Ondrasi, ty šílený a blázne - Ano japonské motorky se MŮŽOU ladit, pokud někco chce udělat z cesťáku okruhovku, tak si tam může nacpat tvrdší odpružení se sníženou světlou výškou, větší brzdy, nebo odlehčené komponenty... Ale to je když má někdo nutkavou potřebu dělat závoďák z CBF místo toho aby si koupil CBR... Furt je to ale změna zaměření, nikoli řešení seriové nefunkčnosti. Protože uživatel požadující cestovní motorku na cestovní účely bude bez jakýchkoli změn krom montáže případných zavazadlových prostor zcela spokojen a ta motorka bude spolehlivě a bez problémů sloužit 20 let a statisíce kilometrů. Sám jsi ve svém výčtu nikde nezmínil přestavbové karburátory, vstřikovací kity... To prostě nikdo nepotřebuje.... Výkon motoru se dá velice snadno a bez dopadu an spolehlivost zlepšit nákupem výkonnějšího stroje - to už všichni uvažující jedinci pochopili.
To že jsi *****áním tolika peněz, které by ti zaplatily nákup slušné ojeté japonské motorky lepších parametrů a její provozní náklady na 10 let bezstarostného ježdění už jsem psal, ta čísla lze dohledat o pár stran zpět. Nákupem další zkurvené ***** jsi ***** další dva roky ježdění.... A to počítám jen ty peníze... za každou hodinu práce si napočítej stokorunu, což je plat obyčejného dělníka, a máš z toho cifry že bys jezdil pomalu až nadosmrti.
Takže ty sice umíš číst ale nechápeš. Kdybys totiž chápal, tak by ses po tom extempóre s chudou směsí, kteoru jsi motor ***** a já tě na tato rizika několikráte upozorňoval, že když si budeš takhle zahrávat, tak to nepřežije žádný motor, prostě chytil za ten namyšlený rypák a přiznal, že jsi prostě udělal chybu, přecenil svoje síly a dovednosti a zabil ten werk.
Pak by to mohlo pokračovat nákupem čehokoli normálního, co bude fungovat.
Ale ty ne, ty sis koupil další, stejně zkurvený laciný werk, který taky nefunguje a začal nanovo... To je důkaz totálního šílenství, nesoudnosti, neomezené hlouposti.
A nesváděj to na to, žes na někoho spoléhal a on tě poslal do *****... Nikdo dneska nemá
čas nazbyt, který by chtěl ztrácet aby se zabýval nějakým zkurveným werkem kvůli hypotetické úspoře štamprle benzínu ročně s rizkem totální zkázy motoru, jež se naplnila...
To si ten člověk bude radši dělat s dětma na písku bábovičky, nebo dělat autíčka z papíru, jeřáb ze sevy... A dobře udělal. Stejně jako se na tebe oprávněně ***** výrobce originálího kitu, když sis koupil jeho lacinou čínskou náhražku pochybných parametrů.
A že se na tebe ***** dovozce/prodejce? To je opět tvoje nesoudnost... Buď si zaplatíš
normální věc, s plnou zárukou s eservisní podporou (podmíněnou například dodržením service-plánu), nebo si koupíš lacinou ***** za třetinu ceny, u pochybného dovozce, což výhledy na jakoukoli podporu maže... To je jako když si objednám z aliexpressu elektroniku za pár korun - tam se taky zříkám spotřebitelských práv.
Jediný případ výrobce/prodejce který se chová hůž než ten kdo ti prodal ten zgarb je Jawa - Týnec. Ti prodávají podobné střepy za plnou cenu
Takže Ondrasi jsi blázen a nejspíš i dement.
Pokud ti vadí drahý benzín, tak si kup mopeda, ten bude jezdit za litr a půl, nebo jezdi na kole, nebo choď pěšky... Opice a banány prostě.
Ano dříve jsem si myslel že si potřebuješ hrát, ale zde jsem udělal chybu já, spletl jsem se v tobě. Takže Ondrasi jsi blázen a nejspíš i dement. Přeji dobré fyzické zdraví a štěstí při volbě nemotorového vozidla... To ten drahý benzin žrát nebude...