Mazda 3 - čtvrtá generace

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 3. 2020 10:57

garážmistr píše:Ani se spotřebou není kdovíjaká spokojenost.
Asi se motor zařadí k 2,2d, 2,0 comprex, wankelu, 2,3l mce a kdo ví do kolik slepých uliček se mazda ještě pustila.


no spotřeba není špatná, ale očekávání byla asi vyšší, zvlášť když je to tak složité:

https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

zde pro srovnání "klasika" G165:

https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 18. 3. 2020 11:00

To zas není žádná hitparáda
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 3. 2020 11:25

zas jako z uživatelského hlediska asi žádnej štres ... auto je mnohem luxusnější než předchozí generace, ale za cenu spousty přidaného materiálu (=hmotnosti) ... přesto jede a žere cca stejně ... takže pokud člověk neřeší, že je beta tester, tak jsou tam vlastně jen pozitiva ;)

nicméně, já bych to zvažoval až po přidání turba, aby výsledný výkon byl 220-250 reálných koní
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 18. 3. 2020 11:42

jo, to už by smysl mělo
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 19. 3. 2020 10:24

maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 21. 3. 2020 14:21

maXX_CZ píše:Mozna vadny turbo.

Spíš kompresor...
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 21. 3. 2020 15:00

mozno merali to hore kolibou, tam to ide trochu pomalsie
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků