Megane II,1,4,98K - problemy se startovanim

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ajif 2. 12. 2005 10:59

Saman píše:Navic Tom si neuvedomuje ze tohle chovani by Renault CR mohl brat jako pomluvu a dokonce ho za to zazalovat, neb v CR je sireni pomluvy a negativni reklamy trestne. Tot moje pratelska rada.

Zakladni pravni norma (myslim tim Ustavu Ceske Republiky) dava kazdemu obcanu pravo na svobodne vyjadreni nazoru. No a je potreba rozlisovat, co je pomluva a co vyjadreni nazoru. Pokud je kokretni auto smejd a pristup konkretniho servisu&dovozce unfair, jde o vyjadreni nazoru a ne pomluvu. pozor2
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martin78 2. 12. 2005 11:10

S Meganem I sem měl stejný problém, a ještě jako bonus mi někdy točil na volnoběh 6000 ot., ale jen někdy. Po výměně teplotního čidla vše O.K. Na II při studeném mot. chcípal motor při vyřazení a následném zastavení. Nevěřil sem tomu, ale skutečně pomohlo poklepání na otřesové čidlo. Od té doby rendl najezdil 15 tis. a už se závada neopakovala. :wink:
martin78
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Anndy 2. 12. 2005 11:14

germi123 píše:Zajímavý průběh. Kdyby jsi měl diesela tak je mi to jasný. Ale takhle, tam to může vypadá na nějakou ztrátu tlaku paliva v závislosti nějakého špatného signálu a nebo ventil na volnoběžné otáčky či co. Řeknu Ti to takle chce to (jako všude u těchto závad) bez osciloskopu na změření všech signálů najednou (nelépe 8-12 kanálů) se asi neobejdeš. Tím zjistíš co kdy co ovlivní (v servisech na to nemají většinou čas a proto jen mění díly). Doporučuji se obrátit na pana Flai......(nebudu uvádět celé jméno )www.autodiagnostika.cz (špičkový odborník s vybavením) či neznačkové servisi typu Bosch atd.b/quote]


Cim by to bolo pri diseli? Lebo teda moj znamy si kupil 5 rocnu astru 2.0 d 60kw (neviem presne oznacenie) a okrem toho ze je v super stave (dovezenu z nemecka), tak sa mu asi za 3 tyzdne 2x stalo, ze nenastartuje hned na 1-vy krat, ale na druhy. Filtre a olej su vymenene, je tam najazdenych cca 130tis. tak isto akumulator je meneny v roku 2004. Podrobnosti neviem, ale mna to zaujima a rad si rozsirujem obzory. Diky

ostatnym sorry za OT.
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xmaster 2. 12. 2005 11:31

Teď jsem měl asi dva týdny pokoj. Ale: tyto dva týdny jsem jezdil hodně svižně, spotřeba samozřejmě výrazně vyskočila, mimo jiné také proto, že jsem v neděli "řádil" na letišti na sněhu ještě naposled s letníma gumama. Pravděpodobně se ŘJ přestavila, auto mnohem lépe reaguje na prudké přidání plynu a lépe jde do otáček. Problém se neprojevil.
Předtím byl hodně drhej benzín a většinou jsem nikam nespěchal, takže jsem jezdil s hodně lehkou nohou. Po dálnici večer jen kolem 100-110. Ale při předjíždění se autu moc nechtělo. A to se mi prvně objevil ten problém.
No dneska jedu zas nakoupit, tak uvidíme co na tom bude. Vidím to spíš na chybu software řídící jednotky v některých režimech. Taky by to chtělo nějaký servicepack na stěrače :))
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod xmaster 2. 12. 2005 11:36

Jinak anglická fóra jsem taky poctivě pročítal, ale tam mají problém se zhasnutím motoru 1,6. Ale narozdíl od nás, je to známý problém a mají na to oficiální opravu.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod Saman 2. 12. 2005 12:25

fija : Pokud jednou vyjadris svuj nazor a dale s tim neprovokujes a dale nesiris nachlup stejnou zpravu, pak je to vyjadreni nazoru, pokud ale tento nazor siris pravidelne a umyslne dale a porad dokola a porad ve stejnem zneni, tak se jedna o sireni pomluvy.
6 hrnku dopovanych dvema feny
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 2. 12. 2005 13:27

CR je na tom s resenim a spravedlnosti celkem jeste dobre oproti celkovemu zbytku sveta.

Zajímavé,ale neoběktivní..
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saman 2. 12. 2005 13:37

737888840 : Zazaluj v USA zlodeje co te na ulici okrade a ty ho pri tom prastis taskou pres hlavu, v Cine nahlas na verejnosti rekni ze Komunismus je sracka. Cesky clovicek dokaze okrast nekolik set tisic lidi najednou a pak skonci na Bahamach, po nekolikaleten nic nedelani a nalehani ho zatknou a lidi sou spokojeny. v USA ober nekolik milionu lidi a sved to na momentalni nepricetnost, zarucene si sednes na pul roku a pak si budes us jen do konce zivota uzivat ty nakradeny chechtaky. V CR je sice pravo pomale a dost casto si nabyje hubu nevinnej, ale takove veci jako je treba Obcanskej jouda nebo obdoba na Prime si v USA ani nedokazou predstavit.
6 hrnku dopovanych dvema feny
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 2. 12. 2005 13:41

To už beru.Tady konkrétně máš víceméně pravdu.
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PetrK 2. 12. 2005 14:27

PetrK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ivulino 4. 12. 2005 19:01

Hoši děkuji za Vaše filosoficke diskuze ,ale pište je pls. nekde jinde. Tema je: Chcipani Meganu II,1,4, 16v,98k ,pri vlaznem motoru ihned po nastartovani. Dekuji.Ivulino.
ivulino
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xmaster 5. 12. 2005 11:38

Tak v pátek zas. Jedu nakoupit, za hodinu se vrátim k autu, nastartuju a otáčky sotva vylezou na 600 ot/min. Sice to nechcíplo ani po rozsvícení a zapnutí rádia a ručička se hoodně pomaličku přibližovala na 800 ot/min. Tak sem vycouval z řady a v pohodě a chcíplo to až po zařazení 1 a rozjíždění.
Tak už mě to štve a po vánocích s tím zajedu.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod xmaster 13. 12. 2005 15:30

Tak po novým roce jsem objednanej do servisu na diagnostiku. Nejspíš je to prej nějaký teplotní čidlo.
By mě zajímalo jestli to dělá třeba i Thalie nebo Clio s tímto motorem.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod Saman 13. 12. 2005 17:22

xmaster : Me to s tim motorem v Cliu jeste nikdy neudelalo, najeto cca 50 tisic. Me zase ale po 35 postupne odesli 2 zapalovaci trafa a ty zbyle sem dal radsi us taky vymenit.
6 hrnku dopovanych dvema feny
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matoo 14. 12. 2005 12:51

to xmaster:

Mam ten isty problem + dalsie(dusenie motora, pri rovnako pridanom plyne auto ako keby na 1s ubralo a zasa pridalo same od seba) a auto bolo na diagnostike uz niekolko krat. Nikdy nic nenasli.
Tak vela stastia, hlavne si to dobre otestuj a daj vediet ci to "genialni" renault mechanici odstranili.
matoo
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: hrodas a 0 návštevníků