Škoda 120 - měl by někdo zájem?

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod amelchane 26. 10. 2018 18:43

goes píše:Jak moc je zhnila? Co vse neotiho?

Špatné jsou blatníky (zrezlé), ale ty prý má připravené nové. Jinak je to ve stavu, že by to šlo dále ještě zachovat, motor prý šlape dobře... Jinak se to vlastně opravuje prakticky neustále od zakoupení, ale muselo by se to vidět (Beroun ;-) ). Přeci jenom je to skoro 40 let a představu má každý jinou.


Lukas063 píše:zajímá mě ta cena

Už je nabídka na 15 a 20.... Kdyby prý někdo dal 30, tak prý se jí zbaví ihned, ale cenu určuje poptávka a zájemci kupodivu jsou...


.Jelen. píše:Být v ČR nebo kdyby to počkalo dva měsíce, tak to za 10k odvezu a nebudu vymýšlet jako 9 z 10 lidí, co ti na to dojedou.

Určitě bereme na vědomí ;-)
amelchane
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 26. 10. 2018 18:49

Mi nerikej, ze prahy a zadni lemy nebudou shnily skoro durch taky.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod amelchane 26. 10. 2018 19:16

JardaB píše:Mi nerikej, ze prahy a zadni lemy nebudou shnily skoro durch taky.

V tomhle případě je to naopak, nejsou schnilé... Prahy jsou v dobrém stavu a zadní lemy ve výborném stavu, otec se o to staral... Přijeďte se podívat :-)
amelchane
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 26. 10. 2018 19:31

To zni jako pozvánka na garazsraz s nabídkou testu skudky a pohostenim 8-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 26. 10. 2018 19:31

Mně stojí už od srpna v garáži pěkný Rapid a ještě jsem nebyl schopný s ním někam vyjet :-|
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 26. 10. 2018 19:41

Já jsem rád, že jsem se škudky (120L 1988) před deseti lety zbavil a tady si jí někdo dobrovolně kupuje? OMG...
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 26. 10. 2018 20:03

Mit prostor pro druhx auto, hned bych si 120/Favo koupil
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 26. 10. 2018 21:07

Ja bych to nechtel vlastnit ani tu picu, ale na tejden bych vedel, kam vyjet
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 26. 10. 2018 22:01

JardaB píše:Mi nerikej, ze prahy a zadni lemy nebudou shnily skoro durch taky.


Takže běžně shnilá stodváca bez výbavy akorát s dobrým motorem... To je tak max za desítku... Kdo dá víc, podceňuje stav.

Zadní lemy když se povedly vydržely 2x dýl jak přední blatníky, to se ale týkalo spíš užovek, na eMkách to šlo celkově rychlejc...

Pokud jsou v ***** blatníky, tak s nima jsou v ***** zároveň torpéda, a spodní část A sloupků od okna dolů k prahům, zakončení prahů minimálně vpředu. Vzadu by se muselo vidět jak jsou na tom kapsy na ramena a za kolama... I kdyby ty zadky byly ještě OK, tak je to tak na tři dny práce pro autoklempíře a jeden pro lakýru... což je další desítka... takže deset za auto, deset za opravu karoserie, deset za eko...

Znám ty auta jak vlastní boty, co jsem napsal je skutečností jakmile najdeš na blatníku první kvetenec...

Za 30 se dá koupit 10-15 leté funkční auto, které se bez toho klempíře obejde a horší nebude... S těmi nadhozenými cenami už by to bylo pomalu za pade... a to bych se na to *****... To auto evidentně není výjimečně zachovalej kus, kterj by za ty peníze stál, je to obyčejná rezatá škodovka o kteoru se někdo trochu líp staral a proto je dodnes naživu.

-- 26. 10. 2018 23:08 --

Speleo: mně se po škodovce už taky nestejská, jak jsem výše psal. Na druhou stranu to auto nebylo až tak tragicky špatné jak jsi psal... S pětikvaltem a potřebnou preventivní péčí a řidičskými dovednostmi vyžadované koncepcí to bylo auto poměrně spolehlivé, trvanlivé a uspokojivě rychlé aby šlo normálně používat na všech druzích komunikací... Ale ten pětikvalt to chtělo, jinak nebylo možný jet trvale víc než 110 ze dvou důvodů... ve 130 ten motor točil tolik až mu to nedělalo dobře a pak taky ukrutný kravál. Pětikvalt z toho udělal o třidu lepší auto když do kopce to jelo líp dík krátké 4ce a po rovině rychleji a tišeji díky 5ce....

