Servis Toyota

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 21. 11. 2020 19:26

Další dějství v příběhu operace srdce mrtvého koně...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 21. 11. 2020 19:57

LOL to je hodně dobrý, kolik že to mělo nalítáno?
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod pech. 21. 11. 2020 20:54

Teď nevím co je dobrý, jestli způsob opravy prohořelého bloku nebo stav motoru...

Nalítáno kolik to má nevím, ale rozhodně ne málo, motor má oběhané honování na středech výšky válců a to je známka, že je to začátek konce. Ten motor je značně opotřebený. Favorit po 300 000km měl honování v naprostém pořádku, takže toto bude mít víc, podstatně víc, byť číslo na budíku o tom úplně nevypovídá... Nebo tomu někdo nedával to nejzákladnější, tj. včas nový olej... Ale zase na druhou stranu zakarbonované to nijak zvlášť není, a karbonizace na vrchu motoru z pozdních výměn oleje usvědčí vždy... Ve spalovacích prosotrech je karbonu trochu víc než normálně, ale to už spíš proto, že s tím někdo jezdil, přestože byl motor poškozený a pálilo to špatně...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků