Pajjoun píše:Aby nedošlo k omylu, já mu taky fandim. Pro něco se nadchnul, šel si za tim a má z toho radost. To je naprosto v pořádku.
Ale jsou tu aspekty, kde si to až moc přikrášluje. Ono by to fungovalo, kdyby byl jedinej, kdo kdy elektro autem jel. Ale tak to neni.
Mě by skutečně zajímaly reálný postřehy. Jen když to teď vidim, že některý věci nevnímá/ nechce vnímat, tak nevim, jestli se jich dočkáme...
HTP taky bylo nejvíc nej do koupi Golfu. 1.2TSI bylo to nejlepší, co můžeš mít v autě, až tak asi do půlky března..
Samozřejmě, pro meje určení v tu dobu to tak vždy bylo. já většinou neměním auta proto, že by mi nevyhovovalo, ale proto, že chci lepší... A přejít třeba že skvělýho 1.9 tdi 81kW v autě co mělo najeto 250t km a začínalo reznout na htp v nové Fabii se super výbavou mi naprosto nedělalo problém, protože to byl dobrý nápad. Tsi 63 kW v Golfu taky super, 81 kW taky super, elektro taky super. Jediný motory na který jsem si stěžoval byla 1.6 74 kW, protože zrala a měla nesmyslné krátkou převodovku v G4, se zapnutou klimou byla ve městě tragická.
-- 14. 4. 2019 20:28 --
JardaB píše:Jenze to je nahovno, je jich malo, to chce proste u všech nabijecek dohromady aby to fungovalo.
Já třeba zjistil, že se jde koukat online na obsazenost nabíječek ČEZ. Nikde na netu jsem se to nedočetl i když jsem fakt důkladně hledal. Pak si stáhnu apku a ono to jde. Taková základní věc a nikdo o ní nikde nepíše. Prostě elekro ještě moc lidí nezajímá.