K těm aditivům jsem byl spíše skeptický, ale mrknul jsem na net a všude to chválí. Výhoda je, že to vyjde levněji a že můžu na začátku dát vyšší dávkování. Koupím asi ten VIF.
Pokud se nechá stát benzín v karburátoru delší dobu, biosložka trysky zalepí, pak to je potřeba čistit ultrazvukem, protože trysky jsou tak jemné, že to nejde odstranit mechanicky třeba tenkým drátkem. A Shell nebo OMV nic podobného nemají? vervu 100 mám od bydliště trochu daleko.
Já dávám do sekačky EuroOil N95 + VIF a nikdy se mi nic nepřicpalo, ani když jsem nechal benzín přes zimu v nádrži. Poslední dva roky vyjíždím do sucha a vše taktéž OK.
Přidávat do benzínu VIF nebo stabilzátor paliva je taky řešení i když mi v servisu tvrdili, že i s těmito přípravky se to pár lidem přicpalo, proto bych raději volil benzín bez biosložky.
Do skutru tankuju taky jen OMV 100, nikdy tam nic jinýho nebylo. Do BMW jsem ted začal jak to dlouho pořád stojí a uvidím jestli se to nějak pozitivně projeví.
Nicméně norma říká že má benzín s biosložkou vydržet 12 měsíců bez změny ne?