od autodoctor 2. 8. 2005 21:42
čtu tady vaše názory a docela se bavím, když dovolíte tak bych vám předal svoje zkušenosti,
1. katalizátor výkon snižuje ale 20% je nesmysl
2. odebrání katalizátoru bez náhrady změní krouťák, většinou ho posune nahoru, takže v nízkejch otáčkách ztrácí výkon
3. jediná možná a dopuručená náhrada je rezonátor
4.rezonátory se dělí na benzínové a dieslové
5. sportovní a klasické
6. klasický je pro běžnou záměnu katalizátoru
7. sportovní se doporučuje při kompletní výměně výfukového systému za sportovní
7. je vždy potřeba řádně zvážit jaký rezonátor použít a to s ohledem na vnitřní průměr, u některých motorů je třeba dávat užší u jiných se stejným průměrem jako přívodní trubka
důvodem pro montáž rezonátoru je nahrazení druhé funkce katalizátoru o které málokdo ví a tou je srovnání toku výfukových plynů, bez katalizátoru a rezonátoru dochází k víření plynu v trubkách a tím k horšímu vyplachování, větší teplotě ve spalovacím prostoru a následným poškozováním ventilů a celkově většímu opotřebení motoru.
Jinak co se výfuků týče tak je to duchařina, ale když se jí dostanete na kobylku tak vyhrajete výkonově i o 15% a pokud upravíte výfuk měli by jste minimálně použít třeba KN filtr pro sání, výfuk a sání jsou na sobě závislý jak mi chlapi na babách
Ahoj F.
Jsem offrouďák a rád poradím s problémy s elektrikou v autech