Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 16. 4. 2021 12:22

to ano, uz v 4k to ma na kolach cez 110k, asi sportovec ez karbonu, ten nebude najrychlejsi za 5l :)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Fandím Mazdě 21. 5. 2021 07:24

JAK HLUBOKO JSEM KLESLA?
Vaše Mazda.
Tak on nám pan ředitel běsní? No to teprve bude jestli se rychle neprobere, tak to bude všude i s fotem šmejdů a nepomůže vám ani blokování na Facebooku.
Reklamace neřeší viz. příloha a ještě vyhrožuje. Podvádí už deset let a ještě si k tomu platí ,,mediálního poradce’’ zakladatele ,,nezávislého fóra’’ mazdaklan.cz, hackera Shr3k.


Minule vám Martin Vaculík představil tu správnou specifikaci Škody Octavia. Jenže taková stála 895.800 Kč a byl to vůz s předním pohonem. Co tak za 738.900 dvoulitrovou čtyřkolku Mazda CX-30?

Kolega Vaculík to nemá s Mazdou lehké, ona s ním však také ne. Kdysi jako první upozorňoval na kauzu zadírajících se vačkových hřídelí motorů 2.2 Skyactiv-D (od 2012), což se týkalo zejména prvních dvou ročníků. Výrobce použil systém proměnného zdvihu a časování ventilů IDEVA, přičemž ta častěji používaná vačka ovládala vahadlo ventilu ne přes dnes obvyklou rolnu, ale napřímo třením. Výsledek byl zcela stejný, jako když počátkem tisíciletí použila přesně stejně konstruované ovládání vaček značka Audi na dieselech 2.5 TDI V6 (110 a 114 kW) a 3.3 TDI V8 (165 kW) – ostrouhané vačky a motor plný pilin. Zda Mazda všechna auta zákazníkům opravila stoprocentně, to si netroufáme hodnotit. V každém případě kolegovi Martinovi od té doby na české centrále začali říkat Vačkulík.

Když pak problém připomenul i v reportáži z mezinárodní prezentace CX-5 a zmínil i horentní ředění oleje naftou coby další problém dieselů této značky, padlo rozhodnutí nepůjčovat mu už žádné vozy. Respektive rozhodnul tak pan ředitel. Když si tak Vaculík chce půjčit Mazdu, musíme o ni zastoupení požádat my a jemu jí předáme. A pak trneme, jaký z toho bude zas průšvih. Napjaté očekávání po minulé zápůjčce končí dnešním videem, z nějž snad pan ředitel tolik běsnit nebude. I když u něj člověk nikdy neví. V každém případě Mazda CX-30 musí být fakt dobrá, když redakční šťoural překousl, co všechno si s českým zastoupením japonské automobilky už navzájem provedli. Nakonec i my jsme před časem byli s CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 AWD velmi spokojeni. Kolegu bychom opravili v jediné věci - Mazda není zcela jediná, kdo dnes ještě nabízí atmosférický dvoulitr kombinovaný s pohonem všech kol a manuální převodovkou. Takovou verzi pohonu najdete ještě v Toyotě RAV-4, byť ta rozhodně není laděna sportovně a naprostá většina jejích zákazníků volí hybrid. Tak dost písmenek, pohodlně se posaďte a užijte si dnešní video.

https://www.auto.cz/martin-vaculik-posl ... awd-137757

Jenom bych opravil autora v jedině věci- nejedna se o auta vyrobena 2012-2013, ale jak je vidět tak to pan ředitel prodával minimálně ještě v roce 2016.

Cituji:
Lukáš Lavička
Před 26 dny

Michal Drobec
To je sice možné, aleodpovídá to mé zkušennosti
Mazda 6 2,2D 2016 - 10 reklamnací, po 2 ltech vyměněné turbo a teď po konci 5 leté záruky už to zase zlobí
Budu měnit turbo každé 2 roky???? Můžu se leda soudit na skrytou vadu. Spoustu času a peněz.
To auto je prakticky neprodejné, nebo s brutální ztrátou.
Nepodrželo mne ani distributor ani zastoupení Mazda v ČR.

https://www.garaz.cz/diskuze/benzinovy- ... k-21006045
Přílohy
9D6B4B57-616C-4B74-98D1-BE8AA17E9771.jpeg
Naposledy upravil Fandím Mazdě dne 21. 5. 2021 07:32, celkově upraveno 2
Fandím Mazdě
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tslany 21. 5. 2021 07:28

On ještě žije 8-D
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 5. 2021 08:37

:shock:
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Redlajn 21. 5. 2021 08:42

Přežívá.
Redlajn
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 5. 2021 08:46

dobrá zábava na podzim života
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 5. 2021 09:23

to ještě neodvezl do hutí? :D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 21. 5. 2021 09:26

Tak jestli s tím má furt problémy tak já to od něj klidně za pade koupím.

-- 21. 5. 2021 10:26 --

Teda pade pokud by to byl automat a světlej interiér, pokud manuál a tmavej tak za 15 bychom se domluvili.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 5. 2021 09:29

jasně, motor, interiér a převodovku si swapneš, to je ízy
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 21. 5. 2021 09:59

Tak kdyby to byl manuál a tmavý, dal bych to bratrovi, ten by byl rád.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod MirecBA 21. 5. 2021 11:31

ja odpadnem, to je iny bojovnik
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Lukas063 21. 5. 2021 14:34

nekonečný příběh
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 9. 8. 2021 15:21

Po 8r sa zacal ozyvat akumulator , asi dosiel jeho cas, ako naschval pred predlzenym vikendom. Dnes rano tiez sa dozadoval inspekcie. Som zvedavy, kedy klakne, ak nahodou nieje problem inde
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod MV_cz 9. 8. 2021 16:41

Tak 8 let, to je dneska dobrá výdrž
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 9. 8. 2021 22:32

to ano, je fakt, ze uz po 3r som myslel, ze bude na vymenu
MirecBA
Guru

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků