AutoRevue.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Odborné diskuze » Pneu a kola |
Další stránka |
Celorocní pneumatiky proc ne |
---|
jorki1 - Kolemjdoucí |
25. 9. 2005 00:59 |
Málo se zde mluví o celorocních pneumatikách,nejsou snad kvalitní,nejsou ekonomické,nejsou bezpecné,hlucné, Vzdyt prední výrobci pneumatik je vyrábejí a jejich testy nejsou špatné tak proc?
Koupil jsem Pi...li euro 2500 195-60-14 86H M+S za 2102 kc . Prosím pouze zkušenosti ne názory,dekuji. |
Poslední příspěvek |
luk - Pozorovatel |
25. 9. 2005 01:17 |
Celoroční pneumatiky by měly smysl jen tam, kde roční teplota kolísá v malém rozmezí. U nás to není ten případ.
Důvodů, proč jsou celoroční pneu nepříliš dobrý kompromis, jsou dva: 1. Tvrdost směsi. Letní směs je tvrdší, zimní měkčí. Celoroční směs by byla v létě moc měkká (opotřebení, záludné chování), v zimě tvrdá (malá přilnavost) 2. Dezén. Zimní dezén je navržen tak, aby z něho opadával sníh. V létě je zbytečně hlučný, má velký odpor a rychle se ojede. Celoroční dezén by byl něco mezi a měl by většinu roku špatné vlastnosti. |
a - Nováček |
25. 9. 2005 06:56 |
luk: oprav si preklep (v zimě měkká)
|
Lumpo - Inventář |
25. 9. 2005 08:08 |
Celoroční pneu by byly opravdu vhodné snad jen na jaře a na podzim. Stejně tím nic neušetříš.
|
kubas - Kolemjdoucí |
25. 9. 2005 08:22 |
Take s celorocnima pneu nemam dobre zkusenosti, radsi stridam letni/zimni od te doby jsem nemel problem
|
pepek - Poslední varování |
25. 9. 2005 08:28 |
Přidám názor, ač si autor přeje jen zkušenosti. Na celoroční kvalitu této pneu (hlavně léto) bych moc nesázel a za tuhle cenu?? Vždyť se dá sehnat o 600,- levněji
|
p0etrik - Servismen |
25. 9. 2005 09:42 |
Muzes to brat tak:
Celorocni v zime je lepsi nez letni. Celorocni v lete je lepsi nez zimni. Ale taky: Celorocni v zime je horsi nez zimni. Celorocni v lete je horsi nez letni. Hodi se to mozna lidem, co najedou za rok opravdu par tisic kilometru, takze by pro ne dve sady pneu nemely smysl. Ja koupil vozik s celorocnimi pneu, tam je to podle mne dobry pocin, mit i na vozik dve sady, to uz by bylo trochu moc. |
Hustoles - Chameleon Garáže |
25. 9. 2005 09:53 |
Celoroční pneu=kočkopes. Jsou vhodné jen pro ty,co ujedou málo km v létě i v zimě.
|
germi123 - Servismen |
25. 9. 2005 09:54 |
Používaní celoročních pneu bych pochopil u kamionu. viz Michelin vyvinul pneu pro kamiony, která má proměnou tvrdost směsi dezénu.Mimo zimní období se sjíždí tvrdší směs a na zimu máte plnohodnoutnou zimní penumatiku.Se stejnými vlastnostmi jako klasické zimní pneu.
A u os.automobilů to je neefektivní. |
dushanski - Pozorovatel |
25. 9. 2005 10:22 |
vždycky je potřeba si uvědomit, že to, co drží auto na silnici, je pneumatika, můžu mít auto vybavený jak chci, když mne nepodrží guma v zatáčce, na vodě, na sněhu apod., je to na nic. Vzhledem k ostatním součástem auta není kvalitní pneumatika taková položka, aby se na ní muselo extrémně šetřit, třeba vymýšlením kompromisů typu univerzálů jaro-léto-podzim-zima..
|
JP - Pozorovatel |
25. 9. 2005 11:43 |
No taky jsem videl cloveka, co si koupil celorocni pneu a samozrejme si je strasne pochvaloval tak, jak to dela kazdy clovek, kdyz si koupi neco, o cem si mysli, ze to bylo vyhodne. Bohuzel pri prvnim snehu poznal, ze do kopce se to zimnim pneumatikam nevyrovna, kdyz na nej v onom kopci ostatni ridici produkovali gesta znamenajici asi tolik, ze takoveho blba, ktery na snehu zastavi do kopce (protoze si mysleli, ze jel asi na letnich) a tvori prekazku v provozu, uz dlouho nevideli.
V lete mozna rozdil nepoznas, ale pokud jezdis celou zimu, tak se rozhodne vyplati kombinace letni / zimni pneu, misto tohohle nedostacujiciho kompromisu. |
jorki1 - Kolemjdoucí |
25. 9. 2005 12:43 |
Ale i preference renomovyných zkušeben jsou kladné
èlánek firmy nebo prodejce. Charakteristiky Vzorek běhounu Směrový vzorek se širokými podélnými kanály a pásy se šípovými žlábky: jisté ovládání na mokrém povrchu s vyjímečnou stabilitou a zaručeným účinkem brzdění. Materiál běhounu Směs na bázi siliky poskytuje perfektní záběr na suché, mokré vozovce a při nízkých teplotách, dokonce i při sněhovém poprašku. Kostra Vývoj kostry pneumatiky P2500 Euro byl založen na Pirelli systému aktivní bezpečnosti (Active Safety System) s výraznými inovacemi v prvcích desingu. Patka pláště Dva ocelové pásky s jednou paralelní vrstvou nylonu. Vlasnosti Směrový vzorek, důmyslná geometrie a výrazné inovace, které pocházejí z výkonné technologie, dělají z P2500 Euro ideální volbu pro pohodlnou a kontrolovanou jízdu během celého roku. |
JP - Pozorovatel |
25. 9. 2005 12:55 |
jorki1: jde o to, ze rozdil mezi vozovkou pokrytou snehem a snehovym popraskem je dost zasadni !
a to nemluvim o tom, ze v Cechach nejsou vyjimkou teploty -20 a nekdy vic, takze celorocni pneu pouze pokud jezdis po cesach, ktere jsou celorocne perfektne upravene |
3R - Kolemjdoucí |
25. 9. 2005 13:13 |
M+S = zimní pneu, takze jsi koupil zimní pneu a ne celoroční. pozor2
|
germi123 - Servismen |
25. 9. 2005 14:28 |
Jenom doplním M+S
S-Snow - sníh M-Mud - bláto |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 221 Další stránka Stránka 1 z 221 [ Příspěvků: 3304 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Odborné diskuze » Pneu a kola |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |