci- nejedna se o auta vyrobena 2012-2013, ale jak je vidět tak to pan ředitel prodával minimálně ještě v roce 2016.
Cituji:
Lukáš Lavička
Před 26 dny
Michal Drobec
To je sice možné, aleodpovídá to mé zkušennosti
Mazda 6 2,2D 2016 - 10 reklamnací, po 2 ltech vyměněné turbo a teď po konci 5 leté záruky už to zase zlobí
Budu měnit turbo každé 2 roky???? Můžu se leda soudit na skrytou vadu. Spoustu času a peněz.
To auto je prakticky neprodejné, nebo s brutální ztrátou.
Nepodrželo mne ani distributor ani zastoupení Mazda v ČR.
https://www.garaz.cz/diskuze/benzinovy- ... k-21006045