od K86 29. 8. 2018 18:07
Eb neni spatnej motor, jede docela pekne, lepe nez 2,0 107kw, ale spotrebovej zazrak se nekona, ja s tim jezdim kombinace cca 8,6l, ale je v tom dost tahani vleku kolem tuny po dalnici za limitama, takze realne kombinace se da dostat dost pod 8.
Problem u EB motoru je ten, ze kdyz se s tim nejezdi jak s benzinem - vytaceni, tak zakarbonujou krouzky a proste jednoho krasneho nepredvidatelneho dne ten karbo se samovzniti a roztrhne pist.
Idealne koupit auto po vymene polomotoru. Jsou motory ktere maji 300tkm+ a jsou OK, ale jsou pripady kdy v 80, 90tkm se tohle proste stane. Oprava autorizak 130 vymenou polomotoru, neautorizak kolem 50 - 70.
Nikdo nevo jake procento tech motoru se takhle uz *****, ale stejnej problem je u 1.0, 1.6 i 2.0 EB
2.0TDCI neni fordi nafta, ale PSA. Motor cajk, ale klasika, FAP, EGR, vstriky. Tady bych se bal spis toho FAPu, ale to je dneska otazka 8 - 10 tycek
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw
Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!