Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
od Pajjoun 12. 10. 2018 01:23
Já lidi řadit přes zuby až tak moc řadit neslyšim... Ty máš vždycky něco extra...
Pajjoun píše:Já lidi řadit přes zuby až tak moc řadit neslyšim... Ty máš vždycky něco extra...
Tim neřikam, že automat neni ok. Já teda vesměs jezdil s tim, co je bytelnější (E, Q7, Sprinťoch, starý ameriky a něco z toho má statisíce) a DSG jen celkem nový auta (mimo OII, ale tam byl repas a sto to dalo bez ztráty květinky, pak šlo do řiti(prodej, ne že by nefungovalo)). Jako co mam srovnání novejch *****, Rapid s DSG *****í při náloži zcela pravidelně, ale chová se vesměs dobře. Semtam zaváhá v manuelu. Ale dá se. Manuální litr je ok na projev, pokud ho netrápíš v kopcovitym městě. Naprosto chápu, že někomu chcípá spojka. Dole to umí ***** a jak nafouká, spojka *****í. Bez foukání se nerozjede, s nim trpí. Jediná chyba oproti 1.2 (a i tam ty rozjezdy byly na ***** oproti všemu, čim sem jezdil - starší atmo a každej turbochroch)
Takže pro tebe jde o to, co stojí spojka. Věřim, že převodovka to celý přežije. Ale jestli spojkana manuál stojí podobně jak repas převodovky, tak tim padá každá (ne)výhoda a je to čistě na tobě co bys chtěl radši.
.Jelen. píše:Pajjoun píše:Já lidi řadit přes zuby až tak moc řadit neslyšim... Ty máš vždycky něco extra...
Tim neřikam, že automat neni ok. Já teda vesměs jezdil s tim, co je bytelnější (E, Q7, Sprinťoch, starý ameriky a něco z toho má statisíce) a DSG jen celkem nový auta (mimo OII, ale tam byl repas a sto to dalo bez ztráty květinky, pak šlo do řiti(prodej, ne že by nefungovalo)). Jako co mam srovnání novejch *****, Rapid s DSG *****í při náloži zcela pravidelně, ale chová se vesměs dobře. Semtam zaváhá v manuelu. Ale dá se. Manuální litr je ok na projev, pokud ho netrápíš v kopcovitym městě. Naprosto chápu, že někomu chcípá spojka. Dole to umí ***** a jak nafouká, spojka *****í. Bez foukání se nerozjede, s nim trpí. Jediná chyba oproti 1.2 (a i tam ty rozjezdy byly na ***** oproti všemu, čim sem jezdil - starší atmo a každej turbochroch)
Takže pro tebe jde o to, co stojí spojka. Věřim, že převodovka to celý přežije. Ale jestli spojkana manuál stojí podobně jak repas převodovky, tak tim padá každá (ne)výhoda a je to čistě na tobě co bys chtěl radši.
Netuším, jestli něco extra, ale všímám si. Posledního půl roku se dostávám do práce pěšky, pak něco po městě do obchodu, do pubu,..., takže každej den ujdu celkově cca 10km a třeba jsou i Briti horší řidiči, nevím. Každopádně skoro každej den slyším několik zaskřípění, jak někdo nakládá převodovce. Typickej garážník jezdí tohle všechno autem, tak třeba proto.
Mně jde hlavně o to, že pokud není automat nějak výrazně užranější, poruchovější nebo nákladnější na údržbu, tak ho do auta typu Passat určitě preferuju (zvlášť do nafty). Nemá smysl si hrát na něco, co takový auta nejsou a nikdy nebudou - zábavný.
Jak mě řazení v Mx5 neskutečně baví a řadím i když nemusím, tak v naftovým autě z bodu A do bodu B mě to naopak vadí - právě proto, že vím, jak se chová dobrá převodovka.
Rapida 1.0l manuál si teď koupil kamarád. On ani jeho žena nikdy s manuálem nikdy nejezdili krom autoškoly skoro před 25 lety. Na cestě ze salonu jim to prý 28 krát chcíplo. Jestli se spojka dožije jara, tak to bude zázrak.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků