BMW po Audi 1.9tdi 66kw (E90, benzín)

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tomthai 2. 4. 2018 17:56

Ahoj, chtěl bych se zeptat po 8 letech by chtěla moje Audi 1.9 tdi 66kw trošku upgradnout.. Po 8 letech jsem opravdu spokojený, ale staří auta volá, každopádně bych ted chtěl už benzín. Vybral jsem si BMW E90 v Sedanu. Otázka zní

Jaký motor vybrat? 316i nebo 328i atd , těch motoru tam je dost. O výkon mi nejde ani o spotřebuju hlavně o spolehlivost.

Dále bych se chtěl zeptat jak je to ze servisem a náhradní díly, bude motor na náklady podobný plus mínus jako ze starou 1.9tdi nebo to bude opravdu velký rozdíll v 10tis ? .. chtěl bych vybrat auto které mě aspon zase těch 8 let vydrží..

Díky za jakoukoli info. Doufám že mě neukamenujete, ale jsem laik v tomhle.. :roll:
tomthai
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 2. 4. 2018 18:00

Rozumim tomu dobre, ze vybiras auto na 8 let a hledas u aut s rokem vyroby 2000?
A co znamena vydrzi? Jako bez servisu? Dvacetilete BMW? :)
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomthai 2. 4. 2018 18:04

Samozřejmě ne bez servisu, ale jestli je to podobně cenově nebo je to opravdu velký rozdíl .. když třeba odejde Turbo nebo vstřiky atd .. samozřejmě bych si 1.9tdi nechal, ale chce to něco novější a pohodlnějšího .. tak se jen ptám jestli udělám velkou chybu což určitě, ale zajímá mě ten rozdíl :nenapadne (to bmw je rok 2007-2008, volil bych každopádně Audi B8 1.8tfsi, ale ty ceny jsou jinde trošku no)
tomthai
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2018 18:47

Kup si ojetýho Focuse a neřeš.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thomeeno 22. 5. 2018 09:22

Jediná smysluplná volba u BMW je benzínový šestiválec kvůli spolehlivosti. Pokud chceš e90 vybíral bych z motorizací 325i, 330i do roku 2007, kdy se do BMW dávaly ještě staré atmosferické pohonné jednotky bez vysokotlakého čerpadla a přímých vstřiků. Cokoliv ostatního je past. u čtyrválců (ať benzín nebo nafta) praskaj hlavy, rozvody, bloky, je to líný, prodejní hodnota nulová, o 320d nemluvě, to je v historii proslavený motor svou nespolehlivostí. Co se týČe naftových šestiválců tam je to lepší, ale zase se musí myslet na rozvody, což není levná záležitost (+klasika, přímé vstřiky, vysokotlaké čerpadlo čímž jsou bohužel vybavené i benzínové motorizace po r. 2007)
Okrajově zmíním že 335i taky nebude špatná volba, servis je vyšší ale pořád ne tak hrozný jako u nafty nebo poface benzínu, a jízdní dynamikou vyšší náklady na servis snadno přebije ;-)

Na druhou stranu, předface benzínové šestiválce jsou výborné motorizace. To je poslední poctivej mnichovskej atmosferickej R6. Netrpí na žádné zásadní závady. Zmínil bych jen úniky oleje pod víkem ventilů (celkem levná záležitost) a pak klasika u starších benzínů můžou být nefunkční lambda sondy (tuším má 2), zacpané katalyzátory (což může být řacha, ale to je problém všech starších benzínů obecně). Na korozi e90 nijak moc netrpí, podvozek je jeden z nejtrvanlivějších co v mnichově udělali.... Automat vyžaduje výměny oleje po 60 tis. km (v trojkách docela drží)
Thomeeno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 970ka 23. 5. 2018 19:06

Nech si Audi a neřeš. :-)
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 23. 5. 2018 19:18

Dost obecný dotaz, když za cenu 335i jsou 3 320d... :-)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků