goes píše:Videl sem jak jede dvoukilo. V provozu pokud je pred nom neco co jede 90 tak sance na predjeti je blizka nule.
Zhruba tak - viz níže....
-- 12. 7. 2018 19:33 --Arnie J píše:pech: seš trochu vedle, má to o 25% vyšší výkon ... zkoušel jsem i medley 125 a proti mému to je lemra
nebo ještě jinak, kdo nepozná 25% rozdíl, tak je kokot, protože to je rozdíl jak mezi 1.6 a 2.0 v autě
-- 12.7.2018 00:53:24 --
Tak promiň, tak to nemá o jednoho koně víc, ale o dva 125 -13k a 150 -15k.. to je nááářééééz jak prase
Tak jsem asi kokot, když je to obojí prostě ***** líná jak veš a jakmile mine ceduli konec obce to musí jít na dorazm abys tak nějak stačil provozu... když někdo pojede 90-100 a bude tě srát třeba tím že přes něj nevidíš (kamion, autobus) tak ho prostě nedáš, protože jakékoli malé stoupání ti posune reálně dosažitelnou rychlost citelně pod 100 a jsi v *****......
Najezdil jsem cca 15000km na poměrně lehkém dvoukilu s výkonem 18k... Naposled jsem na něm ujel před dvěma týdny v neděli 350km v kuse po kopcíh na šumavě, tak jsem si ty poznatky oživil. Dá se s tím celkem žít dokud jsi na té silnici sám, jakmile ti začně něco překážet, máš problém pokud se: A) nesere nenormálně pomalu.
Je přehledno a dost místa C) Předjížděný o tobě ví a nemá sebemenší záměr ti to znemožnit. Výkonově to tu tvoji ždímačku mírně předčí, pokud to vezmu řečí tvého kmene tak "o dalších brutálních 20% oproti 150 a o ještě brutálnějších 40% oproti 125" a je to prostě na ježdění mimo město horko těžko jen tak tak, přičemž míň problémů budeš mít ve slabém autě o 50-60k, než s motorkou nebo ždímačkou o nějakých 15-20k, protože ačkoli z fleku je na tom malá motorka poněkud líp, tak od nějakých 80km/h je i to slabé auto podstatně schopnější dosáhnout rychlosti značně vyšší než 100km/h a i ve stoupání ji udržet.... Aerodynamika je svině a žere koně.. asi to nepobereš, ale aerodynamika jezdce na motorce bez kapot je mnohem horší, než aerodynamika běžného osobního auta...
Prostě dokud se pořadovaná cestovní rychlost limitně blíží rychlosti maximální dosažitelné (měřené za ideálních podmínek) je jízda na takovém werku takovou rychlostí obtížná a diskomfortní....
Plnotučná motorka je proto v mnoha jízdních situacích bezpečnější než malá... protože to co na ní trvá v řádu vteřin, na malé se o řád protahuje... a to je stěžejní...
Sám přece víš, že se ti líp jezdí silným autem než slabým i když nakonec stejně jedeš cca 50-100-130 jako s tím slabým, umožnuje ti to řešit situace bezodkladně, rychle, spolehlivě a tudíž i poměrně bezpečně... Pokud ten výkon nemáš, tak buď budeš riskovat, a nebo se na to rešení budeš muset *****....
U motorek to platí úplně stejně.