Passat B8

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod .Jelen. 11. 10. 2018 17:13

Bych řekl, že pokud nejde o nějakej kazivej typ automatu, tak je automat reálně stejně spolehlivej při dobrý údržbě (která se mu často nedostává u starších aut a pak to klekne). Limituje se tam ten lidskej error, čehož je hodně, podle toho jak často slyším na ulicích, jak lidi řadí přes zuby.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 12. 10. 2018 00:23

Já lidi řadit přes zuby až tak moc řadit neslyšim... Ty máš vždycky něco extra... :D

Tim neřikam, že automat neni ok. Já teda vesměs jezdil s tim, co je bytelnější (E, Q7, Sprinťoch, starý ameriky a něco z toho má statisíce) a DSG jen celkem nový auta (mimo OII, ale tam byl repas a sto to dalo bez ztráty květinky, pak šlo do řiti(prodej, ne že by nefungovalo)). Jako co mam srovnání novejch *****, Rapid s DSG *****í při náloži zcela pravidelně, ale chová se vesměs dobře. Semtam zaváhá v manuelu. Ale dá se. Manuální litr je ok na projev, pokud ho netrápíš v kopcovitym městě. Naprosto chápu, že někomu chcípá spojka. Dole to umí ***** a jak nafouká, spojka *****í. Bez foukání se nerozjede, s nim trpí. Jediná chyba oproti 1.2 (a i tam ty rozjezdy byly na ***** oproti všemu, čim sem jezdil - starší atmo a každej turbochroch)

Takže pro tebe jde o to, co stojí spojka. Věřim, že převodovka to celý přežije. Ale jestli spojkana manuál stojí podobně jak repas převodovky, tak tim padá každá (ne)výhoda a je to čistě na tobě co bys chtěl radši.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 10. 2018 06:55

od Pajjoun 12. 10. 2018 01:23
Já lidi řadit přes zuby až tak moc řadit neslyšim... Ty máš vždycky něco extra...

Tak to máme stejný myšlenky.
A neslyšel jsem ani mezi asiaty a horší řidiči neexistujou.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 10. 2018 07:02

Já to občas slyším i u sebe :D Teda jako tak jednou za půl roku, ale přece.

Jinak když auto nemá bez turba vůbec žádný výkon, tak ty rozjezdy bývají takové trochu na pytel. Z mých aut na tom byla nejhůř 320d. To třeba mému bratrovi, co s tím jel jen občas z hospody, když já jsem měl popito, pravidelně chcípalo.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2018 11:16

No jo no, tak asi nebyl tak dobrej řidič.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 12. 10. 2018 11:33

Pritom nafta aby zdochla....to sa mi skoro stalo s O2 RS TDI, ale tam bola spojka K.O. a zaberalo to 1cm odhora.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2018 11:35

Chce to trochu fištrónu.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 10. 2018 11:53

ona ta bawospojka byla taky taková trošku pro pokročilé
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2018 12:27

To nedokážu posoudit.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 12. 10. 2018 14:18

Ja ciastocne.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2018 14:19

A Favospojka? :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 12. 10. 2018 15:40

Pajjoun píše:Já lidi řadit přes zuby až tak moc řadit neslyšim... Ty máš vždycky něco extra... :D

Tim neřikam, že automat neni ok. Já teda vesměs jezdil s tim, co je bytelnější (E, Q7, Sprinťoch, starý ameriky a něco z toho má statisíce) a DSG jen celkem nový auta (mimo OII, ale tam byl repas a sto to dalo bez ztráty květinky, pak šlo do řiti(prodej, ne že by nefungovalo)). Jako co mam srovnání novejch *****, Rapid s DSG *****í při náloži zcela pravidelně, ale chová se vesměs dobře. Semtam zaváhá v manuelu. Ale dá se. Manuální litr je ok na projev, pokud ho netrápíš v kopcovitym městě. Naprosto chápu, že někomu chcípá spojka. Dole to umí ***** a jak nafouká, spojka *****í. Bez foukání se nerozjede, s nim trpí. Jediná chyba oproti 1.2 (a i tam ty rozjezdy byly na ***** oproti všemu, čim sem jezdil - starší atmo a každej turbochroch)

Takže pro tebe jde o to, co stojí spojka. Věřim, že převodovka to celý přežije. Ale jestli spojkana manuál stojí podobně jak repas převodovky, tak tim padá každá (ne)výhoda a je to čistě na tobě co bys chtěl radši.

Netuším, jestli něco extra, ale všímám si. Posledního půl roku se dostávám do práce pěšky, pak něco po městě do obchodu, do pubu,..., takže každej den ujdu celkově cca 10km a třeba jsou i Briti horší řidiči, nevím. Každopádně skoro každej den slyším několik zaskřípění, jak někdo nakládá převodovce. Typickej garážník jezdí tohle všechno autem, tak třeba proto.

Mně jde hlavně o to, že pokud není automat nějak výrazně užranější, poruchovější nebo nákladnější na údržbu, tak ho do auta typu Passat určitě preferuju (zvlášť do nafty). Nemá smysl si hrát na něco, co takový auta nejsou a nikdy nebudou - zábavný.
Jak mě řazení v Mx5 neskutečně baví a řadím i když nemusím, tak v naftovým autě z bodu A do bodu B mě to naopak vadí - právě proto, že vím, jak se chová dobrá převodovka.

Rapida 1.0l manuál si teď koupil kamarád. On ani jeho žena nikdy s manuálem nikdy nejezdili krom autoškoly skoro před 25 lety. Na cestě ze salonu jim to prý 28 krát chcíplo. :D Jestli se spojka dožije jara, tak to bude zázrak.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Major Kure 12. 10. 2018 15:46

ono je dobry, ze uz se to ted samo nahodi, takze tam clovek v soku nesaskuje s klicem :D
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
[quote="goes"]Mam ho rad.[/quote] (Majora)
Major Kure
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 12. 10. 2018 16:17

.Jelen. píše:
Pajjoun píše:Já lidi řadit přes zuby až tak moc řadit neslyšim... Ty máš vždycky něco extra... :D

Tim neřikam, že automat neni ok. Já teda vesměs jezdil s tim, co je bytelnější (E, Q7, Sprinťoch, starý ameriky a něco z toho má statisíce) a DSG jen celkem nový auta (mimo OII, ale tam byl repas a sto to dalo bez ztráty květinky, pak šlo do řiti(prodej, ne že by nefungovalo)). Jako co mam srovnání novejch *****, Rapid s DSG *****í při náloži zcela pravidelně, ale chová se vesměs dobře. Semtam zaváhá v manuelu. Ale dá se. Manuální litr je ok na projev, pokud ho netrápíš v kopcovitym městě. Naprosto chápu, že někomu chcípá spojka. Dole to umí ***** a jak nafouká, spojka *****í. Bez foukání se nerozjede, s nim trpí. Jediná chyba oproti 1.2 (a i tam ty rozjezdy byly na ***** oproti všemu, čim sem jezdil - starší atmo a každej turbochroch)

Takže pro tebe jde o to, co stojí spojka. Věřim, že převodovka to celý přežije. Ale jestli spojkana manuál stojí podobně jak repas převodovky, tak tim padá každá (ne)výhoda a je to čistě na tobě co bys chtěl radši.

Netuším, jestli něco extra, ale všímám si. Posledního půl roku se dostávám do práce pěšky, pak něco po městě do obchodu, do pubu,..., takže každej den ujdu celkově cca 10km a třeba jsou i Briti horší řidiči, nevím. Každopádně skoro každej den slyším několik zaskřípění, jak někdo nakládá převodovce. Typickej garážník jezdí tohle všechno autem, tak třeba proto.

Mně jde hlavně o to, že pokud není automat nějak výrazně užranější, poruchovější nebo nákladnější na údržbu, tak ho do auta typu Passat určitě preferuju (zvlášť do nafty). Nemá smysl si hrát na něco, co takový auta nejsou a nikdy nebudou - zábavný.
Jak mě řazení v Mx5 neskutečně baví a řadím i když nemusím, tak v naftovým autě z bodu A do bodu B mě to naopak vadí - právě proto, že vím, jak se chová dobrá převodovka.

Rapida 1.0l manuál si teď koupil kamarád. On ani jeho žena nikdy s manuálem nikdy nejezdili krom autoškoly skoro před 25 lety. Na cestě ze salonu jim to prý 28 krát chcíplo. :D Jestli se spojka dožije jara, tak to bude zázrak.



Ma hodne tvrdou spojku, nic vhodnyho pro zacatecniky.
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod .Jelen. 12. 10. 2018 16:24

Já ani nevím, jestli vůbec jeli na testovací jízdu. Předtím jezdili jedině v USA s automatama a posledních 8 let v ČR auto neměli. Teď už ho potřebovali, tak kamarád došel do Škodovky, řekl "Jednoho Rapida s sebou, prosím" a bylo. :D
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků