Je vhodné odstranit katalyzátor pro zvýšení výkonu?

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod lhlavac 27. 4. 2005 10:09

uprimnou soustrast....myslis ze je jednoduchy jen tak pridat turbo?
lhlavac
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hardman 28. 4. 2005 07:29

z chytráků jako goes a spol se mi chce zvracet, doufám že mají aspon řidičák a nějaký slušný auto (a ne favorita)
hardman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod luk 28. 4. 2005 07:53

hardman: Asi jsi nepochopil, že goes si tu dělá (skoro) ze všeho srandu :-D
<--- Odpůrci aut fkombíku by si měli uvědomit, že...
luk
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 4. 2005 07:56

luk: tak to prrr, mozna to pisu odlehcenym tonem, ale k veci, ostatne v teto konkretni diskusi sem si nedelal srandu vubec a vse mysleno vazne :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Kamilkadze 3. 7. 2005 17:14

alfak píše:dneska sem kecal s cliistou,cpe tam turbo z octavky,vysledek bude cca 220koni,to bude rachot :D



Směl bych znát podrobnosti? Mě se to jeví jako úplná hovadina. A ten výkon odhaduje z čeho?
Nissan Primera 2.0GT P10
Kamilkadze
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 5. 7. 2005 18:00

kamikazdze: to odhaduje z NeedForSpeed :D

jinak je to presne jako pise Goes a spol... nekde sem cetl clanek, kde manik pridelaval turbo k nejakemu motoru.. a bylo tak TAKOVYCH problemu, ze po nekolika mesicich zkouseni se na to vykaslal.

Proste neni to jenom to tam dostat, .. musi se to sladit s motorem, ponastavovat.. a asi se musi preprogramovat i ridici jednotka :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D.a.l.i 6. 7. 2005 11:44

Ad zmena rychlosti zmenou kol (Alfak): pokud to pomerujes podle tachometru a nikoliv napr. GPS, tak ti to pri 3000ot bude ukazovat porad to same... (samo, ze pojedes rychleji, ale tacho bude ukazovat porad STEJNE vzhledem k otackam)....

Ad pridane turbo - clanek je na skoda.panda (felda 1.6 turbo).
Nač ten spěch? 5 minut mě nezabije :-)
D.a.l.i
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jarda2 6. 7. 2005 14:27

Alfak asi nechtěl tvrdit, že mu to při přesně 3 000 ot/min jelo 100 km/hod před a 105 km/hod. Chtěl jen říct, že mu to v nízkých otáčkách (přibližně 3000) lépe táhne. Na pětku je rozdíl v otáčkách mezi rychlostmi 100 a 105 km/hod tak malý, že je problém to z otáčkoměru za jízdy přesně odečíst. Proto mu to mohlo připadat, že jde stále o 3000 otáček.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 6. 7. 2005 19:50

D.a.l.i: .. jo to je presne ten clanek ... doporucuju precist :)

p.s. tak to neni ten stejny.. ten co sem cetl nemel obrazky .. a asi to bylo delane na skodu 120 ... mozna felicii .. je to uz aspon rok :) co sem to cetl
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chucky 6. 7. 2005 20:02

katalizator ti ubyra tak 20 kW na realnem vykonu.
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 6. 7. 2005 20:25

tak sem se dival na stranky tech lidi co to delali na te felde.. a vypadaji ze tomu celkem rozumi :)

mozna bych si od nich nechal nekdy neco udelat ...
ale prekvapil mne chiptuning Felicie 1.6 z 55kW a 135Nm na 70kW a 152Nm... to se mi zda pouze chiptuningem docela hodne :)

skoda ze jsou ze slovenska :(
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod autodoctor 2. 8. 2005 21:42

čtu tady vaše názory a docela se bavím, když dovolíte tak bych vám předal svoje zkušenosti,
1. katalizátor výkon snižuje ale 20% je nesmysl
2. odebrání katalizátoru bez náhrady změní krouťák, většinou ho posune nahoru, takže v nízkejch otáčkách ztrácí výkon
3. jediná možná a dopuručená náhrada je rezonátor
4.rezonátory se dělí na benzínové a dieslové
5. sportovní a klasické
6. klasický je pro běžnou záměnu katalizátoru
7. sportovní se doporučuje při kompletní výměně výfukového systému za sportovní
7. je vždy potřeba řádně zvážit jaký rezonátor použít a to s ohledem na vnitřní průměr, u některých motorů je třeba dávat užší u jiných se stejným průměrem jako přívodní trubka
důvodem pro montáž rezonátoru je nahrazení druhé funkce katalizátoru o které málokdo ví a tou je srovnání toku výfukových plynů, bez katalizátoru a rezonátoru dochází k víření plynu v trubkách a tím k horšímu vyplachování, větší teplotě ve spalovacím prostoru a následným poškozováním ventilů a celkově většímu opotřebení motoru.

Jinak co se výfuků týče tak je to duchařina, ale když se jí dostanete na kobylku tak vyhrajete výkonově i o 15% a pokud upravíte výfuk měli by jste minimálně použít třeba KN filtr pro sání, výfuk a sání jsou na sobě závislý jak mi chlapi na babách

Ahoj F.
Jsem offrouďák a rád poradím s problémy s elektrikou v autech
autodoctor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod passion 14. 8. 2005 19:40

S tým turbom je to fakt zložité, ale "dá sa". Viď:
http://www.motortech.sk/felicia16.htm
passion
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod HondaMan 12. 4. 2009 23:31

Tak mě příroda naprdla (alergie), tak asi zkusím zjistit, co udělá odebrání katalizatoru pomocí de-cat pipe :nenapadne
V kombinace s N-group ŘJ a sportovním filtrem s tím možná bude sranda :-D

Kdybych měl vyndáním katu zabít alespon jediný květ, budu moc rád :-/

Bursík a příroda suxxx
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 14. 4. 2009 09:44

Ekoteroristo :-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků