od Ondra S. 4. 7. 2018 22:01
Přes veškeré fandovství, ale musím nerad přiznat, že už mně to ladění trochu zmáhá.
Teda hardware už je celkem OK, ale dotáhnout to i softwarově, navíc na programu ECOCAL, který je bohužel celý v angličtině a není to tam vše úplně dobře a detailně a přehledně popsáno, teda když se tím začnete prokousávat a snažíte se to vyladit, tak to opravdu je sakra náročné, pokud k tomu nemáte zázemí a třeba i možnost motorové brzdy. Všechno se zkrátka na silnici poznat nedá, když do toho tak úplně nevidíte.
Potom je ještě druhá možnost, že víte, co je špatně, ale nedaří se vám se dopídit, kde to v tom programu ecocal máte zpravit. Pro běžného uživatele je to nepředstavitelně náročné, je to v podstatě taková technická hračka pro vývojové inženýry a pokročilé automechaniky, kteří se zabývají chiptuningem na vyšší úrovni.
Jinak to vstřikování na mojí motorce není nějaký nepovedený krám, ale je výrobek firmy ecotrons, akorát nevím, jak oni to mají v Číně udělané, že to tam prodávají poměrně levně, ale pod slibem, že nikdy nesmím kontaktovat firmu ecotrons přímo, pokud budu mít nějaké potíže s tím kitem.
Na druhou stranu mi nachystali soubory, které jsou přizpůsobení na můj motor XY191MQ-2, které mi umožnily ten motor vůbec po montáži spustit a začít přes notebook ladit, protože to nastavení od nich nebylo rozhodně optimální, ale právě proto je ten EFI kit udělaný tak, že si ho můžete sami nastavovat.
Naposledy upravil
Ondra S. dne 4. 7. 2018 22:08, celkově upraveno 2
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!