Hyundai Tucson 2015

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod SerifJohn 3. 7. 2018 09:39

Porad ale plati korejske porekadlo. Kdo si koupi Hyundaje, nadosmrti ...unda je
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod Dix_ 3. 7. 2018 09:43

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 7. 2018 09:45

okej, ihned beru dědu od manželky a jdeme pro hjundaje :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 3. 7. 2018 09:50

Jdi do toho. Ale budes uz nadosmrti ...unda. :D
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 5. 7. 2018 11:32

Rotunda?
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 7. 2018 11:34

Spíš kunda...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 5. 7. 2018 22:30

táááák
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 7. 2018 23:29

*****.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevlarius 6. 7. 2018 14:21

jurajec píše:Nechci bejt hnusnej na Skodovku ale zacina ji utikat vlak s tema mild hybridama... I kdyz je to jen 0.8kw baterie definici hybridu to splnuje. Na zrychleni vozu z 0-100kmh to nema vliv zadny kw to autu nepridava, je to takovej lepsi start-stop system.

Shrnuti : Picovinka ktera zeslozituje cely vuz (jen se bude vic platit za servis 'hybrida') ale ekologove z toho maji radost.


Že jsem tak smělej, odkud tohle info máte? Není těch 0.8kWh spíš jen nepodkročitelná rezerva, která v těch akumulátorech zůstává i když systém už hlásí, že baterie jsou vybité?

Jinak, věřím, že to tady je každému jasné a tak to zmiňuju zbytečně, nicméně přece jen pro jistotu ..... 0.8kWh znamená, že do totálního vybití baterie by např. po dobu dvou minut elektromotor dokázal dodávat výkon 30x0.8, tedy 24kW. V reálu by to pochopitelně bylo znatelně méně, protože účinnost by rozhodně byla podstatně menší než těch ideálních 100%. :-D

Domnívám se teda, že takový "hybrid" by byl leda na dvě věci a nevěřím, že Korejci by si toto neuvědomovali. Takže těm 0.8kWh prostě nevěřím. Viděl bych to spíš na tu minimální rezervu, který v těch bateriích zůstává i když se už tváří jako vybité a reálnou kapacitu někde aspoň tak 20-30x větší.

Dodatek - Tak jsem si o technologii "Mild hybrid" něco nastudoval a vypadá to tak, že těch 0.8kWh nejspíš opravdu je celková kapacita.
Jestli tuhle technologii chápu správně, tak "mildhybridní" auto je vybavené trochu přerostlým starterem, který nejen startuje spalovací motor, ale také i auto rozpohybuje, když stojí např. na semaforech s automaticky vypnutým motorem "start/stop mód". Než stačí spalovací motor naskočit, zabere startero-pohono-elektromotor. Akumulátory se dobíjí pomocí regenerativních brzd podobně jako to dělá běžný hybrid. Úspora paliva by prý měla činit cca. 10%. To je teda ovšem dle mého skromného názoru docela slabota.
Kevlarius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod srrac 6. 7. 2018 17:51

Uspora paliva 10 %, nakupni cena vyssi o 50 %, naklady na servis vyssi o 100 %, mozna dalnice zdarma, parkovani zdarma, ...
srrac
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jurajec 6. 7. 2018 18:38

Kevlarius píše:
jurajec píše:Nechci bejt hnusnej na Skodovku ale zacina ji utikat vlak s tema mild hybridama... I kdyz je to jen 0.8kw baterie definici hybridu to splnuje. Na zrychleni vozu z 0-100kmh to nema vliv zadny kw to autu nepridava, je to takovej lepsi start-stop system.

Shrnuti : Picovinka ktera zeslozituje cely vuz (jen se bude vic platit za servis 'hybrida') ale ekologove z toho maji radost.


Že jsem tak smělej, odkud tohle info máte? Není těch 0.8kWh spíš jen nepodkročitelná rezerva, která v těch akumulátorech zůstává i když systém už hlásí, že baterie jsou vybité?

Jinak, věřím, že to tady je každému jasné a tak to zmiňuju zbytečně, nicméně přece jen pro jistotu ..... 0.8kWh znamená, že do totálního vybití baterie by např. po dobu dvou minut elektromotor dokázal dodávat výkon 30x0.8, tedy 24kW. V reálu by to pochopitelně bylo znatelně méně, protože účinnost by rozhodně byla podstatně menší než těch ideálních 100%. :-D

Domnívám se teda, že takový "hybrid" by byl leda na dvě věci a nevěřím, že Korejci by si toto neuvědomovali. Takže těm 0.8kWh prostě nevěřím. Viděl bych to spíš na tu minimální rezervu, který v těch bateriích zůstává i když se už tváří jako vybité a reálnou kapacitu někde aspoň tak 20-30x větší.

Dodatek - Tak jsem si o technologii "Mild hybrid" něco nastudoval a vypadá to tak, že těch 0.8kWh nejspíš opravdu je celková kapacita.
Jestli tuhle technologii chápu správně, tak "mildhybridní" auto je vybavené trochu přerostlým starterem, který nejen startuje spalovací motor, ale také i auto rozpohybuje, když stojí např. na semaforech s automaticky vypnutým motorem "start/stop mód". Než stačí spalovací motor naskočit, zabere startero-pohono-elektromotor. Akumulátory se dobíjí pomocí regenerativních brzd podobně jako to dělá běžný hybrid. Úspora paliva by prý měla činit cca. 10%. To je teda ovšem dle mého skromného názoru docela slabota.


vzdyt rikam ze to je trochu vylepsenej start stop - neni to z gruntu prepracovany vuz
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 6. 7. 2018 18:40

jurajec píše:
Kevlarius píše:
jurajec píše:Nechci bejt hnusnej na Skodovku ale zacina ji utikat vlak s tema mild hybridama... I kdyz je to jen 0.8kw baterie definici hybridu to splnuje. Na zrychleni vozu z 0-100kmh to nema vliv zadny kw to autu nepridava, je to takovej lepsi start-stop system.

Shrnuti : Picovinka ktera zeslozituje cely vuz (jen se bude vic platit za servis 'hybrida') ale ekologove z toho maji radost.


Že jsem tak smělej, odkud tohle info máte? Není těch 0.8kWh spíš jen nepodkročitelná rezerva, která v těch akumulátorech zůstává i když systém už hlásí, že baterie jsou vybité?

Jinak, věřím, že to tady je každému jasné a tak to zmiňuju zbytečně, nicméně přece jen pro jistotu ..... 0.8kWh znamená, že do totálního vybití baterie by např. po dobu dvou minut elektromotor dokázal dodávat výkon 30x0.8, tedy 24kW. V reálu by to pochopitelně bylo znatelně méně, protože účinnost by rozhodně byla podstatně menší než těch ideálních 100%. :-D

Domnívám se teda, že takový "hybrid" by byl leda na dvě věci a nevěřím, že Korejci by si toto neuvědomovali. Takže těm 0.8kWh prostě nevěřím. Viděl bych to spíš na tu minimální rezervu, který v těch bateriích zůstává i když se už tváří jako vybité a reálnou kapacitu někde aspoň tak 20-30x větší.

Dodatek - Tak jsem si o technologii "Mild hybrid" něco nastudoval a vypadá to tak, že těch 0.8kWh nejspíš opravdu je celková kapacita.
Jestli tuhle technologii chápu správně, tak "mildhybridní" auto je vybavené trochu přerostlým starterem, který nejen startuje spalovací motor, ale také i auto rozpohybuje, když stojí např. na semaforech s automaticky vypnutým motorem "start/stop mód". Než stačí spalovací motor naskočit, zabere startero-pohono-elektromotor. Akumulátory se dobíjí pomocí regenerativních brzd podobně jako to dělá běžný hybrid. Úspora paliva by prý měla činit cca. 10%. To je teda ovšem dle mého skromného názoru docela slabota.


vzdyt rikam ze to je trochu vylepsenej start stop - neni to z gruntu prepracovany vuz


A není to jedno?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevlarius 7. 7. 2018 15:24

Pár dní používání přineslo pár drobných poznámek.....
Jedná se o Tucson 136kW diesel, 4x4, automat, paket "Komfort" či jak se to vlastně jmenuje. Koupeno nové.
Zjistil jsem, že vývojáři Tucsonu mají dle mého mínění dost zvláštní náhled na to jakým způsobem používat elektrické stahování oken.

V manuálu stojí násl. poznámka
"Abyste předešli možnému poškození systému elektrického ovládání oken, nezavírejte ani neotevírejte dvě nebo více oken najednou. Zajistíte tak také dlouhou životnost pojistky."

WTF? Já jsem zvyklej naprosto běžně otevírat či zavírat několik oken zároveň. Před koupí auta jsem takovéto "maličkosti" nekontroloval, protože by mě ani náhodou nenapadlo, že by někdo podobné omezení snad mohl vyžadovat. S tímto omezením jsem se setkal naprosto poprvé. Ani auta dnes už stará 20+ let, pokud byla vybavená elektrickým stahováním oken, nikdy po mě žádné podobné omezení nevyžadovala. Např. moje 15 let stará Laguna II má funkci zavření všech stažených oken dokonce vloženou do dálkového ovládání - běžně tím zavírám zároveň všechny čtyři okna aniž by Renault vyhrožoval, že se to dělat nemá! Renault pouze konstatuje, že dálkové ovládání tuhle funkci má. A to přitom Laguna II figuruje ve všech možných žebříčkách jako nejhorší auto posledních desetiletí.....

Dále trochu vibruje vnitřní zpětné zrcátko. Není to žádná výrazná závada, ale že by to bylo nějak příjemný se do toho koukat, to teda tvrdit nemůžu.

Odhlédnu-li od těchto dvou nagativních "maličkostí", tak zatím spokojenost - motor je tichý, živý - je to ten nejméně líný diesel jaký jsem dosud měl možnost používat. Ani nemá ten typický tvuk traktoru, na který jsem běžně zvyklej.

Výborné je čtení omezení rychlosti. Na základě dosavadních zkušeností to hodnotím jako velmi spolehlivé.
Není to jen hračka, ale opravdu se na to dá spolehnout. Tohle se vývojářům toho systému fakt povedlo.
Naposledy upravil Kevlarius dne 7. 7. 2018 15:32, celkově upraveno 1
Kevlarius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Anonymni 7. 7. 2018 15:32

Hlidani jizdnich pruhu vypinas? A co start stop? A co spolehlivost?
Anonymni

Odeslat příspěvekod Kevlarius 7. 7. 2018 15:34

_maty_ píše:Hlidani jizdnich pruhu vypinas? A co start stop? A co spolehlivost?


Hlídání jízdních pruhů jsem vypl a zatím jsem to ani nezkoušel. Osobně to považuji za ptákovinu. Zatím snad na tom ještě nejsem mentálně tak špatně, abych za volantem usínal, příp. samovolně vyjížděl do protisměru. :p

Jo, start-stop. - Je to diesel. Mám dojem, že to start-stop v§bec nemá a nebo je to možná deaktivovaný už od dealera. Mrknu do manuálu jak to s tím vlastně je.
Naposledy upravil Kevlarius dne 7. 7. 2018 15:39, celkově upraveno 1
Kevlarius
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků