ohledně závad je to tady:
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -motory-TS
jde o souběh konstrukční a uživatelské "nedokonalosti". jako ojeté doporučuji jedině se servisním původem v autorizáku
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
karma.police píše:jde o souběh konstrukční a uživatelské "nedokonalosti". jako ojeté doporučuji jedině se servisním původem v autorizáku
karma.police píše:TS 8V - pokrokový, spolehlivý, silný a úsporný
TS 16V - silný ale poměrně žíznivý a nepříliš spolehlivý
proč? 16V verze má poddimenzované olejové čerpadlo. plus o litr menší náplň oleje, ačkoliv měl o polovinu ventilů víc. disfunkční čidlo hladiny oleje (made in Germany). lehký a subtilní klikový mechanismus.. v kombinaci s nevhodným zacházením a experimenty s oleji je ojetina prostě sázka do loterie.
JiVi píše:ja si myslim, ze to je presne ten problem - sam jsi ho popsal ... Alfa 156 Euro 2 totiz zadne cislo hladiny oleje nema.Pokud se rozsviti kontrolka tlaku oleje , tak je to pri tech otackach, co T.S. zvladne uz dost hazard pro motor.
JiVi píše:k poddimenzovanemu cerpadlu - podle ceho se nastavuji volnobezne otacky. neni to nahoudou podle tlaku oleje v mazaci soustave? .
JiVi píše:Musim uznat, ze odladeni RJ je u Alfy opravdu odflaknuty.Toto se pozna na prechodovych stavech, na stavech studeneho motoru atd .. a tam je to fakt strasny.
JiVi píše:Uz jen usmevne stazeni vykonu, nez teplota motoru dosahne 50 stupnu. Tak se to prezentovalo a pritom byly problemy s komunikaci lambda sondy - mimochodem tj taky made in Bosh.
Takze se signal z lambdy ignoroval a nasadil se "usporny" rezim, aby to vydrzel kat. Je to opravdu odflaknuto.
HondaMan píše:Tak to bych slogan upravil raději na "cuore sensibili"
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků