RENAULT versus ZÁKAZNÍK ..... k smíchu nebo spíše k pláči?

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod xmaster 10. 2. 2006 09:41

Tom69 píše:
diky za podporu, je videt ze nekteri z vas pochopili smysl meho snazeni. na strankach popisu me zkusenosti a stale cekam na odpoved od Renaultu
.........
pred chvili mi volali z renaultu, ze generalni reditel nechce abyste chodil. ...
me rekli ze se s vama budou bavit uz jen po linii pravniku.......

..... co si mam o tom myslet

Tak to zkus uvést na pravou míru a místo odkazů raději stručně uveď problémy a poruchy které teď máš ať už brání užívání vozu nebo ne a jaký by sis představoval řešení.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod mfilip 10. 2. 2006 09:53

tom69: mas moji podporu, hlavne to dotahni az do konce
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 10:09

xmaster píše:
Jarda2 píše: Odkud se mají lidé dozvědět o takovýchto problémech? V reklamách se vše jen bezmezně vychvaluje. Tady se alespoň človek dozví praktické zkušenosti majitelů. Když jsem poprvé četl o problémech s novými Logany (neřešme teď, do jaké míry je to Renault), byl jsem velmi překvapen. Čím víc lidí se seznámí i s těmi špatnými zkušenosti, tím lépe.m/quote]
Ano takto to na první pohled opravdu vypadá. Doporučuji přečíst v případě zájmu celou kauzu např. na auto.cz nebo na renaultklubu. Na ostatních fórech jsou taky pohledy z druhé strany, například se dozvíte to, že auto je již dávno opravené a jezdí, nebo se dozvíte, že Tom na začátku jaksi nechtěl nechat auto opravit, ale požadoval vrácení peněz nebo výměnu za nový vůz, nebo také to, že nespolupracoval a nenechal přistavit vůz k posouzení, jindy si zase nechtěl vyzvednout už opravený vůz a podobně.
Nicméně souhlasím s tím, že by měli potenciální zákazníci vědět o tom, jak se chová importér, prodejce a servis. Takové informace každý uvítá. Ale myslím, že v tomhle případě už to má spíš opačný efekt.
Pokud zůstane diskuze v jednom threadu, tak není problém. Od toho to tady je. Ale když na stejný téma narazíte na každým serveru a pro jistotu ještě nejmíň dvakrát, tak to už otráví. /quote]


Mily xmaster, je videt, ze jsi necetl pozorne cele me stranky. Mas pocit, ze jsem chtel auto hned vymenit. Neni tomu tak, kdyz budes cist pozorne tak se doctes, ze jsem nejprve stravil 4h v servisu na vymenu vadneho radia. Ctes dobre 4 hodiny, respektive 4 navstevy po hodine. Prvni navsteva, vyndani radia opsani kodu, druha navsteva pokus nacpat tam evidentne jine radio, treti navsteva opakovany pokus nacpat tam evidentne jine radio, ctvrty pokus vymena totozneho radia. Po najeti nekolika stovek kilometru a opadnuti prvni vlny euforie zjisteni ze se auto chova trochu jinak nez ma, tahne doleva. telefonat prodejci.. odpoved ano to je normalni, musi si sednout pneumatiky. Po najeti dalsich km beze zmeny dalsi telefonat..... ano je to normalni, prehodte si preventivne pneumatiky. provedeno na vlastni naklady.... opet beze zmen. Navsteva dealera. Ano ano tak kdyz t nejsou gumy to bude geometrie, nekde jste chytil kanal, normalne stoji 3000 ale vam ji udelama za 500. Nesouhlas, navsteva RC Zlicin. Odpoved: udelame to zdarma odpoledne to bude hotovo. odpoledne telefonat, je to hotovo? ano je jeli s tim dva technici a je to v poradku. poprosil jsem prijimaciho technika jestli by mohl jet jeste on. Dobre za hodinu zavolejte, za hodinu volam tak co. Bohuzel to v poradku neni nechte nam to do stredy. Ve stredu je to v poradku dalo nam to zabrat, prehodili jsme take gumy takze tomu dejte cas at si to sedne. Bohuzel nesedlo. Navteva dalsiho servisu na doporuceni, opet bez uspechu. Volano prodejci co s tim. Odpoved. NIC auto je dle informaci v poradku. Navrh prodejci : ok omluvime se tedy na spolecne prohlidce na zlicine za ucasti hlavniho technika Renault CR, technika prodejce a technika ze zlicina. Zamitnuto. Korepondence s dovozcem.... nezajem. Po neustupnosti dealera zadost o vymenu a s tim spojena prohlidka vozu. Hle dealer priznava ze zavada tam je. Na to dopis z Renaultu ze nespolupracuji s dealerem. Smutne je ze na te prohlidce jsem byl 10 dnu predtim, nez ten email vazena slecna sesmolila a ani si neoverila fakta!!! po mesici dohadu s prodejcem souhlas s prohlidkou na zlicine. Ucast i soudniho znalce. Zavady opakovane potvrzeny viz. moje stranky. Prohlidka vozu od 30.11 do 16.12 dle renaultu preventivni vymena pruzin ackoliv zavada byla opakovane potvrzena. Zadost o prepsani protokolu, technicke oddeleni renaultu zamitlo. Dle nich tam zadna zavada nebyla a vymena provedena z dobre vule!!! Mam pokracovat ..........
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 10:15

Majitel firmy p.Freiberg uvedl ze na zaklade zjistenych skutecnosti by mi vuz vymenil. Renault CR je jineho nazoru. Pan Freiberg uvedl, ze by byla mozna dohoda, jde na jednani do Renault CR s pani Zaleskou. Odpoved Renaultu, zadna kompenzace, autu nikdy nic nebylo az na par drobnosti jako pasy, ventilator .......

co me stale trapi, zvysujici se hluk v kabine, chrasti toho cim dal tim vic, ventilator se chova po vymenejako vibrator, kdyz ho zapnu na ctyrku brni me ruce, auto se na volnobeh chveje a rano se studenym motorem mam diru v plynu viz jine forum (dle renaultu normalni)
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HOOK 10. 2. 2006 10:36

xmaster: Uprime pusobis na me trosku jako zamestnanec Renaultu. Importer ho chce evidentne nechat vyhnit , aby to vzdal. Co mu asi tak zbyva, nez to neustale kricet do sveta. Tohle je jasny dukaz, ze je zajimame jen do ty doby nez je auto zaplacene, nejakych par nespokojenych zakazniku je nezajima. Bohuzel na ne asi nic jineho, nez poradna ostuda, ktera jim odlaka cast potencionalnich kupcu neplati. Asi tam ve vedeni sedi pekni "*****"( nebrat jako nadavku, pro ty co ten termin neznaji vysvetleni zde http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2001011201 ) Kteri misto, aby par tehle reklamaci rocne rychle vyresili ke spokojenosti zakaznika, tak se budou pro par korun radsi soudit.
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 10:58

Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xmaster 10. 2. 2006 10:59

HOOK píše:xmaster: Uprime pusobis na me trosku jako zamestnanec Renaultu.

Tak to opravdu nejsem :D Sám mám taky novýho megana a bohužel to taky nebylo od začátku úplně podle mých představ, takže Toma tak trochu chápu. Taky chci aby bylo auto v pořádku. Koupil jsem si ho, protože se mi moc líbí a protože předtím jsem měl nový twingo II a bylo naprosto bez problémů.
U Megana jsem měl hned na začátku problém s páčkou blikačů (nezkontrolovali že nefunguje před předáváním auta), problémy se stahováním obou okýnek (je to třídvéřák, stává se), problémy s drnčením zespodu auta (opět u třídvéřáku běžný - dotažení výfuku) a nyní mě trápí startování u studenýho motoru, což se řeší v jiný diskuzi.
Takže vidíš, že opravdu zaměstanec nejsem, to bych asi problémy neměl a neprobíral. Ale taky nemám potřebu každýho upozorňovat na všech možných dikuzích o autech, když se to může stát u každýho výrobku. Koho to více zajímá, tak si informace najde.
Popisovaný závady mi vždy odstranili zatím až na tu poslední. Mám svoje auto rád a líbí se mi. Taky jsem se najezdil pár set km do servisu, což není úplně OK. Kdyby to prohlídli pořádně před předáním auta, tak to nemuselo být.
Nyní jsem si našel jiný servis, ten mám po cestě, jsem spokojen s jeich přístpem a doufám, že ho nebudu už potřebovat na nic jinýho než předepsaný servisní prohlídky.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 11:15

mame hodne spolecneho, predtim jsem mel take twingo II.
mam na tebe otazku, byl by si ochoten tolik problemu tolerovat napr. u mobilniho telefonu? a vis o tom ze auto nema ze zakona vyjimku a jedna se tudiz o spotrebni zbozi jako kazde jine.
A vys proc s nami prodejci a importer vyjebavaji. Prave proto protoze spousta lidi toleruje mnohdy amaterismus a odflaknutou praci a neozvou se protoze si nechteji delat problemy. U me je to stejne jako si v hypernove kupovat zkazene maso ale nadavat na to jen doma misto toho ozvat se na prodejne. Nereknu kdybych si vymyslel blbosti.

PS: ceho se boji Renault ze nechce priznat ze se v pripade tahnuti jednalo o vadnou soucastku, nemysllis ze kdyby to uznal a nabidl odpovidajici kompenzaci mohl byt uz davno klid
Naposledy upravil Tom69 dne 10. 2. 2006 11:17, celkově upraveno 1
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HOOK 10. 2. 2006 11:15

xmaster: No bud rad, ze jsi spokojeny. Neni nic horsiho, kdyz si koupis neco novyho a ma to nejakou zahadnou zavadu otravujici zivot, to te pak totalne znechuti a vubec se Tomovi nedivim ze takhle reaguje. Lidi maji kratkou pamet a musi se jim to pripominat, jak se chovaji nekteri obchodnici, aby to totalne neprebila masivni reklama, jak jsou jejich auta skvele.
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 11:32

bohuzel nemam tolik penez na reklamu jako renault, tak si holt musim pomahat jak to jde. mozna zkusim zridit konto pro dobrovolne prispevky napr. na zajisteni bilboardu pred sidlem REnault CR :wink:
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 11:35

mimochodem, renault ma dnes setkani prodejcu, volal jsem p.Freibergovi tak jsem zvedavy jestli neco vymysli, kdyz jsou tak pekne pohromade ........ nebo se budou jen tak placat po zadek jak jsou dobri :(
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 11:39

Tento text jsem opakovane zaslal kompetentnim lidem v Renault CR, mylis ze se nekdo ozval. NE

Aktuálně RENAULT KVIZ

Vyjádření soudního znalce http://www.renault.kvalitne.cz/posudek/posudek4.jpg

Vyjádření prodejce zde
http://www.renault.kvalitne.cz/photos/photo1.html

Vyjádření vedoucího servisu RC Zličín
Táhnutí vozidla do levé strany Vám vždy potvrdím. Stojím si za svým stanoviskem, tzn. Vozidlo při naší společné zkušební jízdě (je to již dost dávno) prokazatelně po přejetí nerovnosti a v rychlosti do cca 60km/h směřovalo na levou stranu.

Vyjádření redaktora Motožurnalu ČR1
Pan Vrátný dal auto opravit ještě do dalšího servisu, ale ani tam mu vůz opravit nedokázali. Teď je možná správný čas na to říct, že jsem s vozem Tomáše Vrátného jel. Auto opravdu hodně táhne do leva. Nezáleží ani na sklonu silnice. Prostě levá vpřed.

A na závěr vyjádření technického oddělení Renault ČR
Přezkoumána geometrie vozidla, shledána odpovidající normě, s ohledem na přání a trvale stížnosti zákaznika proveden nad rámec obvyklé péče (původně uvedeno preventivní, po týdnu korespondence bylo toto slovo vypuštěno) zásah - výměna pružin předního pérovaní.

Je skvělé, že má Renault ČR takové odborníky, kteří od stolu poznají že vůz je v naprostém pořádku, když jiní jejich kolegové, kteří s vozem jeli pravili něco jiného. Proč se Renault tak vehementně brání přiznat, že se jednalo o vadný díl? Odpoví mi někdo na tuto otázku?
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Avant 10. 2. 2006 11:46

Tom 69 : kupuj německá auta a budeš mít méně problémů i s přístupem k reklamaci ....
Avant
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 10. 2. 2006 11:48

hosi, ja Tomovi zavidim tu jeho budociu naturu. Ja som skor ako tak nieco dosiahol a kaslem na to. Problemy co ma Tom s tahanim sa prejavili hned od zaciatku. Naviac som postrehol aj zle opotrebenie pneumatik. Vse bolo o.k, podla Renaultu Istros. 2x som tam reklamoval tahanie a 1x pneumatiky. Brdy uznaly. Ked po roku a mesiaci sa zistilo, ze razvor naprav je na jednej strane o 12mm kratsi ( v Kestlery), konecne sa uznalo, ze nieco nieje vporiadku. Najskor sa preverovalo, kde som to rozbil. Nic sa nenaslo, potom sa neustale cakalo na to, ako to odstranit. Po 40dnoch, ale nenastala ziadna zmena, ziadna objednana suciastka, proste nic. Len asi 4 merania podvozku. Tu uz hadam bol tiez narok na vymenu auta alebo vratenie penazi nie ?. Cez Kestler to neslo, lebo mi nepredal auto a ked to mal vybavit Istros, tak ten chcel zase opravovat nieco, co za 2 pokusy neodstranil a ani nezistil moznu pricinu a len ma odpalkoval. A vymena nesla, lebo to neschvali RSK. Zamotany kruh. Po xx pisaniach, telefonatoch a naliehaniach sa vymenil ram motora, predne ramena a zadna naprava. Na papiery vyzeralo vse o.k. Takze dufam, ze to vyosenie naprav uz je v poriadku. Avsat udrzanie priameho smeru nieje o.k. Ono po vymene spomenutych veci nastalo zlepsenie. Na rovnej ceste, myslim sklonom auto zatahuje dolava, ale uz minimalne( chlavne v nizsich rychlostiach kym vytuhne riadenie). Na miernom sklone doprava ide rovno na vacsom sklone doprava, uhina doprava, ale nie tak vyrazne ako dolava. To same plati pri sklone na lavu stranu, ale pri slabom sklone dolava uz ide dolava. Teda auto ma tendenciu utekat hlavne doprava. Mozno sa mi to zda, ale myslim ze sa nemylim. Z lavej strany sa volantu nechce do stredovej polohy. Z pravej mu to ide lepsie. Cele to tahanie sa pri dialnicnych rychlostiach straca. Na letnych 205 je to citit viac. Pneumatiky X-krat prevazene, prehodene medzi sebou. Tak som pockal, ci problem bude mat iny ako Tom a nenajde riesenie. Teraz idem na garancku a uvidim ako pochodim. Myslite ze toto chovanie riadenia je uz normalne ked dokaze uhnut aj doprava ? Este uvidi, co to este uznaju ako zavadu. Ja osobne som to pri inych autach nezazil. Aj som volal a povedal, ze vraj Renault o probleme vie a ma to odstranit vymena pruzin. Lenze vraj nie a ak, tak nie u mojho auta podla VIN. To iste uz pri inde spominanej diere v plynie a roztraseniu po zohriati a chode na volnobech. Proste na moj kus to neplati, aj ked tie prejavy zavady mam. Aspon myslim.

Potom som mal este problem s zdochynanim motoru po natankovani plnej nadrze a musel som natankovat viac ako 10l benzinu.( Ked mi do plnej chybalo meniej ako 10l a dotanoval som doplna , nic sa nestalo a motor bezal o.k.) Vtedy po starte a nslednom rozbehu motor zdochol, akoby nedostal benzin. Potom kym spalil asi 2-4l benzinu, auto dla PP malo spotrebu vyborneho diesla a prvych 2-5km som sa nevedel dostat cez 3000ot. Mestka spotreba 4,5-5l/100km :-), krasna chyba :-) .Diagnostika ale nenasla ziadnu serioznu chybu. ( raz ale nasla cidlo chladiacek kvapaliny a raz chybu cidla v motore, ale po vymene chyba prtrvavala)Dokonca aj ked sa to prejavilo v servise, diagnostika o.k. No a tam servis skoncil. V lete problem pominul. No a potom som mal na aute uz len blbosti ako vymena kluciek, pukotanie co sa odstranit neda ( uz po 1/2 roku) v palubke, streche, predne stlpiky , zvlnene predne kotuce. Ja osobne vidim chybu hlavne u importera, ktory schvaluje skoro kazdu vymenu na zaruku a teda maloco schvali a nahorsie, kej sa zavada prejavi mimo servisu, v servise ale diagnostika hlasi o.k. Vtedy mate auto o.k a otravujete s blbostami pozor2
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod HOOK 10. 2. 2006 11:52

LOL 12mm v Renaultu to fakt umi :)
HOOK
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků