pneu s hreby

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Polda_V6 24. 10. 2005 09:42

Ja je koupil od firmy Schwalbe, cca 1500Kc za kus. Na ledu dobry, ve snehu ne..
Polda_V6
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Opoce 24. 10. 2005 16:12

hrebiky se daj vpravit jen do urcitych gum - ja bych volil Nokiany Hakkapeliitta. Kdybych bydlel nekde na horach, tak bych do nich normalne sel zakon nezakon.
GT MY97, BEL960
Opoce
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod richie 24. 10. 2005 17:15

tak tak .. a myslim ze by nemal byt problem tie nokiany zohnat aj original oklincovane ..
Astra G Caravan 1.6 Twinport-Z16XEP; Corsa C 1.0; Octavia II liftback 1.9tdi 77kw -> 1,6TDI;
richie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 24. 10. 2005 17:27

Jízdu s pneu s hřeby na suchém povrchu nelze utajit-dělají pěkný cvakot-hlídkující policeman by musel být hluchý, aby nezasáhl.
"Kdyby stáří dodávalo moudrosti, byl by dubový pařez největším mudrcem."
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 24. 10. 2005 17:53

no u nas je pres zimu docela dost snehu a nesmi se solit, treba loni se jezdilo na ujezdenem snehu-ledu obcas posypanem kameny skoro celou zimu a videl jsem obcas typa v impreze co tam ty hrebiky mel a to bylo neskutecne
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod OndraZX 24. 10. 2005 18:13

Driver píše:Třeba nádrž v přečerpávací vodní elektrárně Dlouhé Stráně je dělaná z nějakýho super asfaltu až z Albánie, kterým si oni smazali dluh vůči ČR. Ten asfalt je hrozně drahej, ale neškodí životnímu prostředí a je odolný vůči extrémním teplotám, takže se neroztahuje a netaje - nelepík/quote]

Ono totiz ve vetsine vyspelejsich zemich pouzivaji "prirodni" asvalt (napr. z Albanie), ktery ma mnohem delsi vydrz a kvalitu. U nas je asvalt z nejakeho odpadu, ktery vznika (myslim) pri vyrobe benzinu. Proto u nas cesty tak malo vydrzi.

Kdyz se to zkombinuje s kvalitou nasich cestaru (u nas jim rikame lopataci - umi akorat placat lopatou asvalt) tak se neni co divit po cem potom jezdime. Napr. u nas vsechny diry nechaji cele leto bez povsimnuti a tyden pred prvnimi mrazy do nich lopatou naplacaji asvalt. Nejlepe za mokra at to lepe drzi, nebo jak letos, na cestu celou od blata jak ji lesaci nechali. Po prvnich mrazech je vsechno pryc a zase cely rok jezdime v dirach.

Jinak k tematu - u nas se nesoli (Beskydy), sype se jen velmi malo, a auto z pluhem je videt jen velmi vzacne. Takze celou zimu jezdim kazdy den po zledovatele ceste, na ktere jsou vyjete koleje - coz je to nejhorsi co muze byt. Takze me dost sere, ze pneu s hreby nejsou povoleny - ja chapu ze napr. nejsou penize na udrzbu cest, ale proc potom pneu s hreby nepovoli - kdyz cesty v zime takhle vypadaji.
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OndraZX 24. 10. 2005 18:16

Opoce píše:hrebiky se daj vpravit jen do urcitych gum - ja bych volil Nokiany Hakkapeliitta. Kdybych bydlel nekde na horach, tak bych do nich normalne sel zakon nezakon.


A ja si rikal proc mam ve vzorku zimnich pneu pripravene dirky - asi to bude na to - vzdy jsem si myslel, ze pneu s hreby uz musite koupit nove s nimi.
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 24. 10. 2005 18:18

Ondra ZX: píše se ASFALT!
"Kdyby stáří dodávalo moudrosti, byl by dubový pařez největším mudrcem."
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 24. 10. 2005 20:04

hm... tak jsem to tak trochu procital a tak a zjistil jsem, ze bych radsi ty zavodni s poradnyma hrebama...
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod ace2 24. 10. 2005 20:41

imho s těmy hřeby do pneu. Ono je to taky tím, že dříve kdy se to zákazalo to byl fakt hřebík, nyní jsou ten jen bodlinky a ještě nastřelitelné na kde jakou pneumatiku. Takže ti toho asfaltu moc nezničej.

A co jsem slyšel Nokian má snad pneumatiku, která má hroty zapuštěný a v případě nutnosti vylezou ven z dezénu, ale už netuším jaký katalyzátor to spouští.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod luk 24. 10. 2005 21:31

OndraZX: To není primárně problém samotného asfaltu. Hlavní je, aby bylo pevné podloží. To se dříve hodně zanedbávalo (a při dnešních opravách se na to vůbec nesáhne, jen se přetáhne nový koberec), ale i dnes to často odfláknou.

Další velký problém je doba trvání oprav. To, co by třeba v Německu trvalo týden, u nás spravují 6 týdnů. A objíždka vede po silničkách, které nápor kamionů logicky nevydrží a za tu dobu se úplně rozsypou (zrovna dneska jsem viděl čerstvou díru 4 x 1 m na objížďce uzavírky na II/341).
<--- Odpůrci aut fkombíku by si měli uvědomit, že...
luk
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 24. 10. 2005 21:50

Njn s těma opravama je to na pikaču :o
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pucmeloud(smazano) 24. 10. 2005 21:52

luk: podklad nepodklad.....s tim odflaknutim jsi to nejspis trefil. Ve Svedsku jezdi s hrebama pres zimu vetsina aut, ale na silnicih to nepoznas ani nahodou. A to ani na tech co jsou frekventovany jako D1
Pucmeloud(smazano)
Nováček

Odeslat příspěvekod Driver 24. 10. 2005 22:10

Někde v jinejch zemích (myslím, že v Anglii to tak maj) si musí firma, která spravuje tu silnici, pronajmout ten úsek, na kterým bude dělat. Samozřejmě je to drahý, proto je v jejím zájmu to udělat co nejrychleji, aby ušetřila co nejvíc na tom nájmu. Takže kdyby to takhle šlo i u nás (asi tomu tak není), možná by to bylo lepší
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod richie 25. 10. 2005 09:11

tieto by sa mohli dat objednat uz "oklincovane"
Naposledy upravil richie dne 25. 10. 2005 09:17, celkově upraveno 2
richie
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků