maincoonsback píše:Ty obaly se tak dělají.
Jen to vyžaduje serviska, co to umístění pak dodrží... asi to bývá někdy problém.
Jj, naposled jsem to viděl v autorizáku Škoda, kde i pneu popíšou. V Hyundai to neřeší.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
maincoonsback píše:Ty obaly se tak dělají.
Jen to vyžaduje serviska, co to umístění pak dodrží... asi to bývá někdy problém.
NoSwearek píše:A není ta třída spíš jedno, než že není, protože reálně aplikovatelný to v mnoha případech není
maincoonsback píše:No jo. Tak pokud je Mello Tuscon o dvě třídy větší auto než Ateca /touto optikou, protože mezi nemá je taky víc než 15 cm/, tak s tím nemám problém.
Pokud vím, tak třídy budou tak nějak... aplikují to na VW.
Tiguan, Tiguan Allspace, což je protažený Tiguan, alias KODIAQ. A pak je pokud vím Turek.
U Hyundai je to Tuscon a pak Santa Fe, která v nové generaci narostla taky až skoro na 4,9 m jako ten Turek. Nic mezi tím není. To že je mezi těma autama celkem skok je pravda, stejne tak jako je pravda, že Tuscon je prostě větší než Tiguan /alias Ateca, alias Karoq/, ale zase menší než Tiguan Allspace... je mezi nema...
Já tam teda tři třídy nevidím ani náhodou, jen prostě každá další generace prostě vyroste, což se stalo Turkovi, stálo se to Santa Fe a nejspíš se to stane i nové generaci Tusconu a Tiguanu /ten už je myslím i na světě/.
Ona je teda spíš otázka, jestli si někdo spíš nespletl Tuscon s Konou, ale jaksi vlastně ani nevím, proč na tuhle kravinu reaguji...
maincoonsback píše:
Prostě pro Goesse jsou to rozdíl tří tříd, on neumí počítat, já s tím problém nemám. Když mu to udělá radost.
Mne spíš překvapilo, jak v rámci toho, aby mu ty počty vyšly použil auta od třech značek /VW, škoda, Hyundai/ s rozdílem po cca 10 cm... k tomu splantal staré generace, nové generace ..
To se mi líbilo a to mne vlastně donutilo reagovat, protože to bylo potřeba ocenit. To byla invence jak krava...
Já bych třeba prizemne vždy demonstroval třídy apson v rámci jedné značky, nebo aspoň jednoho koncernu...
Ne tak Goes... mohl z toho vytvořit i 15 tříd, kdyby vzal třeba všechny auta světa a poskládal je za sebe po 1 cm. Ale to už by asi dalo hodně práce .
Ale věřím že v rámci jeho trolli činnosti by to dál.
Je to miláček.
impact píše:MELLO píše:NoSwearek píše:Tak i Kundaj uz ma pripraveny veci na zimu. Dekuji sympatakovi z Plzne za hezky kola a rychlou akci.
Taky mám takový obaly na kola.
Líbí se mi, jak jsou popsaný, které kolo kam patří.
garážmistr píše:maincoonsback píše:
Prostě pro Goesse jsou to rozdíl tří tříd, on neumí počítat, já s tím problém nemám. Když mu to udělá radost.
Mne spíš překvapilo, jak v rámci toho, aby mu ty počty vyšly použil auta od třech značek /VW, škoda, Hyundai/ s rozdílem po cca 10 cm... k tomu splantal staré generace, nové generace ..
To se mi líbilo a to mne vlastně donutilo reagovat, protože to bylo potřeba ocenit. To byla invence jak krava...
Já bych třeba prizemne vždy demonstroval třídy apson v rámci jedné značky, nebo aspoň jednoho koncernu...
Ne tak Goes... mohl z toho vytvořit i 15 tříd, kdyby vzal třeba všechny auta světa a poskládal je za sebe po 1 cm. Ale to už by asi dalo hodně práce .
Ale věřím že v rámci jeho trolli činnosti by to dál.
Je to miláček.
No vidíš a teď se můžeme začít bavit, jestli ho kreativita někam přivedla a jak moc je v životě úspěšnej.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků