A ještě jedna věc. Tyhle auta jsou super, dokud fungují.
Když sem měl ještě Jumpyho, tak to auto fungovalo (bylo neporovnatelně jednodušší než toto) celkem v pohodě, ale třeba vyměnit spojku mi u toho auta už nechtěli udělat ani známí. Prý os...r strašnej a výsledek nejistej (že snad část převodovky ven, zarezlý nedemontovatelný šrouby)... Nějak sem se po tom nepídil (ve výsledku nebyl důvod, spojka občas jen trochu proklouzla, ale jinak pohoda, taky při tom hrozivém výkonu 70 koní se není čemu divit), ale pokud to tohle auto má řešené stejně jako předchůdce..., i když automat..., tak nevím. V tomto se až tak 100% nevyznám.
Jen říkám, že mechanický věci už mi na tom starém nikdo moc řešit nechtěl. Takže auto na dojetí. Kupoval sem ho tehdy za o něco málo víc, tak je to asi odpovídající....
Jen, že některý auta jsou fakt super jako nový, ale jako ojetiny za pár kaček už to není terno. Ale za ty prachy to asi za ten risk stojí.
-- 25. 6. 2018 11:57 --evlo píše:Turbo ale musis vyndat motor, nebo vyfuk a dalsi bordel proste, takze je to silene moc prace.
No o tom píšu pod tebou... Stejná zkušenost s předchůdcem se vším. Na všechno předepsané montážní otvory pro Vietnamky atd...
Chce to nějakýho šikovnýho kluka, co ty auta zná a nebojí se toho, a pak je to fakt super kauf.
-- 25. 6. 2018 11:59 --K86 píše:Ty jsi odbornik napric celym svetem, takze jakakoliv diskuze nema dal smysl, ale jsem rad, ze ti lezim v zaludku
Nefandi si.
Mně tady tak nějak trošinku leží v žaludku jediná osoba... a do té ty máš hodně daleko. Proti ni si takový milý občasný pobaveníčko, nikoliv permanentní osina v zadku... Ty si pro mne příjemný, vtipný, hošík s občas zajímavým názorem... a neméně zajímavým pravidelně se opakujícím úletem...