Slawall píše:paj jake to je to elektro?
Já k tomu byl skeptickej, takže jsem byl mile překvapenej. Jezdilo to dost pěkně na malý SUV. (hodně to bude souviset s očekáváním) Asi jak to má baterky dole uprostřed, tak to dobře zatáčí, aniž by trpěl komfort. Asi je znát, že neni těžkej motor nahoře na čumáku. Chyběla tomu ta zábava ze zvuku a řazení, ale zase jsem si našel zábavu v hraní si se sílou rekuperace a jízdě s minimem brždění a plynování. (taky to pak jelo skoro zadara)
A co se ovládání týče, prostě auto s automatem. Pro lidi co jezdí z A do B a mají něco s automatem, tak nepoznaji rozdíl. Líbilo se mi, že eco, comfort a sport byly úplně jiný auta. Znatelně to měnilo nejen odezvu, ale i podávanej výkon. Blbý je, že po ježdění ve sportu mi pak přišlo, že tomu chybí výkon, takže bych asi jezdil furt na sport.
Asi bych měl radši elektro, než obdobný SUV s malym dieselem/ benzínem, skákavym podvozkem na nějaký dojíždění do práce a pocuky po okolí.
Dojezd to má přes 300km. Sed jsem do toho s 340 asi a na konci jízdy končil na 29x a ujel jsem víc než ubylo, takže při vhodnym režimu to má asi ok dojezd na druhý auto, pokud je kde nabíjet.
Samozřejmě celý to srovnání naráží tvrdě do zdi při pořizovací ceně, kde podobně malý auto se spalovákem stojí půlku... (s menšim výkonem teda, ale u toho typu auta a použití kde by to dávalo smysl to neva) K tomu autu jsem přistupoval tak, že jsem prostě neřešil kolik stojí a bral to jako konkurent Kamiqu třeba, pak to bylo dobrý. Když vezmu cenu v potaz, tak je to prostě demence a tohle konkrétní auto výbavou, materiálama a prostorem absolutně neodpovídalo cenovce.
Ale jezdit v elektru přežiju, až nebude jiná možnost. Pokud si teda budu moct nechat vrčící řidičský relikty alespoň na víkendy.