Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 7. 2018 23:50

pech: seš trochu vedle, má to o 25% vyšší výkon ... zkoušel jsem i medley 125 a proti mému to je lemra

nebo ještě jinak, kdo nepozná 25% rozdíl, tak je kokot, protože to je rozdíl jak mezi 1.6 a 2.0 v autě

-- 12.7.2018 00:53:24 --

garážmistr píše:Kouzlo velkých kol.

jak to myslíš?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 12. 7. 2018 05:22

Videl sem jak jede dvoukilo. V provozu pokud je pred nom neco co jede 90 tak sance na predjeti je blizka nule.
anonymni

Odeslat příspěvekod ace2 12. 7. 2018 05:37

Tak jsem si pořídil novou výbavu na skutra tedy :mrgreen:
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 12. 7. 2018 05:49

Zajimave co te laka
anonymni

Odeslat příspěvekod ace2 12. 7. 2018 05:59

jen pro srandu až pojedu do centra na zmrzlinu :D

Na Opici by se to vyjímalo ještě vtipněji než na skutru, ale co se dá dělat no.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 7. 2018 06:45

Arnie J píše:jak to myslíš?

Negativum velkých kol je malej zavazadelník. Věčný spory mezi skůtraři, co je lepší. Malý kola, velkej kufr nebo naopak.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 12. 7. 2018 06:48

Velký kola jsou na ***** ve městě. IMHO. Silnější gyroskopický efekt pak znemožnuje akčnější změny směru a sežerou více výkonu na rozjezdy. Takže asi s rozumem.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 12. 7. 2018 06:51

Malý kola ale víc drncaj.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 12. 7. 2018 06:53

ne nutně. Záleží na kvalitě odpružení. Takže se to dá docela slušně kompenzovat. Je to vidět na premiovějších strojích kde si můžou dovolit lepší zavěšení, nákladnější řešení a dražší komponenty.

Malá kola se pak spíš hůře projevují od těch 140 nahoru kde nejsou tak stabilní v přímém směru (slabší gyroskop) a pak směr dokáže rozhodit třeba boční vítr, nebo projíždějící auto snadněji než na větších kolech. Nicméně to už jsou rychlosti spíš motorkového než skutrového světa.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 12. 7. 2018 07:05

Uz tak v 70-80 mala koka poznas. Dle meho jsou obecne lepsi. Ten gyro neni tak silny v nozkych rychlostech.

Jinak na youtube sem se kukl na akceleraci medly 150 nad 80. Takze z 80 -115 tacho potreboval asi 400 metru. Pecka na okresky. Je to sprinter asi jako arnold
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 7. 2018 07:59

garážmistr píše:
Arnie J píše:jak to myslíš?

Negativum velkých kol je malej zavazadelník. Věčný spory mezi skůtraři, co je lepší. Malý kola, velkej kufr nebo naopak.

Medley má 16" vepředu a 14" vzadu. BAAAM! Prostorovej zázrak, škodovka na kolech :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 7. 2018 08:20

14" je malý kolo, díky němu to může mít velkej kufr.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 7. 2018 08:21

No ale Beverly 500 ani Atlantis 500 nemají větší.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 7. 2018 08:35

Starší Beverly měly i zadní 16", tam bude konstrukční základ.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomeekHoleek 12. 7. 2018 08:53

Já mám stejně jak Arnold, ale někam se mi vytratil prostor. Asi daň za motor.
TomeekHoleek
VIP Galerie
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků