Cestounecestou: Buď vanu a převodovku z vrakecu, nebo prodat někomu kdo o to ještě bude stát....
Cena práce, vyměnit převodovku s vanou to je celej den práce - tím rozuměj od rána do večera. Tj. normativně dvě směny práce x taxa servisu + náklady na převodovku a vanu + drobné díly, pokud nenastanou nějaké komplikace které to budou zdržovat (jako zarezlé šrouby a jiné drobné závady zjištěné během demontáže). Udělat nápravnici to je další den včetně geometrie.
To máš teda tak 8-10000kč za práci u nějakého slušnějšího garážníka, tak bůra za převodovku z vrakecu, k tomu 2000 za nápravnici a další tak 2000 za náplně a drobnosti...
To je pomalu dvacka za tu opravu... takovéhle werky se vyplatí zachraňovat zpravidla jen v případě, pokud jsi schopen si tu práci udělat sám a budeš tam za desítku v materiálu, což se dá u 20 letého werku ještě akceptovat jako smysluplná investice, když pak vydrží jezdit aspoň pár let...