Vzomínám na ní v dobrém, ale znova už bych jí nechtěl, následníci jsou zkrátka lepší.

A proč si to někdo kupuje? ze stejného důvodu proč si kupují starou motorku, hada, papouška, a různé další kraviny... Prostě na hraní :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 26. 10. 2018 22:13

Ten kravál byl neskutečnej, podle nějakého měření v TV AutoMotoRevue si pamatuju, že dělali testy hluku a v tomto případě vevnitř naměřili větší rachot než venku.
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 26. 10. 2018 22:33

Protože když ztvrdly silentbloky na motoru a převodovce, tak to rezonovalo do kastle a dělalo tunelovej efekt... Dalo se tomu předejít tím že si to měl v richtiku, ale i tak bylo to auto o něco hlučnější než by se slušelo... Jde o to, že ty silentbloky musel byjt tuhý už originál dost, protože na garegát se u kyvadlovky přenáší boční síly z nápravy, ty boční síly jsou u zadomotoru značný a kdbyy byly silentbloky měkký, bude to plavat jako svině - nedalo by se s tím jezdit.. Jenže když pak ty silentbloky zvtrdly víc, začlo to dunět... Silentbloky na převodovce zase bejvaly rozežraný od unikajícího oleje a to se pak projevovalo tak, že to plavalojak svině a dělalo brikule v zatáčkách...Ten pětikvalt pro kyvadlovku to vyřešil zčásti a nová zadní náprava na Gardovce a všech stotřicítkách, která měla agregát jinak uchycenej a síly se do něj nepřenášely to vyřešila zcela... Agregát dostal měkký silentbloky, takže přestal dunět, a jízdní vlastnosti se zlepšily jednak proto že vlečenka je míň háklivá za změnu zatížení vozidla a má lepší kontakt pneumatiky s vozovkou, druhak proto že je neovlivňoval stav prvků uchycení agregátu jako na kyvadlovkách... Stotřicítky byly díky tomu jízdně o třídu schopnější a vnitřní hluk se snížil na normální úroveň kdy se to přinejmenším vyrovnalo prvnímu favoritu ....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 26. 10. 2018 22:47

Ano, dunět je to pravé slovo! Stejně mi občas chybí ty zvuky poránu startovaných škodovek, stejně jako slyšitelné řazení u 1203.
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 27. 10. 2018 06:33

Pechu ,ted se nechci hadat.Jak sem daval fotku Rapida,mel 5kvalt ,vlecny ramena.

Predtim jsem mel ale Garde a to bylo 4 kvalt,ale hlavne obyc napravu ,plus to auto bylo uzky z koncepce uzovky.Tzn dle mne nebylo lepsi nez obyc 105 ,120. Tu jsem mel dokonce nejakou vyvozni verzi se stresnim oknem a samonavijecima pasama i v zadu.
Rapid byl vyrazne lepsi ve vsem.
hopa26
Venclovský
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 27. 10. 2018 06:55

Hopa: Garde už mělo vlečenku, úzkou vlečenku. Tzn. menší rozchod, 4 kvalt, ale už mělo tu novou zadní nápravu a s ní spojené lepší jízdní vlastnosti a sníženou hlučnost. navíc měla vyšší výkon motoru než obyčejná š120, protože byla std. vybavena motorem LS. Rapid má proti ní dále posílený motor, čtyřpístkové přední brzdy, širší rozchod. Slováci ale dělali v BAZu bastardy - tj. kupátka s motory 120LS... Těch ale bylo celkem pár a tu lepší nápravu pořád měly - v podstatě to bylo Garde v eMkové kastli.

Pokud někdo namontoval do Garde obyč nápravu tak to byl přepras. Třeba proto že mu odešly homokineťáky a nebyl schopen je sehnat, tak to přestavěl na kyvadlovku... Garde má Std. lepší nápravu a silnější motor. V provedení M se dělal i sedan 120LX, který měl podvozek jako š130/garde/rapid, i s pětistupňovou převodovkou (se stálým převodem odpovídajícím š125-4,22) a motor 120.
Naposledy upravil pech. dne 27. 10. 2018 07:03, celkově upraveno 1
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 27. 10. 2018 06:59

I kdybych měl choutky, místo a peníze na staré auto, určitě by to nebyla Š120, ani trapid, ani jiná škodovka.
puk123
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků