Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod m_tsch 29. 1. 2018 15:19

Tak třeba niva se udrží klidně ještě 50let, pokud jí nezaříznou ekologové.
Kdo chce Mellem bít, slováka si vždycky najde.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lu.kas 29. 1. 2018 15:25

Jj, tím jsem taky měl tu čest jezdit. Rok starou. Úžasně špatný auto :D Ale pokud bych potřeboval často jezdit do terénu, kterej nezvládne Duster, tak to asi dává smysl, no.
O kolik je třeba Jimny dražší než Niva, o dost?
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 31. 1. 2018 16:41

S posledními příspěvky které se už tradičně tady urodily mám dost problém. S nimi souhlasit.
Protože ruská buchanka (nebo kudlanka nebo jak? a ani mě to nezajímá) je přece tady mimo mísu! To je jako vedle u "rumunů" a myslím tam někde na z některém téma ony sem tam fotky starých pobořených Dáček z rumunský vesnice a vedle zapřažený koník a vozejk: já tyto fotky nezpochybňuji jako také(!) realitu, ale poukazuji na zjevnou připitomělost nebo zlou účelovost těch, kteří to schválně stále podsouvají a aby mohli z tohoto úhlu pohledu tzv. hodnotit a jako že prý zevšeobecnit .
Jenže u Dáčky jim už dnes viditelně došel dech. Legitimní je tedy se čas od času ptát, jak má Lada (také ve stáji Renault a tím pádem má cosi společného i s Nissan) našlápnuto?

Když se zvědavě a důkladněji, ale přiznám že dnes už velmi řídce, podívám na současné fórum Lada klubu a tam na poznatky posledních majitelů aut z řady Granta, Kalina II a Vesta, tak výsledek hodnotím jako už zajímavý a potenciálně nadějný, právě pro to které srovnání s Dáčkou.
Jenže, jenže, jenže ... v současné době se obecně auta (tady a ve světě a značek různých) nestačí vyrábět, kolik měsíců se čeká i na ty Dáčky a zde třeba na Duster ... a kdy potom jindy se chce ta Lada, pokud má nějaké ambice na vývoz a třeba do Česka, chytat, že? Než nyní?

Nenalhávejme si že tento stav bude věčný, ta cykličnost tam u aut je a bude a stále si pamatuji přece na potom minulou smršť šrotovných a nebo různých slev, jen aby ta nová auta šla na odbyt. Z napráskaných skladů.
To si fakt Rusáci myslí, že potom až se trh nasytí a skladová auta od zavedené konkurence zlevní(!) a budou zlevňovat dál(!), tak že se začnou oni s těmi svými auty chytat? Ta ruská auta budou o to víc přece neprodejná, protože budou relativně čím dál víc drahá!
Včera nebo dnes nebo částečně ještě možná zítra mají proto Rusáci naději, že ten zákazník kdo nebude chtít čekat kolik měsíců na Dáčku tak si "dobrodružně" zkusí koupit tu Ladu!?
Jenže kdo si tu Ladu tady koupí, když Lada nemá potřebné viditelné zázemí a na způsob právě Dáčky, tj. aby se Renault ve své síti za tu Ladu tady nestyděl? Protože zatím to tak s tím styděním a žel vypadá.

Potom první, kdo to odskáče, bude právě ten model který by teoreticky měl být od Rusáků nejnovější tedy nejpokrokovější a jeho odvozeniny tj. Lada Vesta a která už dnes, protože Lada tady nemá jméno, je relativně drahá ve smyslu, že zákazník raději jde a půjde potom do jistoty a koupí Dáčku nebo slevového (skladového) Reanulta (Nissana).
Tudíž buchanku dejme konečně už stranou ... protože tady byla a stále přetrvává ... ničemnost, ničemnost, ničemnost ... ničemnost těch, kteří rozhodují o nabídce a tím o prodeji Lady ... nebo že by to bylo tak schválně, že? :roll: :shock:
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DaciaFan 31. 1. 2018 17:26

sorry ale moc dlouhý. ono si nevybereš.. pro srdcaře jsou nový lady renault, pro většinu evropanů to zas bude neprůchodný kvůli aktuálnímu i bejvalýmu stigmatu ruska, bez ohledu na kvalitu a cenu... která bude stejná jak za dáčku a kvalitativně pravděpodobně horší. navíc si nejsem jistej, jestli politika rencka vůbec bude chtít mít ladu v evropě, kvůli kanibalismu s dáčkou.
kdosikoupí hjundaje nadosmrti kundaje
DaciaFan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 28. 2. 2018 12:16

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 20. 3. 2018 10:30

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 9. 7. 2018 19:16

Pěkně mu to vzádu sedí, pašíkovi.

Obrázek

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/podivejte-se-cim-jezdi-kim-cong-un-po-kldr-kdyz-zrovna-nema-svuj-mercedes
zelvotron
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 7. 2018 19:22

8-D 8-D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 7. 2018 21:04

:D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 9. 7. 2018 21:14

Se nesmějte, dyk urval i zástěrky.
zelvotron
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dmatej 9. 9. 2018 16:14

FYI, sice sem už skoro nechodím, ale Kalinu I stále ještě mám, má za sebou 182 tisíc km a 11 let. Stále to jezdí i 190, což jsem si teď užil na německých dálnicích cestou do Itálie a zpět, s celkovou spotřebou (skutečnou) 6,7 litru na 100 km.
Ojeté Kaliny jsou dost pod cenou, je tam jedno velké ALE. To ale jsou "rutinní" nemoci Kalin oněch let, tj.
- praskající svody (dají se celkem snadno zavařit, byť se musí vyndat)
- tekoucí topení (je třeba sehnat nové a jsou tři různé postupy na výměnu, z nichž jsem dosud neprovedl ani jeden - když se netopí, neteče to :D - ale ... asi to nakonec udělám)
- tekoucí topení dokáže poškodit řídící jednotku (oblíbené řešení je strčit jí do igeliťáku, dokud funguje; já jí musel měnit)
- odchází stahovačky předních oken

Silné stránky:
- elektrika (vážně i po těch letech fungují všechny repráky i osvětlení, u fiatů nevídané!)
- výkon
- spotřeba
- výborná návodná videa na youtube snad na každý problém.
- výborná skleněná přední světla
- životnost motoru (minulé emise vyšly dobře tak, že bych prošel i EURO 6).
- prostornost pro posádku, i kufr

Slabé stránky:
- koroze, pokud parkujete na trávníku jako já: obzvlášť blatníky a tažné (české výroby).
- spoj druhého a třetího dílu výfuku způsobuje hluk v kabině. Nejlepší je ty rozlisky uříznout a nahradit spojovací trubkovou objímkou.
- není klimatizace
- není ABS
- slabý výkon motoru stěračů

Spojku mám stále původní, tak nějak pořád čekám, kdy se to "nějak" projeví :D

Jinak na profilovce bych měl vyměnit Renault 19 za Fiat Grande Punto, jinak je to pořád stejný ... akorát nemám ten výhled a přes lípy se špatně fotí :D ... mhm :D
[size=84]Lada Kalina *2007 60kW 1596ccm, VAZ 2101 *1976 47kW 1198ccm, Fiat Grande Punto *2007 57kW 1.4[/size]
dmatej
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 9. 9. 2018 16:23

Předminulý týden jsem jich na Slovensku ke svému překvapení pár potkal.
Jednu jsem i vyfotil. Ty boční prolisy… asi šéf designu nafasoval nějakou špatnou samohonku.

Obrázek
salam01
Inventář

Odeslat příspěvekod dmatej 9. 9. 2018 16:56

No, Kalina není Vesta, ale to je detail. Vesta mě úplně neoslovuje, ale ty prolisy, které pokládáš za dílo samohonky, můžeš sledovat i u konkurence. Asi tedy Rusové opili i Korejce, Francouze, Němce, a já nevím koho ještě, nicméně ten pocit sdílím, taky z toho nejsem "na větvi" :D
Jinak Vesty vypadají v reálu podle mě o hodně líp než na fotkách, ale jak jsem psal - pro mě to není zajímavý auto. Velký, těžkopádný, agresivní zamračený design, vzadu se zase nevejdu hlavou (ani u Mondea ne, přitomu "prcka" Kaliny nebo dokonce i u toho Grande Punta jo, byť GP se mi pokouší uříznout hlavu pásem :D).

Ale jo, Vestu vnímám asi jako krok Lady ve smyslu podobném, jako když Škoda začala vyrábět Oktávky. Docela by mě ale zajímala spolehlivost, to začnu sledovat.

U Kalin I je vzhledem k ceně spolehlivost dobrá, až na ty tři věci, které to zbytečně (a hodně) kazí. Na druhou stranu ... jsou to věci na pár hodin práce, což u věcí kolem motoru nebývá úplně obvyklé (kamarád se trápí s oktávkou 1.6 a jejím "hadicovým monstrem").
[size=84]Lada Kalina *2007 60kW 1596ccm, VAZ 2101 *1976 47kW 1198ccm, Fiat Grande Punto *2007 57kW 1.4[/size]
dmatej
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 10. 9. 2018 08:10

no tywle, to je kchár :shock: :-! :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 11. 9. 2018 09:19

Z asi 1 rok starého českého článku k Ladě Vesta a případný zájemce si ho jistě rád sám dohledá:

"... Tvary navržené týmem vedeným Stevem Mattinem, bývalým designérem Mercedesu nebo Volva , jsou aktuální a svébytné. Charakteristickým prvkem designu je motiv písmena X, který se objevuje nejen na přídi, kde ho tvoří maska chladiče se světlomety, ale také na bocích, kde je naznačeno výraznými prolisy. ..."

Není designér ten aby se zavděčil lidem všem 8-) Proč motiv písmene X tak má také svůj důvod tedy příběh. Auta jsou určená především ruským zákazníkům. Ti ten příběh znají.
Ostatní a třeba odsud si ho mohou lehce dohledat a přečíst. A potom si dát také sklenku samohonky a rozmyslet si pořádně, než budou cokoli pokřikovat. Také i ve srovnání v čem jezdí oni sami nebo si dávají do avataru: myslím tím především to, jestli jsou oni sami zařazení v tom obvyklém šedém a proto dokonale nezajímavém konformním pásu ... nebo našli odvahu na změnu? Odvahu na trochu výstřednosti?

Poznámka a po 12 letech ve vztahu k ruské Kalině I (dmatej) a mé turecké renaultí Thálky:
najeto výletních o 100 tis. km méně, převážně garážováno a loňský verdikt na STK že stav auta (také s ohledem na korozi) je jako u auta nového, prvních 11 let bezporuchové až na výměnu žárovek ve světlometu, stěračů, obměny pneumatik a těch 11 let vydržela i původní baterka, letos ale a žel odešla baterka koncem zimy, objevily se nepříjemné problémy se spojkou ale nakonec zůstala na svém místě a bez složitého laborování, tudíž nejvíc nepříjemná byla závada v elektronice, vypadalo to na čidla a také ano, jedno se muselo vyměnit ale najít nejdříve to které, že?

Suma sumárum, Ladu dnes ovládá Renault s Nissanem, je na místě otázka jestli dnešní výsledek u značky Lada mohl být lepší, viz povedená emancipace a celý příběh renaultí Dáčky (na novou Dáčku se dnes čeká tady dlouhé měsíce) ale ony ty některé Dáčky, co vím, tak se začaly v Ladě také už montovat.
Proti Dáčkám by vlastní Lada tady měla, u některých zákazníků, stále šanci při srovnání nabídky motorů a nejen u Vesty, ale u právě levnějších modelů Kalina a Granta. Vše ale je zazděno jak obchodní politikou Lady tady v Česku tak ale i vůbec mezinárodní politikou. Rusko proto asi na nás a brzy hodí bobek vůbec a jeho zájem se od zadního dvorku (a tam i hnojiště) Asie, tedy od Evropy a tím i od nás tady, upře na Asii samu :pozor
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník