hosi, ja Tomovi zavidim tu jeho budociu naturu. Ja som skor ako tak nieco dosiahol a kaslem na to. Problemy co ma Tom s tahanim sa prejavili hned od zaciatku. Naviac som postrehol aj zle opotrebenie pneumatik. Vse bolo o.k, podla Renaultu Istros. 2x som tam reklamoval tahanie a 1x pneumatiky. Brdy uznaly. Ked po roku a mesiaci sa zistilo, ze razvor naprav je na jednej strane o 12mm kratsi ( v Kestlery), konecne sa uznalo, ze nieco nieje vporiadku. Najskor sa preverovalo, kde som to rozbil. Nic sa nenaslo, potom sa neustale cakalo na to, ako to odstranit. Po 40dnoch, ale nenastala ziadna zmena, ziadna objednana suciastka, proste nic. Len asi 4 merania podvozku. Tu uz hadam bol tiez narok na vymenu auta alebo vratenie penazi nie ?. Cez Kestler to neslo, lebo mi nepredal auto a ked to mal vybavit Istros, tak ten chcel zase opravovat nieco, co za 2 pokusy neodstranil a ani nezistil moznu pricinu a len ma odpalkoval. A vymena nesla, lebo to neschvali RSK. Zamotany kruh. Po xx pisaniach, telefonatoch a naliehaniach sa vymenil ram motora, predne ramena a zadna naprava. Na papiery vyzeralo vse o.k. Takze dufam, ze to vyosenie naprav uz je v poriadku. Avsat udrzanie priameho smeru nieje o.k. Ono po vymene spomenutych veci nastalo zlepsenie. Na rovnej ceste, myslim sklonom auto zatahuje dolava, ale uz minimalne( chlavne v nizsich rychlostiach kym vytuhne riadenie). Na miernom sklone doprava ide rovno na vacsom sklone doprava, uhina doprava, ale nie tak vyrazne ako dolava. To same plati pri sklone na lavu stranu, ale pri slabom sklone dolava uz ide dolava. Teda auto ma tendenciu utekat hlavne doprava. Mozno sa mi to zda, ale myslim ze sa nemylim. Z lavej strany sa volantu nechce do stredovej polohy. Z pravej mu to ide lepsie. Cele to tahanie sa pri dialnicnych rychlostiach straca. Na letnych 205 je to citit viac. Pneumatiky X-krat prevazene, prehodene medzi sebou. Tak som pockal, ci problem bude mat iny ako Tom a nenajde riesenie. Teraz idem na garancku a uvidim ako pochodim. Myslite ze toto chovanie riadenia je uz normalne ked dokaze uhnut aj doprava ? Este uvidi, co to este uznaju ako zavadu. Ja osobne som to pri inych autach nezazil. Aj som volal a povedal, ze vraj Renault o probleme vie a ma to odstranit vymena pruzin. Lenze vraj nie a ak, tak nie u mojho auta podla VIN. To iste uz pri inde spominanej diere v plynie a roztraseniu po zohriati a chode na volnobech. Proste na moj kus to neplati, aj ked tie prejavy zavady mam. Aspon myslim.
Potom som mal este problem s zdochynanim motoru po natankovani plnej nadrze a musel som natankovat viac ako 10l benzinu.( Ked mi do plnej chybalo meniej ako 10l a dotanoval som doplna , nic sa nestalo a motor bezal o.k.) Vtedy po starte a nslednom rozbehu motor zdochol, akoby nedostal benzin. Potom kym spalil asi 2-4l benzinu, auto dla PP malo spotrebu vyborneho diesla a prvych 2-5km som sa nevedel dostat cez 3000ot. Mestka spotreba 4,5-5l/100km
, krasna chyba
.Diagnostika ale nenasla ziadnu serioznu chybu. ( raz ale nasla cidlo chladiacek kvapaliny a raz chybu cidla v motore, ale po vymene chyba prtrvavala)Dokonca aj ked sa to prejavilo v servise, diagnostika o.k. No a tam servis skoncil. V lete problem pominul. No a potom som mal na aute uz len blbosti ako vymena kluciek, pukotanie co sa odstranit neda ( uz po 1/2 roku) v palubke, streche, predne stlpiky , zvlnene predne kotuce. Ja osobne vidim chybu hlavne u importera, ktory schvaluje skoro kazdu vymenu na zaruku a teda maloco schvali a nahorsie, kej sa zavada prejavi mimo servisu, v servise ale diagnostika hlasi o.k. Vtedy mate auto o.k a otravujete s blbostami pozor2