Korejské Turba - 1,6 T-GDI

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pajjoun 28. 9. 2014 14:20

Veloster by byl pěknej, kdyby měl obě strany stejný. Možná sem v tomhle ohledu konzerva, ale ta nesymetrie mě tam vadí.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 28. 9. 2014 14:22

Me to prijde docela prakticke, ale ten napad jaka je realizace netusim nemam zkusenost
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 9. 2014 14:26

Pajjoun píše:Veloster by byl pěknej, kdyby měl obě strany stejný. Možná sem v tomhle ohledu konzerva, ale ta nesymetrie mě tam vadí.

+1

To je skoro jak byly na nadrazich ty jesterky s tou uzkou kabinou :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PC-Hráč 29. 9. 2014 14:16

Dnes jsem jezdil se Ceedem GT. Ten název tomu docela sedí, byť je to hatchback, rozhodně víc, než třeba u Škodovek jejich (až trapné) RS. Auto je trochu tvrdší než normální Ceed, ale ne moc, bylo na 18tkách (menší nejdou skrze brzdy), sedadla trošku sportovnější, ale zase ne moc, motor živější, ale opět ne moc, táhne slušně na 1300kg těžké auto. Je to vyloženě nenápadné auto, dá se říct normální Ceed s trochu silnějším motorem. Pro lidi, co třeba často jezdí dálky, dálnice a chtějí trochu živější motor. Otázka je, k čemu, stejnou službu podle mě udělá klasická 1.6 která bude jezdit za 6 litrů ( i naše 1.4 benzín jezdí v pohodě za 6 litrů) , případně 1.6 crdi. Spotřeba byla milé i nemilé překvapení. V zátěži nějakých 13l, což je fajn, na druhou stranu v při normální až eko jízdě to nešlo pod 9, což už fajn moc není na takový motor.

Celkově ale slušné je to něco mezi normálním autem a hothatchem na okruh. Kdo chce auto vyloženě na okruh, koupí Megana, OPC, RS (Focus), TypeR .. kdo chce křížence na normální ježdění a sem tam zablbnout na okruh, Ceed GT poslouží taky dobře. Výhody klasického Ceedu jako prostornost, pohodlí a podobně zůstávají. Ještě bych zapomněl na zvuk, ale nevím co k tomu psát, žádný tam nebyl, na volnoběh bylo trošku slyšet (třeba 1.4 je neslyšná na volnoběh).

Upřímně Ceed jako takový je vynikající auto, ale GT verze za 550tis mi moc nesedla, což je ale můj problém, neznamená to, že někdo jiný z ní nebude nadšený. Na druhou stranu 7 let záruky na takový motor je paráda a člověk se po pár letech nemusí bát, že se mu na okruhu vysype a nedoplatí se.
PC-Hráč
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pajjoun 29. 9. 2014 14:27

:D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 29. 9. 2014 14:29

S ohledem na dobu od zalozeni nicku po prvni prispevek hadam, ze Fastcar :D
Kurt Heimreich
Inventář

Odeslat příspěvekod Hustoles 29. 9. 2014 14:32

Tvrdší auto na 18" mi pro lidi, co jezděj dálky a dálnice v ČR nepřipadá zrovna vhodné... v Dojčlandu je to jiná...
Naposledy upravil Hustoles dne 29. 9. 2014 14:33, celkově upraveno 1
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 29. 9. 2014 14:33

PC-Hráč: Jak máš tu 1.4i dlouho? Kolik máš najeto?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 9. 2014 14:41

Dalsi reinkarnace fascara?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 29. 9. 2014 14:48

Uplně mi to na něj nesedi. Ale možne je vše.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PC-Hráč 29. 9. 2014 15:17

D1.8T : pár měsíců, teď jsme byli v Německu malá dovolená přes 2000km najeto za necelý týden, většinou dálnice +- 120kmh, 3 lidi + kufr, trocha okrsek + pár měst a rovných 5.9 litrů ukazoval počítač, i kdyby o nějaké deci kecal, výborný výsledek. Z osobních pocitů můžu říct, že dojem z cestování, byť je to nižší střední třída, to auto udělalo výborný díky především prostornosti, pohodlí a odhlučnění. Třeba po skoro tisíci kilometrech v kuse jsem z auta vylezl čilý jako rybička a vůbec nebyl unavený, super.
Ve Frankfurtu jedna známá měla i30 se stejným motorem (teda aspoň si myslím, že jsou stejné) a brečela, že jí to žere přes 7 litrů, večer jsme jeli na malý výlet jejím autem, řídil jsem (30 město/70 okrsky+dálnice) a když tam svítilo jednu chvíli 5,7 tak nechápala, pak to díky hustému provozu skončilo na 6,3. Říkám neustále, že řízení je o přemýšlení, logicky, když vidím z dálky, že skáče červená nebo budu muset brzdit, tak vyřadím nebo dobrzdím motorem, znám lidi co jezdí nesmyslně nervózně brzda plyn a pak brečí, že jim 1.9TDI jezdí za 6,5 a sousedovy za 4,5.
PC-Hráč
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speleo 29. 9. 2014 15:20

Ale aspoň ty "nervózní" lidi nezdržujou ostatní vyřazování a dalšíma šetřílkovskýma projevama. Jezděte si pomalu jako důchodci, ale někde, kde nebudete zdržovat normální lidi.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 9. 2014 15:21

jenze to bohuzel nejde, vzdycky budou nekde nekoho zdrzovat
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 9. 2014 15:23

Kde mia Kia 7 let zaruky? Ma 7 let nebo 150tkm, co nastane drive. A ono 21tkm rocne zase neni moc..

Kvalita, spolehlivost, vyspělá technologie a použité materiály ve vozech Kia nám dovolují nabídnout našim zákazníkům výjimečnou záruční dobu 7 let nebo 150 000 najetých km na vůz a dokonce 12 let na prorezavění karoserie. Naše záruka je přenosná na dalšího majitele vozu, výrazně tak přispívá k zachování vysoké zůstatkové hodnoty a pomůže při dalším prodeji vozu.

Navic vyjimky:

- na lak je zaruka jen 5 let nebo 150 tkm
- audio + navigace jen 3 roky

Dale zaruka je pouze na veci, kde je vada materialu nebo zpracovani.

Dale se zaruka nevztahuje na to, kdyz se autu zvysi hlucnost, na spotrebu oleje apod. Na povrchovou korozi. Navic u te koroze se zaruka nevztahuje ani na treba kysely dest, ale jen na vady materialu, takze koroze od soli apod. taky smula.

No je sranda si cist ty slavne 7mi lete zarucni podminky :)

V podstate zaruka na urovni dvoulete u konkurence s malym benefitem.

-- 29. 9. 2014 15:26 --

PC-Hráč píše:D1.8T : pár měsíců, teď jsme byli v Německu malá dovolená přes 2000km najeto za necelý týden, většinou dálnice +- 120kmh, 3 lidi + kufr, trocha okrsek + pár měst a rovných 5.9 litrů ukazoval počítač, i kdyby o nějaké deci kecal, výborný výsledek. Z osobních pocitů můžu říct, že dojem z cestování, byť je to nižší střední třída, to auto udělalo výborný díky především prostornosti, pohodlí a odhlučnění. Třeba po skoro tisíci kilometrech v kuse jsem z auta vylezl čilý jako rybička a vůbec nebyl unavený, super.
Ve Frankfurtu jedna známá měla i30 se stejným motorem (teda aspoň si myslím, že jsou stejné) a brečela, že jí to žere přes 7 litrů, večer jsme jeli na malý výlet jejím autem, řídil jsem (30 město/70 okrsky+dálnice) a když tam svítilo jednu chvíli 5,7 tak nechápala, pak to díky hustému provozu skončilo na 6,3. Říkám neustále, že řízení je o přemýšlení, logicky, když vidím z dálky, že skáče červená nebo budu muset brzdit, tak vyřadím nebo dobrzdím motorem, znám lidi co jezdí nesmyslně nervózně brzda plyn a pak brečí, že jim 1.9TDI jezdí za 6,5 a sousedovy za 4,5.


Pokud meris tak 150 cm, verim, ze muze byt jizda v tom aute komfortni. Ja mam 188 cm a po nejakych 200 km jsem vylezl ven a dolamany jak uz dluho ne. Ano, jsou na trhu jeste i mene komfortni auta, ale moc jich clovek nenajde. CO to zere netusim, kdyz sme jeli ve 4rech a chtel sem udrzet s 1.6 dizlem dalnicni tempo, takze tempomat a 140, tak sem dojel do Prahy za najekych 7 litru, coz bezne jezdivam za mene s tim mojim kramem. K tomu pomerne hlucne auto, jak od gum, tak svisticiho vzduchu.
Ano v ramci segmentu kde to je, to odpovida i cene. Nicmene mluvit o tom jako o komfortnim vo becne rovine to ani nehodou.
anonymni

Odeslat příspěvekod PC-Hráč 29. 9. 2014 15:46

Mám 180cm a jak jsem psal, pohodička, nad hlavou pořád dost místa. Pokud máš bezmála 190cm, budeš mít problém ve spoustě jiných i dražších aut.

Speleo nejdůležitější je dojet, kolik takových co spěchají aby někde byli o pět minut dřív denně zemře. S vyřazením byl příklad, samozřejmě nebudu vyřazovat v hustém provozu, ale za konkrétních situací co by ne, ke křižovatce ti to jede víceméně konstatní rychlostí jako s plynem ještě dlouhou dobu, pokud teda nemáš podhuštěná kola. To už je slovíčkaření, formuluju to jinak. Chce to jezdít plynule s rozumem, bezpečně, normálně (říkej si to mu jak chceš) a na spotřebě se to hned projeví a na určité komfortnosti cestování taky. Myslím si, že rychle umím jezdit, ale nedělám to v provozu mezi ostatníma lidma, mám rád pohodovou klidnou jízdu a těm nervákům co neustále předjíždí a spěchají se jen zasměju a popřeju jim ať dojedou v pořádku. Představ si že v těch autech okolo jede tvůj otec, mama, ségra, teta, babička, známý, kolega z práce, sousedka, kdokoliv... spousta lidí dnes jezdí opatrně a raději pomaleji a nedivím se. Určitě jsi někdy byl mimo ČR řekněme směrem na západ, tam se jezdí mnohem líp. U nás je to bohužel samý frajírek, nervák a když k tomu přičteš stav silnic a fakt, že řidičák dnes dají kdejakému psychoušovy nebo poloYnteligentovy, neštěstí je na světě.

To s tím kyselým deštěm je nějaký vtip? Chápu, že lidi se svýma autama běžně jezdí do Amazonie :D Hele já tu nikoho nehodlám přesvědčovat, jen píšu svoje osobní dojmy, každý ať si samozřejmě koupí co chce, nikdo nikoho nenutí, aby si připlácel za záruku a další věci. Trh je dostatečně velký a pevně věřím, že si každý vybere ke své spokojenosti takové auto, které mu co nejvíce vyhovuje z jeho pohledu pro jeho potřeby.
PC-Hráč
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků