Zapalovací svíčky BRISK

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod HaD 23. 11. 2006 23:03

Marc159> Možná u špatně seřízenýho... Když je černá, tak je moc bohatá směs, např. když nezavírá sytič a bude taková i na 4T. Světe div se, ale i na 2T má mít svíčka cihlovou barvu a při správným seřízení ji má...
HaD
Nováček

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 11. 2006 23:29

Ja mel s Briskama docela dobry zkusenosti (Omega V6), tribodove, nevim ted jaky typ ale podle tabulky. Vymenil jsem je asi po 20tkm ale problem byl jinde. Na LPG chodi taky, neresim, nic neupravuju.
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wuf. 24. 11. 2006 00:08

Ja teda nevim proc lidi experimentujou s ruznejma svickama, snad ty lidi co ten motor postavili od zakladu vedi co tam ma bejt ne? Kdyz mam predepsano NGK, cpu tam NGK jednoduchy jako facka.

Mimochodem svicky NGK po 40tkm (stanoveny interval vymeny)
Obrázek
wuf.
Nováček

Odeslat příspěvekod Rs. 24. 11. 2006 10:15

wuf - normalne opotrebena, ten cerveny zavit - to je medena pasta nebo koroze ? jestli koroze, tak by to chtelo popremyslet
Rs.
Štamgast

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 11. 2006 10:21

No, taky koukam, normalni svicka, normalne opotrebena - da se poznat vicemene jen to, ze ten motor nezere moc oleje ;-) IMHO Brisk bude vypadat stejne.
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rs. 24. 11. 2006 10:24

no, u brisku muzes obcas uvidet misto solidni packy "ziletku"
Rs.
Štamgast

Odeslat příspěvekod wuf. 24. 11. 2006 11:21

Rs. píše:no, u brisku muzes obcas uvidet misto solidni packy "ziletku"


A nebo najit jeho zbytky ve valci, proto Brisky neee, tohle neni JPP, ale videl sem to na jinym aute...

Rs. - a) je spravne
wuf.
Nováček

Odeslat příspěvekod Luboš*** 24. 11. 2006 23:11

To se mi jenom zdá, nebo ta použitá svíčka vlevo má výrazně zvětšený odtrh?
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wuf. 24. 11. 2006 23:26

[quote="Luboš***";To se mi jenom zdá, nebo ta použitá svíčka vlevo má výrazně zvětšený odtrh?e/quote]

Zda, protoze tu novou drzim v ruce ja a tu pouzitou kamos a neni to ani stejne vysoko....
wuf.
Nováček

Odeslat příspěvekod p0etrik 24. 11. 2006 23:32

No skoro bych rekl ze nezda, protoze kdyby to bylo tim jak to drzite, tak by spis vypadala ta vpravo, ze ma vetsi odtrh.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod PájaTHC 24. 11. 2006 23:47

leon: jsem je měl venku a jeví se jak nové. Ještě musím vyměnit jednu lambdu, pokud se k ní dostanu, protože občas háže chybu a pak budu postupovat dál. Občas se projevuje jemné škubání tak kolem 1400-1800 otáček (odpovídá 90-110 km/h přibližně na čtverku), jako by auto jelo jen na 7 válců. Spotřeba se nijak moc nemění a ve vyšších točkách to není poznat, takže neřeším situaci nějak důkladně.

S tím co popisuješ jsem měl problém ve starším autě. Po výměně na lepší svíčky vůbec nešlo do vysokých otáček. Po výměně starých úplně vklidu zase. IMHO některým autům prostě jiné než předepsané svíčky nevyhovují. S mým motorem jsou Iridia odzkoušené tisícovkami mil, jinak bych dotoho ani nešel.
Konektory se nelesbí...
PájaTHC
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wuf. 25. 11. 2006 00:15

p0etrik píše:No skoro bych rekl ze nezda, protoze kdyby to bylo tim jak to drzite, tak by spis vypadala ta vpravo, ze ma vetsi odtrh.


Tak nerikej, neni to tak. Mr. Green K tomu odtrhu, cim je vetsi tim je : obtiznejsi start, "diru pod plynem", snizeni nejvyssich otacek. S mensim je to zase snadnejsi start, lepsi prechod pri pridani plynu, kvalitnejsi jiskra ve vysokejch otackach, oproti tomu je tam nevyvazeny volnobeh a poskubavani pri pomaly jizde. ALE niceho z toho sem si nevsiml, takze odtrh je v poradku. Fakt Mr. Green
wuf.
Nováček

Odeslat příspěvekod turboleon 25. 11. 2006 00:24

Pája: jsou věci mezi nebem a zemí..... Mýmu autu prostě Denso Iridium Power absolutně nesedly. Což neznamená, že nikdo jiný si je nemůže vynachválit. Já se po týhle zkušenosti kloním k tomu dát do motoru to se mi osvědčilo, byť to není nic hi-tech.....
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod theor 25. 11. 2006 00:31

Dvoutakt by mel met taky nacervenale svicky a to znamena,ze je dobre sestelovana smes a ja mam u svyho 43 let staryho dvoutaktu svicky nacervenale,zalezi jak je bohata smes
mobil Nokia 6230,operátor Vodafone,notebook Asus A6K. Este by to chtelo auto a to vysneny je Ford Scorpio a mam od 14.6.2006 motorku a tou je ČZ 125/473 rocnik 1963,je to krasavice
theor
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PájaTHC 25. 11. 2006 01:06

Turboleon: Souhlas. Podobný příklad byly LGS od Brisku, někdo nadával, někdo chválil. Já nadával.

Obecně se snažím držet toho, co předepisuje výrobce. Akorát ty Iridia byly za hodně dobrou cenu (1600 za všech osm) a vydrží podstatně dýl, takže je to vlastně ekonomické rozhodnutí. Lambdu už mám taky, korát je zima, takže to bude muset počkat :)

Dělat nějaký tuning svíčkama, filtrama apod. je imho nesmysl. Chce to prostě mít základ, kde tohle člověk nemusí řešit.
Konektory se nelesbí...
PájaTHC
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Pierr3 a 7 návštevníků