Vždy jsem chodil na geometrii u nás v Brně, kde bydlím a není problém s tím. Vždy jsem byl u toho v dílně a všechno viděl, měl jsem tu možnost být u toho.
Autem jsem najel na takový velký plošinový hever vpředu s točnami. Na kola se nasadí hlavice, ze kterých vycházejí laserové paprsky, a ty paprsky jsou jak mezi hlavami vedle auta, tak pod autem rovnoběžně s nápravami, proto říkám laserová klec. Hlavy se nasadí na ráfek a nastaví se to na zvednuté nápravě do vodováhy a potom se spustí a měří. Volant se nastaví rovně dle příčky a zajistí a potom se nastavují řídící tyčky na kolech. Zároveň se zkontrolují záklony a odklony kol a souosost náprav. Nastavení je velmi přesné a nemohl jsem si stěžovat. Zároveň mi říkali, jak jsou ty hlavy choulostivé, že to nesmí spadnout, jinak by mohly ztratit přesnost. Možná to jinde mají poškozené a tak to neměří dobře, ale já jsem si nemohl stěžovat. Auto jede rovně, gumy se nesjíždí, nikam to netáhne, tak nemám důvod jim nevěřit.
-- 22. 10. 2018 22:05 --
speleo píše:Citroen XM = křáp.
Co ty o tom víš? Jak dobře je znáš, abys tohle mohl tvrdit? Je to blbost!
Ty staré citroeny byly dost složité a komplikované, ale jako celek to nakonec fungovalo celkem dobře, nato jak komplikované auto to bylo. Jezdilo se v tom vždy velmi dobře, to auto bylo opravdu ve své době špička. Dnes už se jich už asi mnoho nezachovalo a ten technický stav není nejlepší, ale auta to byla perfektní. No akorát ten motor 2,5TD nebyl moc povedený, štrašně špatně se to opravovalo, První 3,0 24V s řetězem měly problém s mazacím kanálem a nějaký 2,0i zase s hladinou oleje. Mohli do toho sehnat lepší motory, ale auto bylo fakt povedené a velmi příjemné a ve své době opravdu kvalitní. Křápy byly spíše VW z té doby.