Audi Q5

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod diam@nt 23. 11. 2008 10:21

Zaujíma ma, či už niekto jazdil s Audi Q5 a aké má skúsenosti?

Máte niekto iné fotky Audi Q5 mimo tých oficiálnych, ktoré sú úplne všade?
Fabia II 1,4 TSI
Audi Q5 2,0 TSI
Karosa ŠL 11
Karosa ŠD 11
Karosa ŠM 16,5 (vo výstavbe)
diam@nt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 23. 11. 2008 10:39

Tu máš nejaké fotky...
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukino 23. 11. 2008 11:14

Jel jsem s 3.0TDI, to auto bylo v uzsim vyberu jako nahrada za Allroada, ale uz v nem neni. Jizda, motor, vsechno super, ale tak nejak tomu autu NECO chybi...
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Plexisklo 23. 11. 2008 12:09

V rodine vybera nove auto a vo vybere je Allroad, Q5 a Q7, kazde sice z inej kategorie, ale u vsetkych troch mame zajednane skusobne jazdy. Aj tak to vidim na A6 Allroad, co je z tohto vyberu podla mna ta najrozumnejsia volba. :)
Opel Vectra Caravan 1,8l 2005 a Honda Accord ´95
Plexisklo
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukino 23. 11. 2008 12:59

Plexisklo: Taky bych bral noveho Allroada, ten je naprosto uzasny...
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 23. 11. 2008 13:02

Lukino:Jakej je ten motor 3.0 TDI v kombinaci s S-tronicem ? Jak to řadí v kombinaci s naftou.7.st.DSG jsem viděl většinou jenom s benzínem.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Plexisklo 23. 11. 2008 13:31

Lukino: tiez tomu fandim, inak oznamili nam ze ked si ho objedname teraz, tak bude najskor v marci/breznu... slusna cakacia doba... :hm
Opel Vectra Caravan 1,8l 2005 a Honda Accord ´95
Plexisklo
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mr.neo 23. 11. 2008 14:01

Tohle by mě také určitě zajímalo. Doma se v tuto chvíli rozhodujeme mezi A4 sedan 1,8 TFSI a Q5 2,0TDI ci TFSI. Budou v tom jezdit max 2 lidé, jde o maximální pohodlí při jízdě město čas od času nějaký ten vyýlet.

Takže otázka je co je lepší.
-- Saab 900S 2,0l, 96kW,K&N filtr,Denso,--
-- SE K750, SE K700i--
-- FS Loox 718,520 Mhz,wifi,bt,128 RAM,2 GB MMC+,CF 256 40x --
-- AMD Athlon64 4000+(290x9),2 GB Kingmax 500 MHz, Asus x1950 (625/1620), MSI SLI, SATA II Seagate --
mr.neo
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 23. 11. 2008 14:19

Auto ISR v Pruhonicich ji maji 3,0TDI
oproti vedle stöjici Q7 mi to auto pripadlo takove hodne nafoukle
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 23. 11. 2008 20:17

no, hlavně ta cena je jenom o málo nižší než cena A6 nebo Q7...takže nevím, nevím...
Přemýšlel jsem taky o 3.0TDI nebo 3.2FSI...ale zatím čekám - snad přijde i 3.0TFSI 8-)
Nějaké foto tady: http://ridicbob.rajce.net/Q5
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod aquila 24. 11. 2008 15:54

Plexisklo: skuste si este jazdu na mercedes GLK, budes mozno milo prekvapeny ;) Q5 je imho kusok nemastna neslana .. ako bolo uz spomenute, "nieco" tomu chyba ... to uz mozes radsej sahnut po tiguanovi, ktory je 10 tisic euro lacnejsi ..
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Plexisklo 24. 11. 2008 16:09

aquila: sam som velky fanusik Mercedesov, avsak pre tuto znacku mam v rodine pochopenie len ja, v sirsom vybere bolo aj nove C kombi a R (oba vyskusane) ale nejak neoslovili... Miesto v garazi tak vedla A6 zaberie asi dalsia Audi ;) Co uz, moje auto to nebude 8-)
Opel Vectra Caravan 1,8l 2005 a Honda Accord ´95
Plexisklo
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukino 24. 11. 2008 16:57

Dix_ píše:Lukino:Jakej je ten motor 3.0 TDI v kombinaci s S-tronicem ? Jak to řadí v kombinaci s naftou.7.st.DSG jsem viděl většinou jenom s benzínem.

Na ten motor nemuzu rict krive slovo... Mamuti kroutak, vykon vsude, i kdyz moc jsem to nehonil, bylo to jeste syrove... Prevodovka mi prisla skvela, ale muzu srovnavat jen se starym Tiptronicem v Allroadu 1gen a ten je oproti s-tronicu hlemyzdi...
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukino 24. 11. 2008 16:59

Plexisklo píše:Lukino: tiez tomu fandim, inak oznamili nam ze ked si ho objedname teraz, tak bude najskor v marci/breznu... slusna cakacia doba... :hm

To je jeste dobra doba, nam rikal prodejce, ze kdyby se Q5 objednala v prosinci, bude v zari/rijen :shock: Ale jak rikam, Allroad je mnohem majestatnejsi, hezci, plavnejsi... :love:
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod diam@nt 24. 11. 2008 17:46

Dnes som vyskúšal 2,0 TDI (iné nemali) a tých 125 kW je tak tak. Každopádne by to chcelo viacej. Dojmy mám len pozitívne, nakoľko nastupovanie je na rozdiel od konkurentov podstatne jednoduchšie a človek si nezašpiní nohavice, sedadlá sú optimáne tvarované a výhľad z auta je výborný. Jazdné vlastnosti som testoval ako na ceste, tak aj na veľkom prázdnom parkovisku. Na ceste sa Q5 správa temer ako bežné auto a rozhodne tú hmotu naviac či výšku ťažiska príliš necítiť. Chcelo by to ale predsa len o niečo vyšší výkon. Okrem toho sa krásne prejavila negatívna vlastnosť motora 2,0 TDI - mizerný záťah odspodu. Toto mi dosť vadilo. Pravdou ale je, že s automatom by tento problém určite vymizol. Ja som testoval manuál. Ten ma prekvapil o trochu gumovejším chodom, než som u koncernu VW zvyknutý. Podvozok sa správal príkladne a auto by som mohol označiť za primerane tvrdé. V mojom pohľade to znamená, že je cítiť, po čom auto ide, ale nerovnosti neznamenajú žiadne nepríjemné rany od podvozku alebo vytrasenie kostí posádky. Riadenie pritom prenáša u koncernu VW obvyklé množstvo informácií, aj intenzita účinku je optimálna, iba pri manévrovaní na mieste by mohol posilňovať pomáhať viacej. Mal som však základnú verziu posilňovača. Na bežnej okreske III. triedy so záplatami som zvládol maximálne rýchlosť 120 km/h a jazda bola stále istá, prekvapilo ma dobré odhlučnenie ako motora, tak aj hluku od podvozku a aerodynamický hluk som pri tejto rýchlosti ešte nezaznamenal. Na farebnom displeji na prístrojovom štíte prekvapila informácia, o aktuálne zaradenom rýchlostnom stupni (u manuálu podotýkam) ako aj zeleným označený odporúčaný rýchlostný stupeň.

Na prázdnom parkovisku s mokrým povrchom som vyskúšal správanie sa v extréme. Pri rýchlom vjazde do zákruty mal predok mierne tendencie k nedotáčavosti, ale bol to iba náznak, auto sa správalo viac menej neutrálne. V ostrých zákrutách sa iba hrnulo bokom von zo zákruty, čo je vzhľadom na vysoký profil nových zimných pneumatík (235/65 R17) logické. Pod plynom bolo správanie úplne neutrálne.

Nakoľko počas jazdy snežilo, chcel som vyskúšať rozjazd na zasneženej krajnici, auto však ani len neprehrablo. A celkovo pôsobilo mdlo, ako keby bolo na drogách. Beriem, že malo iba 74 km, ale aj tak to bolo mizerné. Potom som však vypol ESP a auto ihneď ožilo. Motor sa dal vytočiť s vyšlapnutou spojkou aj viac než na nejakých 2500 otáčok a rozjazd bol okamžite živší. Takže pokarhanie si zaslúži jedine ESP, ktoré je naladené až príliš bezpečne. Napríklad naštartovanie auta so zaradenou rýchlosťou a nevyšlapnutou spojkou je blokované a pri pokuse o štartovanie sa nestane úplne nič.

Prekvapilo ma elektrické otváranie a zatváranie veka batožinového priestoru. Pozitívne svojou rýchlosťou, negatívne výškou otvorenia veka. Pri mojej výške 183 cm je to presne vo výške ideálnej pre hrču na hlave. Skúšal som to na troch rôznych autách a všade to bolo rovnako biedne. Pritom veko ide za použitia dostatočnej sily zodvihnúť do dostatočnej výšky, ale nasledujúce otvorenie prinesie znova rovnako nedostatočné otvorenie.

Pred sklenenou výplňou som si overil, že parkovačky a denné svietenie je skutočne realizované tou istou sadou bielych LED diód, rozdiel je ale v ich intenzite.

aquila - Tiguan je ale o triedu nižšie, ako po stránke veľkosti, tak aj po stránke motorizácií a priepastný rozdiel je aj v ponuke príplatkovej výbavy. Tak medzi Tiguanom a Q5 môže uvažoveť iba ten, čo by chcel Q5 v základnej výbave so základným motorom.

Ak by niekto chcel vidieť ako vyzerá základná verzia predného svetla bez xenónov, podarilo sa mi jednu fotku nájsť.
Fabia II 1,4 TSI
Audi Q5 2,0 TSI
Karosa ŠL 11
Karosa ŠD 11
Karosa ŠM 16,5 (vo výstavbe)
diam@nt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků